יום שלישי, 26 ביולי 2022

מסעדת SHEFI'S- חלקת גן העדן לאוהבי הקולינריה

הפעם את טיולנו הצפוני בחרנו לפתוח במסעדת SHEFI'S עליה קיבלנו אין ספור המלצות. המסעדה המנוהלת על ידי שפי המדהים ממוקמת במושב מנות . הסועדים במקום מגיעים לחלקת גן עדן פסטוראלית ומיוחדת במינה אל מול נוף הים התיכון וראש הנקרה. כבר כשהגענו למקום בננו בן העשר ציין כי זהו המקום היפה ביותר שהגענו אליו עד היום ואם להודות באמת מסכימים עם כל מילה שלו.










שפי מסביר פנים ומקבל כל לקוח ולקוחה כאילו והגיעו לסלון הפרטי שלו, נותן הרגשה כל כך טובה לסועדים כזו שתגרום לכם לרצות לשבת עוד ועוד, להנות מהנוף הפסטורלי, מהיינות האיכותיים ו/או מבירות הבוטיק שהוא מייצר בעצמו וכמובן מהאוכל החלומי. האווירה במקום קסומה ומיוחדת, האנרגיות מדהימות - וואו!!!

עוד לפני שאמשיך חייבת לציין את העיצוב היפיפה והמוקפד מאוד של המסעדה, הכל בצבעים יפים, בקווים נקיים אשר משתלבים בהרמוניה מופלאה יחדיו. יש המון חללים במסעדה- חלקם בפנים וחלקם בחוץ שם ניתן כאמור להנות מהנוף הקסום.








במקום ישנה מבשלת בירות מקומית אשר מציעה מגוון סוגי בירות ייחודיים למקום , כמו כן ניתן להנות מיין בוטיק מהכרם הסמוך למקום וצופה מגבעות הגליל לים התיכון. היקב מייצר יין קברנה סובניון יוקרתי ואיכותי ויין לבן מדהיםםםםםםםםםם שהתענגתי על כל לגימה ולגימה שלו. עוד לפני שטועמים מן היינות נפעמים מהעיצוב המיוחד והמקורי של הבקבוקים, שפי ישב עימנו והסביר לנו אודות בחירת הלוגו - סיפור מקסים בפני עצמו(אפילו הילדים הקשיבו בשקיקה).




התפריט במסעדה מאוד עשיר וכל אחד מקטן עד גדול ימצא את מבוקשו. כאן תמצאו מגוון סלטים טריים ומפתיעים, לחמים ומאפים בטאבון המקומי, בשרים משובחים, חלקם עשויים במעשנה המקומית. כלל חומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר ומתוצרת מקומית בגליל.

מבלי שנשים לב אט אט המנות הגיעו לשולחננו וממש פתחנו שולחן עשיר בטעמים נפלאים, כל מנה טובה מקודמתה- אגב הארוחה שלנו כלולה בספיישל זוגי שכולל ארוחת טעימות מפנקת במיוחד (אם אתם שואלים אותי לכו על זה כי זה פשוט מושלם, כך אתם נחשפים להמון טעמים מיוחדים ונפלאים:

פיתה מהטאבון - לצד סלסה מעגבניות ושמן זית- פיתה חמהההה, טעימה במיוחד לצד סלסה חרפרפה ושמן זית איכותי:







חציל בשלוש טחינות- חציל קלוי מלווה בשלושה טעמי טחינות - וואו!! איזה שילוב טעמים מנצח, ראשית טעם החציל הקלוי נותן את אותותיו ומורגש מאוד (בדיוק כמו שאני אוהבת), שילוב טעמי הטחינה השונים מעניקים למנה טאצ' מיוחד מאוד שלא טעמתם באף מקום:







סלט NY FRESH- סלט של מבחר ירקות העונה, ארטישוק וזיתי קלמטה- סלט פרשי מאוד וסופר מעניין, כל ביס ממש חגיגת רעננות:






מחבת פטריות חמות מוקפצות - אימל'ה, מחבת חמהההה ומלא בטעמים נפלאים ועזים, כולנו הכרזנו כי אנו יכולים לאכול מחבת כזו כל יום, כל היום, שלמות זה כאן:







סלט גבישס חם- למעשה זוהי מסבחה העשויה כולה משעועית- טעים ברמות על, נסיך הבית לא האמין שלמעשה כלל לא מדובר בחומוס אלא בממרח שעועית- המרקם אותו מרקם של חומוס אך הטעמים נפלאים ומיוחדים יותר, אל תוותרו:






למנה עיקרית נסיך הבית בן העשר הזמין המבורגר - קציצת בקר בתוספת בשר מעושן, עם שפע ירקות ועליו מלפפון חמוץ מטוגן בטמפורה (להיט בפני עצמו)- זוכרים שאיך שנכנסנו למסעדה הוא טען כי זוהי המסעדה היפה ביותר שביקר בה? אז גם כאן הוא המשיך להחמיא והכריז כי זהו ההמבורגר הטעמים ביותר שאכל עד היום. נתחיל בקציצה הגוסי'ת והטעימה בטעם שונה מכל מה שאתם מכירים, הירקות הטריים, הלחמניה הרכה שעוטפת ברכות את הקציצה והלהיט המלפפון חמוץ המטוגן- וואו, תקשיבו מנה מדהימה , כולנו טעמנו ממנו כי ממש לא הצלחנו לעמוד בפיתוי, המנה מוגשת עם ירקות וציפס קריספי:







שאר סועדי השולחן התענגו על פלטת בשרים חלומית- 750 גרם של אושר עילאי - בושר בשרים משובחים שכולל : סטייק פרגית, סטייק אנטריקוט ואסאדו מעושן עם המון ירקות צרובים בטאבון, קונפי שום ורוטב צימיצורי ביתי. כלל הבשרים פשוט מדהימים, נתח האנטריקוט איכותי מאוד, עשוי במידת העשייה הנכונה, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, האסאדו המעושן בהחלט הטעים ביותר שדגמנו עד היו ם(ותאמינו לי שדגמנו המון), הפרגית רכה במיוחד (מרוב שהייתה כל כך נימוחה שאלתי את שפי אם גם היא עשויה במעשנה ואז קיבלנו את סוד הפלא שלו)- בקיצור, אל תוותרו:













קינחנו בקרם בורולה (פרווה) טעים במיוחד- קינוח מושלם לארוחה סופר מושלמת, מיוחדת ומפנקת.






רגע לפני סיום, פרט מאוד חשוב ששכחתי לציין- המסעדה כשרה . כמו כן במקום מוגשות מנות טבעוניות/צמחוניות ואף כאלו ללא גלוטן (שאפו ענק חייבת לומר).




אז חברים, אם אתם מבקרים בצפון אתם חייבים אבל פשוט חייבים לבקר במקום , זו אחת המסעדות הטובות ביותר שביקרנו בהם. הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! 


מסעדת SHEFI'S 

כתובת:
מושב מנות

טלפון להזמנות:
052-648-7800









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה