יום רביעי, 27 ביולי 2022

חופשה קסומה בצימר Anil's house

לא אחת אני רוצה לעצור את הטרפת היומיומית שלנו, לעשות הפסקה ולצאת לחופשה מפנקת, זוגית או משפחתית. ממש לאחרונה הצלחנו לעמוד במשימה ועשינו זאת!! בחרנו מספר ימי חופש ויצאנו לחופשה קסומה ומיוחדת שאת סופה בילינו בצימר Anil's house- פנינה קסומה ומיוחדת השוכנת בדלית אל כרמל. 




למעשה מדובר במתחם אירוח יוקרתי שכולל 4 יחידות אשר הוקם על ידי ואיל ותמר- הם מצידם יעשו הכל על מנת שאנו האורחים נרגיש בבית ונהנה מהשהות, מסבירי פנים, סובלניים וסבלניים. כל בקשה קטנה כגדולה נענית במהירות האפשרית.  אין לי כלל ספק כי הינם עושים את עבודתם באהבה גדולה.

במתחם Anil's house תמצאו את היחידות הבאות:
יחידה מספר 1- מדובר למעשה בדירה מרווחת שיכולה להכיל משפחה עד שבעה נפשות (מינימום  זמן אירוח הינו כחודש).






יחידה מספר 2 - דירה קטנה ליחיד/ זוג / 3 מבוגרים / זוג + 2 ילדים.
יחידה מספר 3- דירה קטנה ליחיד/ זוג / 3 מבוגרים / זוג + 2 ילדים.
יחידה מספר 4 - דירה מרווחת שיכולה להכיל משפחה עד 6 נפשות (בה אנו שהינו).

המתחם למעשה בנוי על טרסה ממנה ניתן להנות מהנופים המדהימים שדאלית אל כרמל עטופה בהם, לשבת בערב בחוץ עם כוס יין, להנות מהבריזה המטורפת, מהשקט והשלווה . דבר נוסף, במרפסת תמצאו גם מנגל אותו תוכלו להדליק כאוות נפשכם.

הכל התחיל אצל הזוג כאשר נחשפו לשוכר (ביחידה מספר 1) בשם משה. משה הגיע אליהם בתור שוכר והתגורר שם כשנתיים, במהלך הזמן הוא ממש הפך להיות חלק ממשפחתם, סבא לילדים, אישר שיחה וחבר יקר. במרוצת השנים משה נפטר וכל מה שהזוג רצה זה להנציח אותו ובכך בחרו לפתוח את ביתם ולארח בו אנשים מכל רחבי הארץ והעולם. הם הגדילו את מתחם האירוח, שיפצו, השקיעו, רכשו עוד ועוד רהיטים ואף שילבו עם הריהוט האישי של משה. מאז ועד היום בכל חודש מגיעים אליהם עשרות אנשים מהארץ ומהעולם.

כאמור הגענו ביום חמישי האחרון ל-Anil's house, שם שהינו ביחידה מספר 4. היחידה עם אנרגיות טובות, נקייה למשעי ומרווחת מאוד. היחידה כוללת: סלון עם ספה , פינת ישיבה, טלוויזיה עם ערוצי כבלים. מטבח מאובזר היטב עם מקרר, כיריים, קומקום, מכונת קפה וכלים לשימוש אישי. פינת אוכל קטנה. חדר רחצה גדול ומאובזר היטב. 2 חדרי שינה, בחדר ההורים תמצאו ארון ומיטה זוגית עם מזרן מאוד נוח ואילו בחדר השני תמצאו ארון ו-3 מיטות יחיד.












ישנה אפשרות להזמין גם ארוחת בוקר (בתוספת תשלום) , אנחנו הפעם בחרנו להנות מארוחת בוקר קלילה וטעימה שכללה : מגוון מטבלים וגבינות, שוקולד למריחה, ריבה, פיתות דרוזיות, פיתות עם זעתר/עגבניות, ביצים קשות, ביצים מקושקשות, סלט ירקות ומיץ תפוזים.













אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הצימר המפנק והכיפי לחופשתכם הבאה זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלנו!!



טלפון להזמנות:
052-9284661 

כמו כן ניתן להזמין בחופשה בלינק הבא:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה