יום ראשון, 3 ביולי 2022

קפיצה קטנה לחו"ל או שמא לקניון שבעת הכוכבים - WEEKEND MARKET- מתחם קולינרי שטרם הכרתם

בטיולנו בעולם אנו מאוד אוהבים להיחשף לאוכל המקומי ועל כן דואגים לפחות פעם אחת לבקר בשוק אוכל כזה או אחר במדינה בה אנו נמצאים. ביום שישי האחרון הגענו לסקר מקרוב את  WEEKEND MARKET- מתחם האוכל הקולינרי שטרם הכרתם בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה- וואו אחד גדול! ממש חוויה של חו"ל.



אז הגענו בצהרי יום שישי האחרון לקניון שבעת הכוכבים ונחשפנו לכל הטוב הזה. ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי המתחם בנוי מדוכנים דוכנים, בצורה מאוד אלגנטית ויוקרתית , בגוונים של שחור וזהב (בדיוק כמו שאני אוהבת), בקווים סופר נקיים. כאן תמצאו מגוון רחב של דוכנים עם מנות הדגל האייקוניות מהארץ ומהעולם החל מאמפנדס, חצ'פורי, קיורטוש, דונאטס ועוד. 

יריד האוכל הקולינרי החדש מציע מגוון מנות מן העולם המתאימות לטבעונים והקרניבורים כאחד, לאוהבי החצ'פורי שרוצים לחסוך לעצמם טיסה לגיאורגיה, לחובבי האוכל הדרוזי שלא יכולים להגיע לצפון, אוהבי הגבינות והבורקסים, אוהבי המתוקים ועוד ויחסוך החלטות ובחירות קשות בין מסעדות – כשהכל זמין ונגיש במקום אחד ובמחירים אטרקטיביים. מניסיון אישי שלנו יכולה להעיד כי אכן כך הדבר- הגענו אני, הזוגי ושלושת ילדינו וכולם ככולם מצאו כאן את אשר חשקה נפשם, אם זה בגזרת המתוקים, בגזרת הפירות, בגזרת החלבי ואף הבשרי- כולם ככולם יצאו שבעים, מדושנים ומרוצים. 

יריד האוכל הקולינרי יתקיים בימי חמישי ושישי, החל מה-30 ביוני, בקומת הכניסה עם דיג'יי שינגן מוזיקת אווירה למבקרים ולטועמים. עוד בין הדוכנים: אוכל דרוזי היישר מדליית אל-כרמל, מעדניית צדקיהו עם אוכל ירושלמי ביתי, הבורקס המקורי מרמלה, קיורטוש הונגרי, מאפים גרוזיניים אסליים, מאפים בוכריים קלאסיים, מטבח טבעוני, מטבח ארגנטינאי וגם דוכנים מתוקים של מיסטר דונאטס, פיצוחים מסוכרים ועוד.בנוסף, בימי חמישי יתקיים גם יריד אמנים שיציע אמנויות בעבודת יד כדוגמת: שולחנות בעבודת יד, תמונות באבנים, עציצי נוי וקריסטלים , תכשיטים ועוד

אז מה דגמנו אתם שואלים? קבלו הצצה קטנה:


"הבורקס של אמא"- אנחנו נמנים על אלו שמאוד אבל מאוד אוהבים בורקס אולם לרוב נמנעים מכך בשל כמויות המרגרינה עימה מכינים את המאפה, מה שמותיר טעם ותחושה לא נעימים ואף צרבת מטורפת. הבורקס של אמא ללא מרגרינה בכלל ובטעמו דומה מעט לבורקס מים, זללנו בהנאה מרובה- קליל, טעים ומפנק במיוחד. 





מעדניית גבינות ודליקטסים "מן האדמה"- את המותג אנחנו מכירים ומאוד אוהבים כל כן מאוד שמחנו לראותם מציגים ביריד. בדוכן תמצאו מגוון רחב של גבינות קשות ושמנות מכל הסוגים והטעמים, מבחר ממרחים ייחודיים להם והמון יחס אישי:





" מיסטר דונאטס"- כל הדונאטס עם עם כל התוספות שכל הילדים אוהבים!! מבחינת נסיך הבית בן העשר הוא עשה את שלו כאשר ראה את הדוכן במקום, הוא פשוט מכור למותג ושמח להעמיס קרטון עמוס דונאטסים במגוון צבעים וטעמים:




"קיורטוש" (מאפה הונגרי)- הקיורטוש המקורי שכוחם אוהבים בשלל תוספות מעניינות- במספר טיולים בחו"ל נחשפנו לאותו קיורטוש חלומי, הלוא הוא גליל בצק שמרים עשיר בטעמים וניחוחות. בארץ קיורטוש הינו המותג האהוב והמוכר שאנו רוכשים ממנו לעיתים קרובות, כיף למצוא אותו ביריד קולינרי שכזה:






"החצ'אפוריה" - מאפים גרוזיניים אסליים המאפים באפייה ביתית משובחת! עם בצק שלא טעמתם כמותו! מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו מאוד אוהבים את המטבח הגרוזיני וכאן מצאנו מאפים סופר איכותיים, טעימים ומפנקים, כולם ככולם אותנטיים וזהים בטעמם למקור.









"מאפים מהמטבח הבוכרי"- מאפים בוכריים קלאסים בהכנה ביתית ובמילוי משתנה… טעם מיוחד ולא שגרתי… משהו שלא טעמתם עדיין- במילה אחת אסכם- וואו!! טוב, זה היה כל כך טעים, איכותי, חמים , טרי וטעיםםםםם, בפה מלא הסכמנו כלל בני הבית כי אלו המאפים האותנטיים הטעימים ביותר שדגמנו:




הזוגי הקרניבור קינח מצידו בדוכן הדרום אמריקאי- כריך עמוס בשר אסאדו מפורק, עם מבחר רטבים וממרחים- קפיצה קטנה לחו"ל בכל - כל ביס יצרו אצלו חגיגת טעמים אמיתית לחיך, ממש לונה פארק שלם של טעמים. הוא התמוגג לו על כל ביס וביס, עוד תמצאו בדוכן נקניקיות איכותיות בלחמניות.



עוד תמצאו ביריד מבחר רחב של דוכנים , כולם ככולם איכותיים, מפנקים המציעים מגוון מאפים, ירקות, פירות, מטעמים, נשנושים והכל סופר טרי, ביניהם:

"המארח הדרוזי"- פיתה עם לבנה וזעתר, עלי גפן ממולאים, קובות ועוד מן המטבח הדרוזי היישר מדליית אל כרמל!

"מעדניית צדקיהו" - סלטים, אוכל ירושלמי מכל העדות וסוגי המאכלים הכי טובים לשבת ממולאים ועד קציצות בשר..






"מנצ'ס"- פיצוחים מסוכרים, אגוזים קלויים, פול תורמוס.- הדוכן שחייבים לעצור בו אם אתם מארחים או מתארחים בשבת! כל הפיצוחים הכי מגניבים והכי בסטייל.. ואם בא לכם לנשנש במקום יש פול חם וטרי עם כמון.. אי אפשר לעמוד בריח!

"ירושלמי אסלי"-אוכל מהמטבח המזרחי (מבית אחוזה)- כל סוגי המאכלים מהמטבח הספרדי, דגים, בשר, קוסקוס ועוד

"מיס איטלי" - פסטות לזנייה וקישים- מטבח איטלקי קלאסי עם המון סוגי פסטות בכל סוגי הרטבים! והכל מגיע חם וטעים… לא תצליחו להתאפק עד הבית..

דוכן ירקות ופירות איכותיים:





ועוד ועוד... ממליצה בחום לקפוץ ולבקר, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב. אז אם גם אתם אוהבים ומעריכים קולינריה טובה זה המקום בעבורכם, קפצו לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!



יריד קולינרי חדש

החל מה-30 ביוני

ימי חמישי, 10:00-21:30

ימי שישי, 9:30-15:00

הכניסה חופשית

קניון שבעת הכוכבים, קומת הכניסה



WEEKEND MARKET הינה חברה אשר מציעה דוכני אוכל בכ-14 קניונים ברחבי הארץ .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה