יום רביעי, 6 ביולי 2022

JEMS והפעם קפיצה קטנה לנתניה

על רשת JEMS סיפרתי כבר מספר פעמים, זוהי רשת הברים שאנחנו מאוד אוהבים- הן את איכות המשקאות, הן את המאכלים הנפלאים שהם מציעים והן את השירות המוקפד. אמש הוזמנו להכיר מקרוב את הסניף החדש השוכן בנתניה בשכונת עיר ימים. בר שכונתי עם וויב מטריף וכיפי, כזה שמצד אחד מכיל זוגות זוגות ומנגד משפחות עם ילדים ואף פגישות עסקים.  למתחם יש פארק גדול ואווירה מיוחדת. לא פחות חשוב יש ה-מ-ו-ן חניהJEMS  הינו למעשה בר שהוא מבשלת בירה המציע מגוון רחב של בירות בטעמים, ניחוחות ואחוזי אלכוהול שונים, לצד משקאות אלכוהולים נוספים כגון יינות, ויסקי, קוקטיילים ועוד וכמובן מבחר רחב של מטעמים נפלאים. המקום המה אדם ולא בכדי שמם הולך לפניהם, השירות היה סופר מוקפד ואיכותי, המטעמים נפלאים והמשקאות אש. לפני שאמשיך חייבת לציין כי הבר כשר!!

את הערב פתחנו עם 2 קוקטיילים מעולים שהוצעו לנו על ידי רועי הבעלים:

החיטה של יסמין- וודקה, ג'ין, ברי, אבטיח, לימון מקורמל , הקוקטייל מגיע עם צייסר בירה לצידו אשר אותו ניתן להוסיף (או שלא - הזוגי בחר להוסיף) . הקוקטייל השני סנטקילה- טאקילה, אגבה כחולה, פסיפלורה, אננס, קוקוס, אננס מקורמל. 2 הקוקטיילים היו פשוט מעולים- מאוזנים בטעמם, בשילוב טעמים מדויק וטעים מאוד- ממליצים בחום:





למנה ראשונה חלקנו קרפצ'יו בקר איכותי מאוד- מוגש עם גבינת פרמזן טבעונית , חומץ בלסמי מצומצם, קונפי שום והמון טעמים נפלאים לצד לחם קלוי עם נגיעות של לימון כבוש- וואו!! אחת המנות המוצלחות שדגמנו. ראשית הקרפציו עצמו היה מנתח איכותי, טרי וטעים. שילובי הטעמים בין שלל המרכיבים ואיזונם ראויים לשבח, הם בהחלט מדויקים מאוד, מאוזנים מאוד ואיכותיים מאוד. אגב, אל תוותרו על הלחם החלומי, אימל'ה מזל שהגיעו רק 2 פרוסות כי יכולתי להמשיך ולאכול עוד ועוד כאלו.







למנה עיקרית חלקנו עראיס - בשר אנטריקוט וכבש בפיתה, צלויים על הגריל בליווי טחינה, אריסה ולימון כבוש - גם כאן מנה קלילה אך טעימה מאוד, בהחלט הנשנוש האולטימטיבי לצד הבירה. 



לצד העראיס הזוגי בחר להזמין בירה מהחבית, צוננת, קרירה בדיוק כמו שהוא אוהב, עם פלח לימון שהקפיץ את הטעמים ואילו אני בחרתי ביין גוורץ איכותי מאוד.





קינחנו בוולקנו הר געש של שוקולד עם כדור גלידה וניל- הקינוח המושלם לארוחה שכזו. הר געש של טעמים נפלאים, וואו הסופלה הוכן בדיוק כמו שצריך להיות, מריר ונימוח, חמים וטעים, הוגש לצד גלידה ושקדים- וואי, מבחינתי זו סיומת נפלאה לארוחה שכזו, במיוחד לאור העובדה שהמקום כשר ולכן הקינוח בחזקת פרווה:





אז חברים אם גם אתם אוהבים ומעריכים בירה איכותית ו/או מחפשים בר שכולל שירות נפלא ומוקפד, אווירה נפלאה וויב מטורף, אוכל טוב והמון אלכוהול איכותי זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן עוד ועוד בקרוב.

כתובת:
שושנה דמארי 10
פולג, עיר ימים
נתניה
שעות הפעילות:
ימי ראשון-רביעי: 
12:00-23:30
יום חמישי:
12.00-00.00
שישי: 12.00 עד שעתיים לכניסת שבת
מוצ"ש: שעה מצאת שבת

מתחילים ב-HAPPY HOUR בין השעות 16.00-19.00- 1+1 על כל בירות ג'מס

טלפון להזמנות:
09-8802179

פייסבוק






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה