יום שני, 18 ביולי 2022

Luciana - לוצ׳יאנה - איטליה הקטנה נחתה בגבעתיים

אני שרית ואני מכורה לפחמימות!! לצערי לא מצליחה להיגמל למרות שמאוד חפצה בכך. כאשר ראיתי כי נפתחה מסעדה חדשה בגבעתיים שכולה על טהרת האוכל האיטלקי ידעתי מיד שאנחנו חייבים לבקר בה!! אמש, את ארוחת הערב קבענו במסעדת לוצ׳יאנה- פנינה קסומה ומיוחדת השוכנת בלב גבעתיים .




המסעדה נפתחה לפני כחודש על ידי נעם ומשה - חבר'ה צעירים, שאפתנים, מקצוענים ומקסימים אשר יעשו הכל על מנת שכל סועד וסועדת ירגישו בבית. משה למד באיטליה את נפלאות המטבח ועושה כאן מטעמים מיוחדים שלא מביישים מסעדת שף, זאת בהחלט הייתה הפיצה הטעימה ביותר שדגמנו עד היום.

ראשית הרמנו לחיים אני מצידי עם לימונצ'לו טוניק שנעם רוקח בעצמו- רענן וטעים ואילו הזוגי מצידו בירה מהחבית:




את הארוחה פתחנו עם סלט קפרזה- מיקס עגבניות, מוצרלה פרסקה, בצל סגול, זיתי קלמטה, עלי בזיל וציל'י- סלט עגבניות טריות , מרענן וכיפי עם קרעי מוצרלה טעימה במיוחד, סלט שיעשה לכם חשק להמשיך לאכול עוד ועוד, הפתיחה המושלמת לכל ארוחה:





ניוקי- ניוקי בחמאת שרי חומה, אספרגוס, צי'לי , מרווה ופרמז'ן- עננים קטנים של אושר, ניוקי ביתי, טעים ומיוחד מאוד ברוטב קטיפתי שתרצו לטבול בו פוקצ'ה שלמה, אימל'ה איזה טעמים מיוחדים, רוטב מאוזן ומדויק במרכיביו- כל המרכיבים משתלב בהרמוניה נפלאה :





מכאן עברנו לגזרת הפיצות - ארביאטה- רוטב עגבניות, מוצרלה, פרמז'ן, שאטה, צ'ילי, שום קונפי, אורגולה, גבינת סטרצ'טלה- טוב, ראשית נתחיל בבצק ה-מ-ו-ש-ל-ם של הפיצה, אימל'ה איזה בצק, שלמות זה כאן!!! בצק דק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים עם קצוות קריספיות מושלמות, רוטב קטיפתי , שילוב הגבינות והחריפות המעודנת יוצרים פיצה מושלמת, ממש חגיגת טעמים לחיך:






תירס חם- קרם תירס, מוצרלה, פרמז'ן, עלי תרד, בצל סגול, גבינת עזים- טוב!! זו פיצת החלומות שלי, כאן כלל המרכיבים הנם הדברים שאני הכי אוהבת לאכול וכאילו מישהו פשוט הרכיב את חלומי. גם כאן מדובר בבצק פיצה שטרם אכלתי כמותו (אפילו לא באיטליה), קרם התירס מתקתק וקטיפתי, שילובי הגבינות עם הירקות מדויק, אימל'ה כל ביס הוא חגיגה , זה השלב בו התבאסתי שהגעתי עם הילדים ונאלצתי לחלוק עימם את המנה המושלמת הזו, מילה שלי!! אל תוותרו עליה:






לאחרונה הצמד הוסיפו לתפריט גם פסטות ואנחנו דגמנו את זאת עם הלימון - רביולי גבינות, רוטב שמנת, בזיליקום ולימון- רביולי עם בצק דקיק בדיוק כמו שאני אוהבת, עם מילוי בשפע וטעים במיוחד. הרוטב לימוני, קטיפתי , עוטף בעדינות יתרה את הרביולי ויוצר ביס חלומי, וואו , אין ספק כי משה יודע את העבודה ועושה אותה בנאמנות יתרה- זה רוטב גאוני פשוט:






קינחנו ב- BREAD PUDDING- לחם בריוש ברוטב וניל, קינמון, קרמל מלוח- באופן אישי אני מאוד אוהבת את הקינוח הזה, הילדים קצת פחות, מדובר בקינוח עדין בטעמו, לא מתוק מידי, שילוב הקמל המלוח יוצר טוויסט מעניין יחדיו:







חברים אם אתם אוהבים את המטבח האיטלקי ומעריכים אוכל טוב זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום!! יש כאן אוכל מדהים, אלכוהול טוב, אווירה קסומה, שירות מוקפד , אפילו חניה תמצאו בשפע במקום. אז אתם עוד פה? רוצו ובקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


כתובת:
כצנלסון 109 גבעתיים

טלפון להזמנות:
050-8777821

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה