יום שני, 10 באוגוסט 2020

סלט רענן, פרשי וטעים במיוחד עם רוטב מושלם

אנחנו מאוד אוהבים סלטים, בכל ארוחה תמצאו על שולחננו מבחר רחב של סלטים. כאשר אני מכינה שולחן עם מטעמים חלביים נוטה להכין סלט ירוק/ סלט שוק ועוד אבל זה הכיוון. בשל הסמיכות למטעמים החלביים מאוד אוהבת להכין רטבים מתקתקים. הפעם הכנתי את סלט השוק שלי עם רוטב מושלם, מתכון שקיבלתי מחברתי ויצא פשוט מושלם (מיד מצרפת את המתכון).

אגב, הסוד הגדול הטמון ברוטב המושלם הינו שמן הדלעת המיוחד מבית "עץ הזית", שמן אשר בשימוש יומיומי שלי מאחר והוא פשוט מושלם, מעניק לכל מתכון טוויסט מעניין ומיוחד עם טעם אגוזי מיוחד מאוד.

המצרכים לסלט:
עלי בייבי
עלי חסה קצוצים גס
פרחי כרובית
עגבניות שרי חצויות
צנוניות פרוסות גס
רצועות קולורבי
רצועות מלפפון ירוק
רצועות גזר
פיטריות חתוכות גס
פיטרוזליה, כוסברה ונענע קצוצים גס
פקאן מסוכר גס

המצרכים לרוטב:
רבע כוס שמן זית
3 כפות שמן דלעת
כף חומץ
כף חרדל דיזון
מיץ מלימון שלם
2 כפות דבש
שן שום כתושה
מלח, פלפל

אופן ההכנה:
להכניס לצנצנת את כל מרכיבי הסלט ולשקשק היטב, לשפוך בסמוך להגשה ולערבב.


 

מותג "עץ הזית" משיק שמן דלעת לתיבול סלטים, הכנת רטבים, בישול ואף להכנת קינוחים , באריזת 250 מ"ל.

שמן הדלעת של עץ הזית, מופק מזרעי דלעת איכותיים, בטעם אגוזי עשיר המוסיף טעם עמוק לכל מתכון, הן לתיבול והן לבישול. שימוש בשמן זרעי הדלעת מעשיר את אופיין של מנות רבות החל מסלטים, בשרים, ירקות בתנור ואף קינוחים. בנוסף מתאים שמן הדלעת להכנת מרינדות ורטבים. 

"עץ הזית" הינו מותג פרמיום האהוד מאוד בקרב הצרכנים ואשר מעניק ערך מוסף במוצריו, בכל הקטגוריות בהן הוא נמצא. "עץ הזית", הינו המותג המוביל את שוק שמני המאכל בישראל באמצעות מגוון שמני איכות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי מזה שנים רבות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה