יום רביעי, 6 ביולי 2022

רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על מהפכה בריאה בתחום הגלידות משיקה : גלידת "אוריאו" עם שברי עוגיות – וללא גלוטן



רשת הגלידריות "וניליה" מכריזה על מהפכה בריאה בתחום הגלידות משיקה :

גלידת "אוריאו" עם שברי עוגיות – וללא גלוטן




מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד רגישה לכל האנשים שיש להם רגישות למאכל כזה או אחר, במרוצת השנים בהיותי אם ובעיקר בוועדי ההורים אני תמיד בודקת לעומק באם יש לילדים בכיתה ו/או לחברים של ילדי רגישות כזו או אחרת . אז כן יש לנו חבר שרגיש לגלוטן, יש אחד שרגיש ללקטוז , יש אחד לסוכר (כן, יש 3 ילדים כאלו בעולם והוא אחד מהם- מטורף!). בשל עובדה זו תמיד אבל תמיד תמצאו אצלי במקפיא תחליפים מצויינים על כל מקרה שלא יבוא, כך שאין מצב שיגיע אלינו ילד ולא יהיה לו את הנשנוש וארוחת הערב האולטימטיבית בעבורו. 

היום אני רוצה להמליץ בחום על רשת הגלידריות "וניליה" אשר לקחה את המושכות ומציגה חגיגה אמיתית לאלו הרגישים לגלוטן - כיום ניתן למצוא ברשת גלידת  "אוריאו" המכילה שברי עוגיות אמיתיות - ללא גלוטן- שאפו ענק!!! (בכלל אם אתם שואלים אותי אני חושבת שזו הרשת שכל הזמן שמה בפרונט את הרגישים ואת הסביבה).

עוגיות "אוראו" נטולות הגלוטן משווקות אך ורק בארה"ב, ו"וניליה" לא חסכה במאמצים ובהשקעה כדי להביא אותן ארצה. העוגייה עצמה זהה בטעמה לחלוטין לעוגיית "אוראו" המפורסמת המקורית, המכילה גלוטן. במבחני טעימה קפדניים שנערכו לה לא הצליחו הטועמים המנוסים להבדיל בין העוגייה ללא גלוטן לזו המכילה גלוטן.




"אוראו" היא לא סתם עוגייה. עוגיית הסנדוויץ' הכפולה עם הקרם החלומי שבליבה כבשה לעצמה מועדון מעריצים עולמי שמתייחסים אליה ביראת קודש ממש. כמו מותגי-על בודדים בתחום המזון – אוהדיה רגישים לכל תזוזה מיקרוסקופית בטעמה, והעובדה שלא הצליחו להבדיל בין טעמה של עוגייה מקורית לזו נטולת הגלוטן, היא הוכחה מכרעת לאיכותה.

"העובדה ש"וניליה" מייבאת את עוגיות "אוראו" ללא גלוטן לישראל היא לא מקרית: הרשת מגלה מחויבות גבוהה לצרכיהם של צליאקים ולרגישים לגלוטן, שמספרם גדל מדי שנה, ובסניפיה יש מבחר גדול של טעמים ומוצרים ללא גלוטן, כמו קרפ ללא גלוטן ומבחר גדול של טעמי גלידות ללא גלוטן," אמר אסף בלנק, מנכ"ל וניליה. "אנחנו מאמינים שגם אנשים שחייבים לצרוך מזון ללא גלוטן אין פירושו של דבר שהם חייבים לוותר על הטעם או האיכות של המוצר, ואנחנו מקפידים לתת ללקוחות האלה את הגלידה הטובה ביותר שאנחנו מסוגלים לייצר."




ניתן להשיג ב כ- 21 סניפי רשת "וניליה" ברחבי הארץ, מחיר 18 ₪ למנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה