יום ראשון, 10 ביולי 2022

אבוקייאק ממשיכים להפתיע ומציגים טיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח החדש טראק קלאב

טראק קלאב – חיית שטח חדשה - אטרקציה חדשה לכל המשפחה !

אבוקיאק מציגים : טיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח החדש טראק קלאב - לחוות את הסוואנה הישראלית מהשטח.

אתם כבר מכירים אותי, כאשר אני נחשפת לאטרקציה מיוחדת כזו או אחרת אני מיד משתפת אתכם והפעם אני חייבת לשתף בחוויה קסומה משפחתית שעברנו, כזו שאתם חייבים להכיר- ביקור באבוקייאק

אבוקייאק הנמצא בפארק הירדן הינו אתר שייט קייקים וסירות רפטינג מהותיקים בישראל, מסלול השייט מתחיל במתחם בלב שמורת טבע ומשלב נקודת מפגש ויציאה למגוון אטרקציות במקום. כחלק מהחוויות שניתן למצוא במקום אנו האורחים נוכל ליהנות משייט קייקים וסירות רפטינג, שייט לסאוונה של הכינרת (עשינו את זה שנה שעברה וזה להיט היסטרי) והלהיט של הקיץ הינו טיולי שטח בנהיגה עצמית לכל המשפחה על כלי השטח החדש טראק קלאב.

ביום שישי האחרון, העמסנו את הילדודס, קרם הגנה, צידנית מלאה במים קרים והמון מצב רוח והצפנו לכיוון אבוקייאק , חייבת לציין כי למרות שביקרנו במקום וידענו לקראת מה אנחנו מגיעים הופתענו לטובה, הן מהשירות המאוד מוקפד, הן מהציוד ברמה הגבוהה והן מהעובדה כי למרות העומס ששרר במקום היה כיף ומהנה במיוחד.

התחלנו את היום בשייט משפחתי בקייקים - מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח באבוקיאק בלב פארק הירדן עד מבואות הכנרת. המסלול ירוק ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב 3.5 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק (לנו באופן אישי לקח כמעט שעה וחצי). האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.

מנוחה קצרה להתרעננות, ויצאנו לדרך לעבר טיול בטראק קלאב- וואו!! איזו חוויה מהנה זו הייתה. הטראק מתמודד ללא קושי עם תנאי שטח קשים בזוויות תלולות ומאפשר ביצועים נהדרים. כל מי שאינו חובב שייט, או מעדיף להנות מהטבע כשהוא יושב בבטחה על 4 גלגלים ושולט בהגה – נהיגת השטח עם טראק קלאב תפור עליו. הטיול מתחיל במתחם אבוקיאק בלב פארק הירדן , ונמשך כשעה . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי , ממשיך לשמורת הבטחה הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה. הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך.

חזרנו מלאי אבק אך מלאי חוויות, אומנם עשינו לא אחת טיולים שכאלו אך כאן החוויה הכוללת הייתה סופר כיפית , מהנה ומיוחדת. יחיאל המדריך שליווה את שיירת הרכבים היה קשוב לצרכי הקבוצה, העלה לכולנו חיוך והעביר את הטיול בהמון הומור והנאה. ממליצים בחום ואין לנו כלל ספק כי ממש בקרוב נחזור שוב.

חובבי הטבע והאקסטרים לייט מוזמנים לשייט בוטיק ב"סוואנה הישראלית" (עשינו את זה לפני שנה וממליצה בחום) באזור הפראי של הכנרת. נקודת המפגש ותחילת השייט הינה דרומית לגשר אריק. אל הלגונות המחברות בין הירדן לכנרת. תדריך קצר ולבישה של חליפות הצלה, נכנסים לקיאק הזוגי ומתחילים לחתור. משך המסלול כ- 2.5 שעות ומלווה במדריך מוסמך מטעם אבוקיאק. לא צריך ניסיון קודם או ידע בחתירה, פשוט מכניסים את המשוט למים, ונותנים לשקט להוביל אתכם. אורכו של המסלול כ-4.5 קילומטרים בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד.

אבוקיאק שייט קיאקים וסירות בין הירדן לכנרת : >> https://www.abukayak.co.il/

איך תדעו לבחור את המסלול הנכון לכם מבין האופציות ? קייקים ורפטינג לכל המשפחה, לילדים מגיל 3.5, במסלול של כ- שעה ורבע. באים ושטים אין צורך להזמין מקום מראש. חובבי הטבע יכולים ליהנות במסלול "הסוואנה הישראלית" בקיאק זוגי ומתאים לגילאי 8 ומעלה בתיאום מראש בלבד. אוהבי השטח מוזמנים לחוויית נהיגה עצמית בטראק קלאב מגיל 3.

קרדיט צילום: חלק מן התמונות אבוקייאק.