יום רביעי, 24 במרץ 2021

פירות וירקות מובחרים עד הבית עם אור בשדה

ערב חג ממש עוד רגע ומגיע, ההכנות בשיאן ולי אין רגע דל, אין רגע אחד פנוי לבזבוז על כן דואגת להקל על עצמי כמה שניתן. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד אוהבת להתכונן מראש ולהיות מוכנה מבעוד מועד. לפני שנה הכנתי לכם פוסט מקיף על איך להתכונן היטב לחג ולהגיע לערב החג בלי להיות עם לשון בחוץ. מי שירצה אצרף בשמחה שוב.

ועכשיו, לענייננו. אז כאמור, כפי שציינתי אין לי רגע אחד פנוי ועל כן אני מנסה להקל על עצמי עד כמה שניתן. מאחר שאמש היה יום חופש "זכיתי" ליום הכנות מבעוד מועד! המטבח כבר כמעט ונקי לחג ואפילו התחלתי להכין סלטים מבושלים כאלו שאין בעיה להכין מספר ימים לפני. אממה? את ההחלטה להכין סלטים מבושלים קיבלתי רק ביום שני, לא היה לי זמן לקפוץ לסופר ו/או לירקן נכנסתי לאינטרנט ולאחר המלצות רבות פניתי להאור בשדה וביצעתי הזמנה שהגיעה כבר באותו היום.

האור בשדה או בשמם הנוסף "פירות וירקות על גלגלים" הינם חברה שמספקת פירות וירקו סופר טריים ומיוחדים עד בית הלקוח/העסק . 


ישנה אפשרות להכנס לאתר החברה ולבצע הזמנה, האתר מאוד נוח וקל לתפעול. המחירים סופר נוחים והכיף הגדול הוא שכבר באותו היום ניתן להנות ממשלוח סופר מפנק עם מגוון רחב מאוד והיצע איכותי.

אז כאמור  ביצעתי את ההזמנה ביום שני בצהריים וכבר בערב הגיע משלוח ארוז היטב, גדוש בהפתעות איכותיות- שלל פירות וירקות מובחרים, איכותיים, טריים מאוד ועסיסיים.












בסיום ההזמנה באתר מתקבל מייל מסודר עם מספר הזמנה, פירוט ההזמנה, המחירים ופרטי המשלוח.

כפי שציינתי ושאתם בוודאי יכולים לשים לב הסחורה שהגיעה סופר טרייה, איכותית ונפלאה, הכי כיף זה להזמין מהספה הביתית הזמנה שכזו ולקבל הכל עד הבית , ארוז בקפידה ואיכותי.

אז כפי שסיפרתי לכם ביצעתי את ההזמנה כי החלטתי להתחיל בהכנות לחג. שואלים מה עשיתי? בבקשה:

כאשית הכנתי את הקציצות בשר ופראסה שאני מכינה מידי שנה ונחטפות תמיד.

המצרכים:
0.5 ק"ג בשר בקר טחון
3 פראסות גדולות
4 ביצים
0.5 כוס קמח מצה
מלח, פלפל שחור, אבקת מרק עוף

אופן ההכנה:
לפרוס לפרוסות דקות את הפראסות ולבשל כחצי שעה, לקרר ולטחון במגמיקס.
לערבב היטב את כל החומרים יחדיו ולהשהות במקרר לילה לספיגת הטעמים.

לטגן בשמן חצי עמוק עד להזהבה.



מבחר סלטים מבושלים כגון: מטבוחה, חצילים בתחמיץ, חצילים בטחינה, חצילים במיונז, סלט סלק, סלט גזר מרוקאי ועוד ועוד.

אז חברים שמעו לי, הכנסו עוד היום לאתר האור בשדה, בצעו הזמנת פירות וירקות ותחסכו לכם זמן מיותר, כמו כן ישנה אפשרות גם לעשות הזמנה דרך הוואצפ שמספרו: 0532740452.

משלוח חינם עד בית הלקוח.

אתם עוד כאן? רוצו להזמין! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

אתר הזמנות: האור בשדה.

חג שמח וכשר!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה