יום חמישי, 7 ביולי 2022

הטרקלין MEAT & WINE BISTRO- אתם חייבים לבקר



זהו, באופן רשמי החלו חגיגות יום הולדתי! השנה שלא בדומה לשנים עברו החלטתי שאני חוגגת את יום הולדתי במשך כל החודש (בכל זאת יום הולדת מגניב- 44). אמש במסגרת הדייט השבועי ותוספת חגיגות יום ההולדת החלטנו להתפנק ויצאנו למסעדת הטרקלין MEAT & WINE BISTRO השוכנת בתל אביב. במסעדה ביקרנו בעבר מספר פעמים והיא השאירה בנו חותם וידענו שלכאן אנו חייבים לחזור.

המסעדה שוכנת בבניין משוחזר בשכונת נווה צדק, שנבנה בשנת 1920, כבית מלון עבור הקצינים הבריטים ששרתו בישראל בזמן המנדט. בבניין השתמרו הרצפות המקוריות וציורי התקרה בכל חדר. המקום שופץ תוך הקפדה על הפרטים המקוריים, ומתוך כוונה לייצר חללי אירוח מזמינים ואינטימיים, בהם יכולים האורחים להתרווח ולהנות מארוחה איכותית באווירה קסומה. אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים את העיצוב הרטרו הזה ונפעמנו מהאותנטיות (כל כך רציתי לצלם עוד תמונות של המסעדה אבל מאחר והיו המון אנשים ויתרתי).




מסעדת הטרקלין MEAT & WINE BISTRO נוסדה על ידי יוסי בן אודיס בעל עבר עשיר מאוד בתחום הקולינריה והיין. ברשותו יקב עם יינות מעולים (אני התמוגגתי על יין בסגנון גוורץ ואילו הזוגי ביין אדום מקומי), כמו כן יוסי בנה אוסף של מעל ל-100 סוגי יין (אגב ניתן לרכוש במקום). המסעדה מתמחה בבשר וביין ונוסדה מתוך חזון לפתוח מסעדה על טהרת התוצרת המקומית (בעיקר מקדמת עסקים מהגליל והגולן).

כבר כאשר נכנסנו למסעדה מבינים שהגענו למקום הנכון, האווירה במקום נעימה מאוד, עם שירות סופר מוקפד , הרמנו כוס יין לחיים יחד עם יוסי המקסים ונכנסנו לחדר פנימי רחב ידיים. המקום המה אדם ולא בכדי, שמה של המסעדה הולך לפנייה ובגדול, מדובר באמת באחת המסעדות המוצלחות שדגמנו.





לאחר התייעצות קלה עם המלצר החביב בחרנו במנות ראשונות הבאות:

ארטישוקים אפויים- במיקס עגבניות שרי, וגבינת עזים- כביכול מדובר במנה שהיא לא מתוחכמת אולם בפועל יש בה תחכום מדהים- אפיית המנה יוצרת טאצ מדהים ומקפיצה אותה פלאים. מיקס העגבניות מתקתק וחמים ועליו יושבים להם ארטישוקים אפויים עם גבינת עזים ופסטו- וואו!! איזו מנה טעימה , אל תוותרו עליה:




סיגרים מרוקאים- מגולגלים עבודת יד במילוי בשר מחצור הגלילית- סיגרים דקיקים ומלאי בשר חרפרף במקצת אך טעים בטירוף- מתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. הוגשו עם סלט בורגול פרשי, טחינת סלק וטחינת חצילים- טבילה קצרה בטחינה יצרה לונה פארק של טעמים לחיך:






מנוחה קצרצרה ויצאנו לדרך עם המנות העיקריות הסופר איכותיות. ראשית בחרנו בסינטה לצריבה-  מנת הדגל של הטרקלין, פרוסות סינטה מוגשות לצד חלוק נחל לוהט לצלייה אישית- אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים את הקונספט וכאן קיבלנו פרוסות סינטה טרייה וסופר איכותית. כל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים אמיתית. לא בכדי זוהי מנת הדגל של המסעדה (ראינו שהיא בהחלט מככבת בשאר השולחנות):








הזוגי חובב נתח האנטריקוט נהנה מנתח אנטריקוט עסיסי מפרה שמנה, במשקל כ- 300 גרם, מיושן כ-3-4 שבועות במקום- גם כאן בדיוק כמו במנה הקודמת מדובר בנתח סופר סופר איכותי, עסיסי, עשוי במידת העשייה הנכונה, משויש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- נתח של אהבה כמו שהזוגי טוען. המנה מוגשת עם פירה/פוטטוס/סלט/צ'יפס, אנחנו בחרנו בצ'יפס שהגיע קריספי וטעים במיוחד. כשסיימנו את הנתח הזוגי טען שמבחינתו הוא הגיע לגן עדן וחזר- זה לדעתי מסכם בדיוק את המנה:




בשלב זה היינו כבר די מפוצצים אך כידוע לכולנו לקינוחים קיבה נפרדת ולכן הגיעו לשולחננו מלאבי טבעוני -מחלב קוקוס, פירות יער ושבבי קוקוס- וואו , וואו, איזה קינוח מרענן וטעים, שילוב המלאבי עם רוטב הפירות יער השתלבו להם בהרמוניה מופלאה והתענגנו על כל ביס. כאוהבי מלאבי חייבת לציין שהוא היה בין הטובים שדגמנו עד היום והידיעה כי הינו טבעוני (ובחזקת פרווה) הקפיצה לנו עוד יותר את ההתלהבות:




מאחר והתלבטנו בין הקינוחים המלצרית המדהימה שלנו פינקה בקוביות של אצבעות שוקולד טבעוני - אימל'ה צרחות כמה שזה היה טעים איזה קינוח מושלם לארוחה מושלמת- מי שאוהב שוקולד יתענג על כל ביס וביס:



חברים, אם אתם מחפשים מסעדה איכותית כזו שתיצור אצלכם חוויה אחרת מכל מה שאתם מכירים זה המקום בעבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!!

אגב, רגע לפני שנסיים חייבת לשתף כי במקום מתקיימת ארוחה מהסרטים בימי שני, רביעי, חמישי ושבת במהלך כל השנה. מדובר בחוויה של פעם בחיים- ערב שאורכו כשלוש שעות בהם תקבלו חוויה יחידה מסוגה בעולם המשלבת קולינריה, קולנוע והומור. הארוחה מורכבת ממיטב המנות בתפריט הטרקלין המוגשת בליווי קטעי סרטים, הקשורים לאוכל, מוסיקה מהסרטים וקטעי בידור משעשעים. במהלך הערב, בכל מספר דקות, תוקרן סצנה מתוך סרט העוסק באוכל ומיד לאחר הקטע, תצא מהמטבח מנה בהשראת הסצנה. הארוחה מלווה בין מנה למנה בקטעי בידור של מיטב הקומיקאים בישראל על המסך ובלווי מוסיקה מסרטים מפורסמים. הקטעים יוקרנו על גבי מסך ענק בהתאמה למנות המוגשות. הערב יתובל בהסברים על היינות שיוגשו ועל הסרטים המוצגים ע"י מנחה מקצועית, לצד קטעי בידור שיוקרנו על המסך- חייבת לציין כי לפני מספר שנים היינו בערב שכזה וזו פשוט חוויה ואנחנו חייבים לחזור עליה ממש בקרוב שוב.









כתובת:
היכל התלמוד 4, תל אביב

טלפון להזמנות:
03-5660013


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה