יום חמישי, 20 באוגוסט 2020

פוקצ'ה איטלקית מדהימה, רכה וטעימה במיוחד.

 אחת הארצות שאני הכי אוהבת הינה איטליה, מאוד מתחברת למטבח האיטלקי, לטעמים ולניחוחות. לא אחת ביקרנו באיטליה ואילולא הקורונה היינו מבקרים שוב בתחילת השנה. אי לכך המטבח האיטלקי מככב אצלינו לא אחת וגם היום אני רוצה לשתף אתכם במתכון לפוקצ'ה מדהימה ומיוחדת עם טעמים, ניחוחות ומרקמים הורסים.

מצרכים:

4 כוסות קמח
1 כפית מלאה מלח
2 כפיות סוכר
1 כף מלאה שמרים יבשים
4 כפות שמן זית
2.5 כוסות מים פושרים

אופן ההכנה:

להכניס לקערת המיקסר את כלל המצרכים מלבד המלח והשמן וללוש היטב, כאשר מתחיל להתגבש גוש בצק להוסיף את המלח ולאחר כדקה להוסיף את השמן. 
ללוש היטב כעשר דקות.
יוצרים כדור ומשמנים בשמן זית מעבירים לקערה משומנת מכסים להתפחה של שעה וחצי עד שיפיל את נפחו .

להוציא אוויר וללוש כ-דקה , לחלק למספר כדורים (אני חילקתי לארבעה אבל זה תלוי בגודל ועובי הבצק שאתם רוצים).
לרדד ולהניח בתבנית עם נייר אפייה משומן היטב עם שמן זית.
עושים בבצק גומות בעזרת האצבעות ומטפטפים עליו שמן זית.

מכאן אפשר לשים מה שרוצים , למשל :
לערבב שמן זית ומים ולהבריש את הפוקצ’ה התפוחה ולזרות מלח ורוזמרין ולהכניס לתנור .
להכין רוטב של פיצה למרוח על הפוקצ’ה ולא להגיע עד השוליים לאחר שטיפטפת שמן זית , לפזר פרוסות בצל , עגבניה , עשבי תיבול וזיתים שחורים ולאפות .
אם הארוחה חלבית להוסיף פרוסות דקות של גבינת מוצרלה או צהובה אחרת מעל העגבניות יוצא נהדר .



אמש ממש רגע לפני הכנת ארוחת הערב הגיע משלוח מ"מלח הארץ" עם מטחנת הפרימיום בסגנון איטלקי -מטחנת 'אקסטרא תבלינים' חדשה בסגנון איטלקי אשר מכילה מלח ים טבעי ותערובת תבלינים בסגנון איטלקי מרכיבים טבעיים בלבד - וואו איזה טעמים וארומה נפלאים, ממליצה בחום לשימושים רבים ובפוקצ'ה זה עשה פלאים, אנחנו ממש התחברנו לטעמים הנפלאים.

לאור הצלחת סדרת מטחנות הפרימיום "אקסטרא תבלינים', "מלח הארץ" מרחיבה את הסדרה ומשיקה מטחנה נוספת– מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי. המטחנה החדשה מכילה 100% רכיבים טבעיים- 75% מלח ים טבעי ו-25% תערובת של תבלינים ועשבי תיבול טבעיים בסגנון איטלקי, בהם: פפריקה מתוקה, פלפל אדום, עגבניות מיובשות, אורגנו, בצל יבש, פלפל שחור, שום יבש, זרעי סלרי, פלפל צ'ילי, לימון פרסי, שורש סלרי, רוזמרין, מרווה, זרעי שומר, בזיליקום, זרעי חרדל, עלי דפנה וטימין. 

מלח הארץ משיקה את המטחנה החדשה מתוך הכרות עם קהל הבשלנים בישראל, אשר מעריך את הקולינריה האיטלקית ומתחבר לטעמיו. מטחנת אקסטרא תבלינים בסגנון איטלקי, מעניקה מענה לחובבי המטבח האיטלקי ומאפשרת לשפר ולשדרג מאכלים אהובים כמו פיצה, פסטה, רביולי ואף מאפים כמו פוקצ'ות, המככבים בכל בית. השימוש במטחנות מייתר את הצורך בתבלינים נוספים- מספר סיבובי מטחנה והמנה מקבלת תיבול בצורה טבעית המעניקה חוויה אנינה של טעם.


סדרת 'אקסטרא תבלינים' של "מלח הארץ" כוללת מטחנות מעוצבות המכילות תערובות של מלח ים טבעי ותבלינים בסגנונות מיוחדים ומסקרנים, בהם:, ספייסי, שום-פלפל וכעת מצטרף גם הסגנון האיטלקי. את מטחנות 'אקסטרא תבלינים' ניתן להשיג ברשתות השיווק והמזון. מחיר מטחנה ברשתות המובילות נע בין 14.90 ל- 17.90 ₪. כל המוצרים בסדרות המטחנות של 'מלח הארץ' כשרים פרווה בהשגחת הבד"ץ של העדה החרדית ירושלים.

"מלח הארץ", היצרנית המובילה של מלח איכותי למזון בישראל מאז 1922, הינה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלחים משובחים מותאמים לצרכים של קהלים שונים, בטעמים ומרקמים שונים. "מלח הארץ" מנהלת בבריכות המלח באילת ובעתלית פרויקט ממושך המאפשר קיומה של סביבה מוגנת עבור עופות המים. בשיתוף ארגוני שמירת הטבע ומתנדבים, מתקיימת באזור בריכות המלח פעילות הגנה על הצפרות והטבע כחלק משגרת העבודה. לטובת שימור והגנה על עופות המים הקימה החברה מצפורים ואיים מלאכותיים המהווים אזורי קינון בטוחים והיא אף תומכת במחקרים ובמעקב באמצעות טיבוע באזורי הקינון. 

בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי. מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה