יום שלישי, 26 ביולי 2022

חווית קיץ בימה - 'חווימה' בכנרת



חווית קיץ בימה - 'חווימה' בכנרת

הקיץ כבר כאן וגם החופש הגדול בפתח,
 זמן מושלם לחוות את הכנרת מזוית חדשה באטרקציית השייט היחידה מסוגה בעולם!




אוהבים את הכנרת? אוהבים לשוט בסירה? אוהבים להנות מבריזה מעולה ורחש הגלים? אם עניתם בחיוב על שלושת השאלות שלי אתם חייבים לבקר בחווימה

מדובר בפעילות חדשה, קסומה ומיוחדת אשר גורמת לנו המבקרים להנות מהכנרת ולחוות אותה מזוית חדשה, שונה ומפתיעה. כאן אנו מגיעים בזכות סירות מנוע בשייט עצמי (ללא רישיון משיט) לנקודות תצפית, בשמורות טבע נסתרות בחופיה הבתוליים של בקעת גינוסר שלא רבים זכו לראותן. 






אז איך בעצם מתבצעת הפעילות אתם שואלים? כל סירה מאובזרת במסך טאבלט, עליו נבנתה מערכת ניווט ייחודית, הכוללת מפת ניווט חיה והדרכה קולית, המלווה את המשתתפים בשייט לשכיות החמדה הקסומות, תוך מפגש בלתי אמצעי עם הטבע, בעלי החיים ונופי הכנרת, הגולן והארבל. הסיורים מתחילים מהנץ החמה ועד רגעי השקיעה שכל שעה ביום מספקת תפאורה ואווירה שונה.






בכל נקודה אליה הגענו זכינו לקבל הסברים אודותיה, מוזיקת רקע עם שירי ארץ ישראל התנגנה לה ברקע ואנו נהננו מכל רגע ורגע.






הפעילות ב"חווימה" מתקיימת על פי תקנות הבטיחות המחמירות ביותר. לפני היציאה לשייט, יעברו המשתתפים הדרכת בטיחות ויחגרו אפודת הצלה במהלך השייט. כמו כן, במהלך השייט יחידת הפיקוח של "חווימה" תפקח על תנועת הסירות לאורך המסלול ותספק מענה לכל צורך בשטח. בסיום השייט ניתן ליהנות במתחם "חווימה" המשקיף לכנרת, מבית קפה כשר ואיכותי, בניית חכות ודיג, סדנת פיסול, טיולי תצפית על הכנרת, מלתחות, שירותים ומקלחות, עמדת החתלה, וגישה חופשית לחוף החורשה הסמוך למתחם.







הפעילות ב"חווימה" מתקיימת בימים ראשון עד שישי, לא כולל שבתות וחגים, האטרקציה שומרת שבת וכשרות.

ממליצים בחום!! נהננו מכל רגע ורגע!! הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

הרשמה ותיאום הגעה באתר האינטרנט: havayama.co.il

טלפון לפרטים: 072-331-7825





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה