יום שלישי, 19 ביולי 2022

חולמים על מאפים צרפתיים? מהיום אפשר להכין בבית! והפעם עוגת שמרים מדהימה ונימוחה


האהבה הגדולה שלי הינה אפייה (ואכילת מאפים כמובן, כן?), כאשר הגיע משלוח מטחנת "קמח הארץ" של קמח צרפתי לקונדטוריה ידעתי מיד שאני נכנסת באותו הרגע למטבח ומתחילה לאפות, חשבתי לעצמי וחשבתי וידעתי שבשלב ראשוני אני חייבת לנסות את הקמח הזה עם עוגת השמרים המושלמת שלי ותקשיבו!!! אימל'ה איזו תוצאה מושלמת, אין דברים כאלו!! אחד הקמחים הטובים ביותר שיצא לי להכיר!!

בימים אלו משיקה טחנת "קמח הארץ" שני קמחי איכות מהסדרה הצרפתית: "קמח צרפתי לקונדיטוריה" ו"קמח צרפתי לבריוש ולמאפי שמרים".הקמחים מיובאים על ידי "קמח הארץ" מטחנת הקמחMoulins Bourgeois בצרפת, הפועלת משנת 1895.




הקמחים כוללים:

קמח צרפתי לקונדיטוריהT45 : קמח לבן בהיר ואיכותי, המופק ממרכז גרעין החיטה. דל בגלוטן. הקמח יציב מאוד ובעל מרקם רך והומוגני, תכונות המאפשרות אפייה ברמה הגבוהה ביותר של מאפי קונדיטוריה שונים ובהם עוגות, עוגיות, טארט ועוד.

קמח חיטה צרפתי לבריוש ומאפי שמריםT55 : קמח חיטה לבן, רב תכליתי, עשיר מאוד בחלבון. קמח צרפתי קלאסי האופייני מאוד לעולם האפייה הצרפתי ולמאפים עשירים בחמאה וממרחים כמאפי שמרים, בריוש וכדומה. תכונות הקמח מאפשרות קבלת תוצרים ברמה גבוהה ויכולת הכלה של תוספות כמו חמאה, קרמים ופירות, תוך שמירה על איכות הבצק וטעמו הייחודי.

הכירו את טחנת Moulins Bourgeois: הטחנה, מהמובילות בצרפת, ממוקמת מזרחית לפריז ומספקת מתוצרתה למאפיות ולקונדיטוריות ברמות הגבוהות ביותר בפריז והסביבה. הגרעינים נבחרים בקפידה מיבולים ברדיוס של כ-100 ק"מ מהטחנה. במקביל ובנוסף לשרשרת בקרת האיכות, פועלות בטחנה שלוש מאפיות שמטרתן בדיקת איכות מעשית של כל הקמחים המיוצרים בה.

להשיג באתר טחנת "קמח הארץ"

אז קבלו את המתכון המושלם לעוגת שמרים חלומית שאתם חייבים להכין:

חומרים לבצק:
1 קילו קמח צרפתי לקונדטוריה מבית "קמח הארץ"
1 - כוס סוכר
200 גרם חמאה
4\1 כוס שמן 
3 - ביצים+1 חלמון
4\3 1 מים פושרים (שימו לב שלא יהיו קרים מידי)
בקערת מיקסר לערבל את המרגרינה עם הסוכר לקרם משחתי, להוסיף את השמן הביצים והשמרים תוך כדי ערבול להוסיף את המים ולהנמיך מהירות.
בקצב איטי להוסיף קילו קמח וכף וחצי שמרים .
לאחד את הקמח עם שאר החומרים, לעבד את הבצק מעט ביד ולכסות את הקערה בנילון נצמד, לחלק ל-4 חלקים שוים ולהתפיח כ-30 דקות.

מילוי:
שוקולד השחר ו/או נוטלה (אני באופן אישי מעדיפה נוטלה)
1- מחמאה רכה מאוד (לא מומסת)
3- כפות קקאו
3- כפות גדושות א. נס קפה
4\1 כוס ליקר שוקולד(לא חיב מוסיף המון)
3- כפות תמצית רום
לערבב הכול יחד לקרם שוקולד אחיד עד שלא רואים את המרגרינה.

לרדד על משטח מקומח עיגול בצק למרוח בנדיבות מהמילוי ולגלגל לרולדה, את הרולדה לחצות לשתיים ולהשאיר מחובר בקצה אחד לקלוע צמה של 2 (מלכלך טיפה לא נורא) להכניס לתבנית אינגליש קייק מרופדת בנייר אפייה ולהתפיח 30 דקות, לאפות בחום בינוני.להרתיח על להבה קטנה חצי כוס מים 2 א. סוכר וניל וחצי כוס סוכר,
בגמר האפייה למרוח את הרולדה בנוזל בנדיבות ולהכניס שוב לתנור לעוד 2-3 דקות. להוציא מהתנור ולמרוח שוב בעדינות .
לקרר ולאכול או להקפיא אם בכלל ישאר.



בתיאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה