יום ראשון, 21 באוגוסט 2022

מסעדת BLACK &WHITE - קפיצה קטנה ליפן

את שבוע שעבר סיכמנו בארוחת שחיתות מפנקת וטעימה במיוחד במסעדת BLACK &WHITE השוכנת בראשון לציון. פנינה קסומה ומיוחדת המציעה תפריט עשיר ומגוון מהמטבח היפני. כאן נמצא מגוון סלטים איכותיים, מנות ווק, באנים וגולת הכותרת הינה הסושי המעולה שלהם - כאן נקבל סושי מקצועי, מדויק, בשילובי טעמים מפתיעים ובטריות יוצאת דופן. 

כבר כאשר מגיעים למקום מבינים שהגענו למקום הנכון, המסעדה מעוצבת בקפידה, השירות כאן מאוד מוקפד , מקצועי ואדיב, התפריט מאוד מגוון והאווירה קסומה. הגענו בשעת ערביים מוקדמת בה עוד היו מקומות במסעדה אך חיש מהר המסעדה התמלאה לה עד אפס מקום ולא בכדי שמם הולך לפניהם. 


הצצה חטופה לתפריט העשיר, התייעצות קלה עם המלצרית החיננית ויצאנו לדרך לעבר ארוחת שחיתות טעימה ומפנקת במיוחד. אבל היי, רגע, עוד לפני כן, הרמנו כוס יין לחיינו עם יינות מעולים - שרדונה וסובניון:


התחלנו את הערב עם סלט יפני- סלמון נא, כרוב לבן, כרוב אדום, גזר, נבטים, שקדים, חמוציות ובצל ירוק ברוטב יפני - סלט עשיר וגדול מאוד, שפע של ירקות קצוצים גס עם מנת דג סלמון גדולה מאוד וסופר רעננה, סלט קיצי, פרשי אשר מהווה פתיחה נפלאה לארוחה נהדרת:




מכאן המשכנו לעבר גולת הכותרת של המסעדה- הסושי- בחרנו קומבינציה מטריפה, עוד לפני שאפרט אודות הרולים אני חייבת לשבח את כלל מנות הסושי שקיבלנו- כולם ככולם היו פשוט מעולים, מדובר בחומרי גלם באיכות גבוהה ביותר, הדגים טריים וטעימים, האורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, שילובי הטעמים מדוייקים ומאוזנים בטעמם- אליפות : COMBO SPECIAL שכללה:



special B&W- אבוקדו, מלפפון, בטטה ומעל סלט סלמון נא ברוטב פונזו.

Crazy Salmon- סלמון נא, אבוקדו, בטטה עטוף, סלמון צרוב, קריספי בטטה, שבבי טמפורה, עירית ושומשום, ספייסי מיונז וטריאקי.

Smoky Roll- אבוקדו, בצל ירוק, מלפפון וגבינת שמנת עטוף סלמון מעושן. מאחר ואנחנו היינו בחזקת בשריים בחרנו להוריד את הרול הזה מהקומבינציה ובחרנו במנת - Hurrican - סלמון אפוי, בטטה, מלפפון ומעל סלט אבוקדו.

Salmon Grill- סלמון אפוי, בטטה ואבוקדו עטוף קריספי בטטה.











ואם אני חסידה גדולה של סושי הלוא שהזוגי חסיד גדול של מוקפצים ורצוי בגזרת האורז. מאחר ובמסעדה לא הייתה מנה בתפריט שכללה אורז צוות המסעדה נעתר לבקשתו ויצר בעבורו מנה מדהימה. בעצם לקחו את מנת הפתאי בקר שכוללת : איטריות ביצים, כרוב , בצלים, גזר מעל נבטים, כוסברה, שומשום ובוטנים ובמקום איטריות הפתאי הכינו לו את המנה עם אורז מאודה- מה שיצר בעבורו את מנת החלומות שלו:




כמו שאתם בוודאי מכירים אותנו אין מצב שנסיים ארוחה דשנה ומפנקת ללא קינוח. התייעצות קלה עם המלצרית המקסימה שלנו ובחרנו בקינוח "סושי בננה" פרווה. אימל'ה איזה קינוח מושלם, האמת בתחילה הייתי די סקפטית מאחר וטעמנו מספר פעמים קינוח כזה שתמיד נחל אכזבה מרובה אך המלצרית הבטיחה כי זהו קינוח מושלם והחלטנו לקחת את "הסיכון" מה שחיש מהר התברר כהחלטה סופר מוצלחת. אל תוותרו תזמינו את המנה הזו- היא מדהימה , מדובר בסושי מגולגל ומתוק עם גלידת בננה קרירה, קפואה וטעימה במיוחד:




אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים ומתחברים למטבח היפני ולסושי בפרט זה המקום בעבורכם, ממליצים בחום לקפוץ ולבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!



שעות פתיחה:
ימים א'-ד': 11:30-00:30
יום חמישי: 11:30-01:00
יום שישי: 11:30 עד כניסת שבת
יום שבת: צאת שבת עד 01:00

כתובת:
רוטשילד 111
ראשל״צ

הטלפון להזמנות:
03-9619999









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה