יום ראשון, 17 ביולי 2022

בראל- בר תוצרת הארץ שאתם חייבים לבקר!!

מניחה שאין אחד מאיתנו שלא מכיר את הסיפור העצוב שבו נהרג סמ"ר בראל חדריה שמואלי בגבול רצועת עזה לפני כשנה. בראל ז"ל היה מסתערב ממג"ב שברגע אחד הפך לבראל של כולנו, לסמל של מופת ולהשראה. כולנו עקבנו באדיקות יתרה אחר מצבו הרפואי, התפללנו לשלומו ולצערנו לבסוף נתבשרנו כי המאמצים לא צלחו והוא נפטר. היה בו הכל- אחד מהחבר'ה שסחף את כולם להכי טוב שיש. בעל רוח שטות לצד רצינות ואחריות, אהבת האדם, אחדות, נתינה, הקרבה, אומץ לב ואהבה אדירה למדינה- עד המוות. הוא היה הכי ישראלי שיש. הסיפור של בראל זה הסיפור של כולנו. הסיפור של המקום החדש שנפתח לזכרו ואתם חייבים אבל חייבים לבקר.






בראל נפתח לפני כשלושה חודשים ואני כבר זמן מה רוצה לבקר שם, כאשר שמעתי כי משפחתו פתחה את המקום לזכרו ידעתי שאנחנו חייבים לבקר בו, משהו בתוכי בער בי להגיע למקום ולו לשם זכרו, לא תיארתי לעצמי שכאשר נגיע נתאהב במקום, בצוות, באודי אחיו המקסים ובהילה אחותו המדהימה של בראל אשר יגרמו לכל אחד ואחת מכם להרגיש בבית , כאילו והגעתם לסלון ביתם המשפחתי. 

הוויב במקום מדהים, האנרגיות קסומות, האווירה מיוחדת, יש שולחנות בפנים ובחוץ ובהגיענו במוצאי שבת המקום פשוט המה אדם, חבורות חבורות של חבר'ה צעירים ומבוגרים כאחד מוצאים את עצמם יחדיו במקום מיוחד עם סיפור עוצמתי ומיוחד מאחוריו. התפריט הינו תפריט איטלקי חלבי (המקום כשר), תפריט האלכוהול רחב מאוד והדבר לדעתי החשוב לא פחות- המחירים סופר נוחים!! 

אז ראשית הרמנו כוסית לחיים ולזכרו של בראל ז"ל:

ג'ין טוניק- ג'ין, טוניק, ליים ומלפפון- קוקטייל סופר מאוזן בטעמיו, פרשי ומרענן מאוד, טעים וערב לחיך, התענגתי על כל לגימה ולגימה. את הקוקטייל הזה אני לוקחת מידי פעם בברים השונים אך כאן הכינו אותו בצורה יוצאת דופן, שאפו גדול לברמנית המקסימה. 

הדוד חוזה- קוקטייל פירותי מרענן, על בסיס קרח כתוש, ליקר אפרסק ליים, מיץ אננס, בקבוקון חוזה קווארנו- גם כאן בדיוק כמו בקוקטייל הקודם שילוב טעמים מאוזן ומדויק מאוד אשר יצרו קוקטייל נפלא ומיוחד מאוד, כזה שתרצו ללגום שוב ושוב- פרשי, רענן ומתקתק כאחד:


אט אט המנות הגיעו לשולחננו, כל אחד טובה מקודמתה, הכל מחומרי גלם באיכות גבוהה מאוד, בטעמים נפלאים ובטריות אשר ניכרת בכל פריט ופריט.

סלט שרי בוראטה- מיקס בייבי, מגוון עגבניות שרי טריות, בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינת בוראטה ברוטב שמן זית וחומץ בלסמי- אחד הסלטים שאני הכי אוהבת!! וכאן הוא היה פשוט מושלם!! סלט רענן מאוד עם ירקות טריים ופרשיים, גבינת הבוראטה מושלמת וטעימה במיוחד עם תיבול מדויק , מאוזן אשר העניק טוויסט מושלם לכל ביס וביס, חגיגת טעמים מדהימה:




ארנצי'יני רוזה- כדורי ריזוטו ממולאים במוצרלה, מוגשים על רוטב רוזה- אימל'ה!! כדורי אושר אני קוראת להם!! מנה שכביכול לא מתיימרת להיות מפתיעה אולם כאן היא פשוט מושלמת, כדורים קטנים של אושר עילאי אשר יושבים להם בנחת על רוטב קטיפתי ומנחם, כל ביס זאת פשוט חגיגת טעמים לחיך, אל תוותרו על המנה המדהימה הזו:






בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו דגמנו את פיצת 4 גבינות- מוצרלה, צהובה, פרמז'ן, גבינה כחולה- וואו, ראשית בצק הפיצה קריספי וטעים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הרוטב קטיפתי ומתקתק, שילוב ארבעת סוגי הגבינות הקפיצו את הפיצה פלאים, שילוב סופר מאוזן, כל ביס הוא פשוט חגיגה, מבחר הגבינות כאן ברמה מאוד דומיננטית - אם אתם נמנים כמונו על חובבי הגבינה הכחולה אל תוותרו עליה, אתם ממש תתענגו, מבטיחה לכם:




פסטה טריו קמפלנה אליו אוליו וארטישוק- פסטה בשלושה צבעים, שמן זית, שום, מיקס ירוק קצוץ ולבבות ארטישוק- פסטה סופר איכותית בשלושה צבעים,  עשויה אל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עם רוטב עדין עדין בטעמיו של שמן זית ושום, לבבות ארטישוק מוגשות כאן במנה בשפע רב, מנה מנצחת, קלילה ומיוחדת, שונה מכל מה שאתם מכירים:





בשלב זה כבר היינו ממש מפוצצים על כן בחרנו לוותר הפעם על הקינוח (בתפריט אגב, שלושה סוגי קינוחים שכל אחד נראה מעולה מקודמו). אין לי כלל ספק כי ממש בקרוב נחזור לכאן שוב כי זה אחד הברים השווים ביותר שהכרנו לאחרונה. 

אתם עוד פה? רוצו, הזמינו מקומות, הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אין לי כלל ספק כי זה יהיה הדבר הבא ולא בכדי!! יש כאן מקום מטריף עם אנרגיות קסומות, אוכל טעים ואלכוהול איכותי, הצריך יותר מזה?




כתובת:
רוטשילד 113, ראשון לציון

טלפון להזמנות:
053-721-7073

שעות פתיחה:
א'- ה': 18.00-02.00
שישי: 12.30-17.00
מוצאי שבת: 21.00-02.00


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה