יום שני, 25 ביולי 2022

צאו מאיזור הנוחות והצטרפו לחופשת קיץ באוהל ממוזג


הבדיחה אצלינו בחבר'ה הינה שאני בחורה מאוד צנועה ומסתפקת במלון חמישה כוכבים ולא באוהל עם אלף כוכבים. כן, במשך שנים ניסו כל החברים לשכנע אותנו להצטרף אליהם לטיולי קמפינג כאלו ואחרים אולם תמיד סירבתי, אני זקוקה לתנאי הנוחות שלי- מיטה נוחה, מזגן ומקלחת חמה. 

שנה שעברה לראשונה נכנעתי לגחמות הילדים ויצאנו לחופשת קמפינג בחמת גדר מה שהתברר חיש מהר כהחלטה נכונה. נכון, אין לי את המקלחת שאני אוהבת, המיטה היא לא ממש קינג' סייז אולם יש פה תנאים סופר נוחים לחופשה קיצית כיפית ומהנה עם הילדודס. כאשר הזמינו אותנו להצטרף השנה באירוע השקת האוהלים החדשים ידעתי מיד שאנחנו נהיה שם!! 



בחמת גדר הושלמו ההכנות לפתיחת מתחם האוהלים הממוזגים, על כן בשבוע שעבר ארזנו מזוודות עם בגדי ים, מגבות, שמיכות והמון מצב רוח ויצאנו לדרך לעבר חמת גדר. כאן נקבל אופציה נהדרת לחופשה במחיר שפוי, לצד מגוון רחב של פעילויות בפארק עצמו וכמובן אפשרות לצאת לטייל בסביבה. האוהלים אבזרו ושודרגו.






מתחם האוהלים המשודרג כולל , 56 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים המכילים את כל הנדרש לחופשת קמפינג, נוחה. האוהלים מאובזרים במיטות, מזרונים, כריות, ציפיות למזרונים ולכריות, מקרר פרטי ואפילו שקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. כל אוהל מתאים ל- 5 נפשות. מהבית יש להביא: שמיכות, מגבות, פינוקים ומצב רוח טוב.





מחוץ לאוהלים תמצאו מגוון רחב של פינות ישיבה, ברזיות, מקום לשטיפת כלים, שירותים (נקיים מאוד יש לציין) והמון מרחבים ירוקים.






הגענו בסופ"ש האחרון, היה חם בטירוף (40 מעלות, מספיק חם נכון?) כל מה שרצינו זה להצטנן מהחום הנוראי, עמדו בפנינו 2 אופציות- האחת להתבטל באוהל הממוזג רגל על רגל ו/או לחילופין לבלות בבריכת הספלאש הקרה. חיש מהר מצאנו את עצמנו מבלים כאן . כאן תמצאו את מתחם עולם המים שכולל בריכת מים קרים כיפית במיוחד, מגלשת ספלאש ספיראלית בגובה 10 מטר (מיועדת לגילאי 10 ומעלה) ומתחם מזרקות מים. במקום מבחר פינות ישיבה כיפיות וקיוסק לרכישת שתייה, ארטיקים ופינוקים נוספים.





גולת הכותרת בחמת גדר הן מרחצאות המים החמים בטמפ' של כ-39 מעלות צלזיוס, הנובעים מלב האדמה מעומק משוער של כ-2 קילומטר, ארבעה מעיינות חמים ועשירים במינרלים, מספקים חוויה מופלאה תחת כיפת השמיים, הרחצה בבריכה רחבת ידיים, תוך מנוחה ציפה ומרגוע לגוף ולנפש.




מאחר וכאמור כפי שציינתי מעלה הוזמנו לאירוע השקת המתחם הוזמנו לארוחת ערב מפנקת בנוסח פוד טראק של רשת BBB אשר פינקו ללא הרף עם ארוחת המבורגר וציפס או לחילופין שניצלונים וציפס - הכל נעשה במקום וקיבלנו ארוחה חמה, טרייה וטעימה.




לאחר ארוחת הערב יצאנו לסיור לילי מודרך בחוות התנינים הממוקמת במקום. מי שלא מכיר- בשנת 1981, חברי קיבוץ מבוא חמה, שהיה חלוץ ההתיישבות בדרום רמת הגולן, החליטו להקים חוות תנינים תיירותית.בהתחלה, היו בחווה כמה עשרות אליגטורים אמריקנים שהובאו מפלורידה, ומאוחר יותר הובאו לחווה גם תניני יאור מאפריקה וקיימנים מאמריקה הדרומית. בשנת 1996 הובאו מהודו שני מינים נוספים: הגאביאל ותנין הים. בשנת 2007 איכלסה החווה כ 80 תנינאים בגילאים שונים. במשך שנים הייוותה חווה זו ללימוד מחקר והכרה מקרוב של עולם זוחלים עתיקים אלו וזכתה להכרה בארץ ובעולם. החווה מגודרת משולטת ומבטיחה סיור ראוי למבקרים. כיום בחווה כ 3 סוגים שונים של תנינים ובסך הכול כ 40 תנינים בכל הגילים.





לצד הבריכות החמות ממוקם הספא שכולל חדרי טיפולים מפנקים, אותו מוביל כבר עשרות שנים צוות מיומן של מטפלים מוסמכים מהשורה הראשונה ומציע תפריט מגוון של טיפולי גוף.

חמת גדר ממוקמת סמוך לאתרי טיולים וטבע רבים, חופי הכנרת, מתחמי בילוי קניות ומסעדות, מומלץ לשלב טיולי כוכב ולהנות מעמק הירדן, הגולן והגליל במיוחד בקיץ.

בתקופת החורף יעבור מתחם האוהלים שדרוג ויוסב בהתאמה רק לזוגות החל מתאריך 1.12.22.

מחיר לינה באוגוסט: אוהל ממוזג - 1150 ₪ ללילה ל-5 נפשות / אוהל משודרג – 1350 ₪ ללילה ל-5 נפשות.

להזמנות : 6393* באתר www.hamat-gader.co.il דף הפייסבוק "חמת גדר"



שעות פעילות יולי:

חמת גדר
יום שני/שלישי/רביעי/שבת 09:00-17:00
חמישי שישי 09:00-22:00

מתחם הספאטבע (בתאום מראש)
שני עד שישי 09:00-22:00

שבת 09:00-17:00

כפר האוהלים (בתאום מראש)
שהייה בימים חמישי - שבת

מתחם הספלאש - בריכה קרה / מגלשת אקסטרים
שני - שבת 09:00-16:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה