יום ראשון, 24 ביולי 2022

סטקיית הבוקרים והפעם סניף תל אביב החדש

מודה ומתוודה, למרות שסטקיית הבוקרים קיימת כבר למעלה מעשרים שנים טרם ביקרנו בסניף הצפוני אולם כאשר הוזמנו לבקר בסניף תל אביב ידענו מיד שלא נפספס הזדמנות זו. על הסניף שמענו כל כך הרבה דברים טובים שהבנו שמדובר במוסד ותיק, ידוע ומיוחד המציע חוויה קולינרית של בשר משובח ומיושן , כזה שיעשה לנו טוב על הלב ונעים בבטן. כאן נקבל נתחי בשר איכותיים, שיפודים טעימים, בורגרים עסיסיים, נקניקיות שוות, כל אלו לצד מנות פתיחה מפנקות וטעימות. 




אז עוד רגע לפני שאספר לכם אודות הביקור נספר מעט על המוסד הקולינרי:

ביום קיץ שרבי, בעיצומו של מסע ג'יפים במדבר אריזונה, התארח הזוג חנה ויוסי טוכנר בפונדק דרכים בן 100 שנה בשולי הדרך אל דאלאס. יופי פראי, מחוספס עטף בחינניות את ניחוחות הברביקיו שעלו מהגריל, במקום הקסום שמנוהל כבר דורות על ידי משפחת בוקרים, שאבות אבותיה הקימו את מסילת הברזל בארה"ב בתקופת הבהלה לזהב. זה המקום שעורר בהם את ההשראה להקים את סטקיית הבוקרים חיפה.

ב – 1995 יוסי טוכנר הקים העתק מדויק למקום שבו פגש קאובוי אימתני שהגיש לו לחמניות קלויות וריחניות עם המבורגר בטעם גן עדן – מפגש אחד קטן, שבו התעקש עם אשתו לקחת את המתכון של השף, ויצר היסטוריה. הזוג טוכנר יצר מטבח נטול יומרות עם אוכל טעים המיועד לקרניבורים באשר הם.

הסניף רחב הידיים ממוקמם מול בית חולים וולפסון בחולון, שפע חנייה באיזור. כשנכנסים מרגישים באווירה המיוחדת ששוררת במקום, המסעדה מעוצבת כמו דיינר אמריקאי אמיתי, חבורות חבורות ישובים בשולחנות העץ הגדולים, על כל שולחן נחה לה קערה עם בוטנים שאת קליפותיה זורקים על הרצפה בעת הפיצוח, מוזיקת רקע כיפית ומקפיצה ברקע וצוות המלצרים האדיב עוזר לכל סועד וסועדת. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו וזאת בזכות התפריט המושקע והמגוון מאוד.





בכניסה למסעדה ממוקמים מקררי הבשר הענקיים אשר מציגים את הנתחים המדהימים שיש למקום להציע:




מיד כאשר התיישבנו הגיעו לשולחננו כאמור הבוטנים, צלוחית חמוצים ביתיים ופיתות טריות (עליהן הפעם ויתרנו), עיון קצר בתפריט, התייעצות קצרה עם צוות המקום ובחרנו במנות הראשונות המפנקות מאוד.


מרימים כוס יין לחיים ומיד יוצאים לעבר הארוחה המדהימה:


סלט ג'רג'יר- עלי גרגיר הנחלים, חמוציות, בצל סגול, ג'עלה, ויניגרט הדרים- סלט נפלא מהמטבח הערבי שאנחנו מאוד אוהבים, כאן הוא היה מוצלח במיוחד. מי שלא מכיר עלי גרגיר הנחלים מעט מריר אך מלא בטעמים נפלאים ושילוב שאר המרכיבים יוצרים ביס מושלם, הרוטב קטיפתי ועוטף אותו ברכות מאזנת:



סיגר ממולא בנוסח צפון אפריקה - במילוי שקדי עגל ובשר שפונדרה בתיבול פיקנטי- וואו!! 2 יחידות סיגרים שמנמנים מלאי בשר איכותי , מתובלים היטב, מעט חרפרפים, שילוב מושלם של כלל המרכיבים שיוצרים הרמוניה מדהימה של טעמים,  כל ביס ממש יוצר לונה פארק שלם של טעמים לחיך, מוגש עם מטבל עגבניות חרפרף- עשו לעצמכם טובה, אל תוותרו על המנה:





בהמלצת מנהל המשמרת, למנה עיקרית הזמנו טיבון "פורטר האוס"- מה שהתברר כבחירה סופר נכונה, 600 גרם של נתח מושלם , משויש בדיוק במידה שאנחנו אוהבים, עשוי במידת העשייה המדויקת, וואו!! חגיגה קרניבורית זה כאן!! בהחלט ניכר שמי שאחראי כאן על הבשר יודע את עבודתו נאמנה, מדובר בנתח סופר איכותי! הנתח מגיע עם תוספת של ציפס ואנטיפסטי נהדרים, התענגנו לנו על כל ביס וביס:







קינחנו במלבי (פרווה) - קינוח מושלם לארוחה נפלאה, בדיוק במרקם שאנחנו מאוד אוהבים.




אז חברים, אם גם אתם כמונו קרניבורים בנשמה זה המקום בעבורכם!! כאן תקבלו אווירה כוללת מדהימה ומיוחדת, אווירה קסומה, שירות מאוד מוקפד ואיכותי- המלצרים בהחלט מכירים את התפריט על בוריו ויודעים לכוון כל לקוח ולקוחה למנת החלומות שלהם. אין לי כלל ספק כי גם אתם תעופו על המקום! הנאה סופר מיוחדת מחכה לכם כאן! מילה שלי!!



כתובת:
הלוחמים 1 תל אביב-יפו
טלפון להזמנות:03-685-5777

שעות פתיחה:
ראשון עד שבת 
12.00-24.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה