יום חמישי, 4 באוגוסט 2022

אין חגיגה בלי עוגה והפעם עוגת החלומות מבית IRIS SWEET DREAMS

נסיך הבית חגג את חגיגות ה- SWEET 16 שלו השבוע ומי שמכיר אותנו יודע שאצלנו במשפחה כל חגיגה היא סיבה למסיבה. אז... גם הפעם הרמנו לכבודו הפקה הפקה- נרכשו בעבורו 16 מתנות מפנקות עם כל מה שהוא אוהב, הבית קושט במלא בלונים, המוזיקה כבר הוכנה ו... כמובן לא שכחנו גם עוגה , כי כידוע אין חגיגה בלי, בלי עוגה. 





אני מאוד אוהבת את נושא האפייה אולם בעוגות מעוצבות אני פחות טובה על כן תמיד מחפשת את הטובות ביותר בתחום והפעם פניתי לאיריס המדהימה מ- IRIS SWEET DREAMS. חייבת לציין שכבר בשיחתנו הטלפונית נהנתי לבצע את העבודה עימה, איריס מאוד מקצועית (אגב, היא קונדטורית במקצועה ועושה זאת כבר למעלה משנתיים וחצי) מכוונת , שואלת שאלות עיניניות ויודעת לעזור בבחירת העוגה, העיצוב, הטעמים הנפלאים וגודלה.

הפעם מודה ומתוודה התעוררתי מעט מאוחר ונזכרתי ממש ימים ספורים לפני האירוע ולמזלי איריס זרמה איתי אבל חברים, אל תהיו כמוני, תתארגנו מראש ותנו לאיריס קצת מרחב והזמינו כשבוע מראש. אז כאמור בשיחתנו בחרנו את העוגה המיועדת: בצורת לב, בטעמי מוס קינדר (כי זה הטעם המועדף על חתן יום ההולדת), נשאלתי כמה אנשים נהיה וציינתי בפניה את כמות האנשים אז בחרנו את הגודל המתאים, את הקישוטים, את הכיתוב ואיריס היקרה יצאה לדרך. 




בדרכי אל איריס קיבלתי הודעה לנייד ובו הוראות מפורטות איך להתנהג עם העוגה, מה לעשות עימה, איך לשנע אותה- שאפו גדול!! הזמנתי עד היום אין ספור עוגות ומעולם לא קיבלתי הודעה מפורטת ומסודרת שכזו אז באמת שאפו גדול!!


נסיך הבית עףףףף על העוגה, הן בעיצובה והן בטעמה המדהים. מדובר בעוגת מוס גבוהה במיוחד על בסיס שוקולדי קראנצי שנותן טוויסט מעניין לעוגה. אין ספק כי איריס עושה את עבודתה במקצועיות ובאהבה גדולה במיוחד. אנחנו מאוד אהבנו ואין לי ספק כי סיפור אהבתנו עם איריס רק החל. 

איריס עושה עוד מגוון רחב של קינוחי כוסות, עוגות מעוצבות, עוגות שמרים, עוגיות, מבחר סוגי פאי ועוד- קבלו הצצה קטנה:












 

אז חברים אם גם אתם חוגגים אירוע זה או אחר בקרוב או סתם רוצים להתפנק ממליצה בחום לפנות ל-IRIS SWEET DREAMS- כאן תקבלו עוגה / קינוח ברמה סופר גבוהה, הנאה רבה מובטחת לכם, מילה שלי !!


איריס עושה משלוחי באיזור פתח תקווה והסביבה. אחרת ישנה אפשרות לאיסוף עצמי.


דף הפייסבוק

דף האינסטגרם

טלפון להזמנות:

052-3364356 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה