יום שבת, 22 באוגוסט 2020

עידו'ס מזללת הבשרים שאתם חייבים להכיר בלב תל אביב





בשקט בשקט ילד הפלא הגיע לתל אביב וכבש את העיר הגדולה. עידו'ס - הלוא הוא עידו בטצייג רק בן 17 וכבר הקים בלב תל אביב (רחוב אבן גבירול 14) את מזללת הבשרים שכל קרניבור ישמח להכיר.

עידו אומנם ילד צעיר , כאמור רק בן 17 אך לידע המעשי והקולינרי שלו בבשר ישנן קבלות , הוא עוסק בבשרים החל מגיל 14 - מעשן, צולה ומעביר ערבי בשרים קרניבורים ומיוחדים בבנימינה מזה כמה שנים. כיום מגשים את חלומו ופותח את מזללת  הבשרים הראשונה שלו כאמור בלב תל אביב (שואלים אותי? לדעתי עם הרעב והנחישות שלו יקומו בקרוב עוד פנינות קולינריות מיוחדות).

הגענו בערב השקה חגיגי להכיר מקרוב את הקסם- את הטעמים, את המקום ובגדול להכיר את מי שעומד מאחורי החזון. עידו הצעיר מקבל את פני הנוכחים (רובם משפחה וחברים) בחמימות, בחיבוק עם מגש בשרים מעושנים, המבורגר עסיסי ועוד. זכינו להכיר את המשפחה הסובבת אותו, משפחה חמימה עם 4 אחים וזוג הורים תומכים ומכילים שנותנים לו גב חזק, תומך, מחבק ואוהב.

מזללת הבשרים תהיה פתוחה 6 ימים בשבוע 24 שעות ביממה ותציג תפריט שכולו על טהרת הבשרים, בין היתר תמצאו במקום: קרואסון טרי ממולא בבשרים (בשר צלעות ו/או אסאדו סטריפ), פלטה עם מיקס בשרים מעושנים זוגי או קבוצתי , בליווי ציפס מדהים מתפוחי אדמה אמיתיים שנחתכים ומטוגנים במקום  לצד מטבלים. נתחים מעושנים, המבורגר בלחמנייה רכה ונימוחה עם המבורגר עסיסי וטעים.



ישבנו עם עידו וניסינו להבין מה עומד מאחורי החזון, מה מביא ילד רק בן 17 לפתוח מסעדה בלב תל אביב בשיא משבר הקורונה- אם תשאלו אותו הוא סופר בטוח בעצמו וכי יודע כי הדרך רק נפתחה וכי לולא הקורונה הייתה לו כבר מסעדה גם בחו"ל, ילד הפלא הזה מלא בשאיפות ובחזון עם המון נחישות ומוטיבציה- אני לא יודעת מה איתכם אבל אני התאהבתי בילד הקסם הזה, אין לנו ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב ושוב.



כפי שציינתי מעלה הגענו בערב יום רביעי, ערב השקה חגיגי, זכינו לטעום מההמבורגר המדהים- קציצה איכותית, שמנמנה וטעמה , עשויה במידת העשייה המדוייקת, לצד רטבים מיוחדים, בלחמניה רכה ונימוחה- תענוג אמיתי לחיך:

פלטות בשרים מעושנים ומיוחדים: 






המבורגר עסיסי, איכותי וטעים במיוחד- קציצה שמנמנה, עשויה מבקר טרי, במידת העשייה המדוייקת, עם ירקות, רטבים מדהימים , שום קונפי- כל אלו נחו להם בלחמניה טריה ונימוחה - מנה טעימה במיוחד:





כתובת:
אבן גבירול 14.
טלפון להזמנות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה