יום שני, 4 ביולי 2022

תיק התיקים- הבית שלנו לכל רכישת מזוודות ותיקים

חודש יום הולדתי כבר החל והשנה החלטנו שאת החגיגה האמיתית נחגוג בחופשה מהנה ומשפחתית. לא יודעת למה ומדוע אבל החלטתי שהשנה יותר מתמיד מתחשק לי להתחדש בסט מזוודות חדשות ולא להמשיך להשתמש באותן מזוודות שליוו אותנו כבר שנים רבות. בקניון סירקין הסמוך למקום מגורי קיימת כבר שנים רבות חנות ההפתעות שלי - "תיק התיקים"- את כלל התיקים, המזוודות והארנקים שלנו רכשתי שם. תמיד אנו מוצאים שם את מבוקשנו!! 




סיפורה של תיק התיקים מתחיל בחנות קטנה ומשפחתית בקניון סירקין שבפתח תקווה, אי שם בסוף שנות ה-70. מאז הפך המותג למוביל בישראל בעיצוב, ייצור, ייבוא ושיווק של ארנקים תיקים ומזוודות. לתיק התיקים קולקציה רחבה של מזוודות, ארנקים ותיקים לנשים ולגברים, בשלל צבעים וסגנונות, המאפשרים לכל אחת ואחד למצוא את הבחירה המושלמת עבורו.

היום מונה רשת חנויות תיק התיקים 23 חנויות בפריסה ארצית הממוקמות בקניונים המובילים במדינה, בנוסף לחנות אונליין ברשת (לרשימת הסניפים לחץ כאן). לרשת חנות פטורה ממע”מ באילת.

הרבה השתנה מאז אותם ימים ראשונים בחנות בפתח תקווה, אך משך כל השנים שמרה תיק התיקים על ייחודה כחברה משפחתית, יחד עם שרות ויחס מעולה של צוות המכירות, סמל לאיכות בלתי מתפשרת וחדשנות בתחום, הביא את החברה להצלחה וזאת רואים בביקוש הגובר של הקניונים להכניס חנות של תיק התיקים לתחומם.

הרשת מקפידה ליצור תמהיל נכון של מוצרים ורוב המותגים בענף התיקים נמכרים ברשת כמו “סמסונייט”, WEEKEND , , AOTIAN , “אקולק”, “דלסי” “בונד” “שלזינגר” בתחום המזוודות. תיקי “לי קופר” “פרנצסקה” BIAGINI “SHES “באופנה .תיקי נשים מעור של “לוקה” “דונה” ” וכן תיקי מנהלים של “טוני פרוטי” תיקי “קיפלינג” ועוד.

אז כאמור קפצתי ביום חמישי האחרון, הצצתי בדגמים המצויים במקום, התייעצתי עם צוות המקום- חברים!! יש מגוון מטורף במקום, יותר ממליצה לבקר ולהתחדש- מחירים נוחים , היצע נרחב - אין לי כלל ספק כי כאן כל אחד ימצא את מבוקשו.





אבל... אם חשבתם בטעות שהסתפקתי במזוודה אתם טועים טעות חמורה. בתיק התיקים כל הזמן מפתיעים ומציעים מגוון תיקים במחירים סופר נוחים והפעם בחרתי בעבורי תיק גב סופר חמוד במחיר די מגוחך. התיק סופר נוח, עם מגוון רחב של תאים, גדול מאוד ומרשים (לא תאמינו אבל לראשונה בחיי התחדשתי בתיק שהוא לא שחור):



אז חברים, אם גתם צריכים להתחדש בתיק/ארנק/מזוודה זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום להכנס לאחד מסניפי הרשת ולהנות מהיצע נרחב מאוד, ממחירים נוחים וממוצרים ללא תחרות. 





טלפון לבירורים:
03-9037774

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה