יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

ג'פטו בר - מודיעין- בר שכונתי מדליק שאתם חייבים להכיר


אתם כבר מכירים את נוהל הדייט השבועי נכון? אין שבוע שאנחנו מוותרים עליו. אחרי שקיבלנו המון המלצות השבוע בחרנו לצאת לג'פטו בר - בר שכונתי מדליק וכיפי במיוחד השוכן במודיעין. כבר כאשר הגענו למקום הבנו שבחרנו נכון. פנינה קסומה ומיוחדת עם אווירה וויב מדליקים, שירות מוקפד ואיכותי, אוכל טעים בטירוף ובר משקאות עשיר ומגוון מאוד. מוזיקת רקע נעימה (שהתגברה בהמשך הערב אך עדיין הייתה נעימה וניתן היה לנהל שיחה בנעימים) קיבלה את פנינו והערב יצא לדרך. דבר סופר חשוב- הבר כשר!!

הבר פתוח כבר כעשור ואם אתם שואלים אותי מבינה לחלוטין איך זה קרה, מדובר במקום שכונתי כיפי ומדליק (אבל כזה שמושך גם מבקרים מחוץ למודיעין), כפי שציינתי מעלה השירות מאוד מוקפד ואיכותי, המלצרים יודעים ומכירים את התפריט על בוריו, האווירה כיפית ומדליקה, יש המון אופציות ישיבה- בפנים ובחוץ. התפריט עשיר ומגוון ויש להם כל הזמן מבצעים שווים - אגב, שבוע הבא (22.8.22) יש ערב טברנה מדליק- שוקלים לקפוץ גם. אין לנו כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב.





את הערב פתחנו בהרמת קוקטייל לחיים - קוקטיילים מעולים, בשילובים מעניינים ומדויקים.



הזוגי מצידו בחר בקוקטייל יאסו- אוזו 12, לימון , אבטיח וחמוציות - כאחד שמאוד אוהב אוזו התענג על כל לגימה ולגימה, הוא ביקש מהברמן לחזק את הקוקטייל בעוד שוט וקיבל משקה חזק, קשוח אך מדוייק להפליא:




ואילו אני בחרתי בקוקטייל ג'ינבלה- ג'ין גורדונס, קמפרי, אפרקסק, לימון ומיץ תפוזים- וואו, אחד הקוקטיילים הטובים שיצא לי לשתות, שילוב טעמים מאוד מדוייק ומאוזן, כל טעם היה סופר דומיננטי ויחדיו יצרו משקה מושלם (לקחתי 2 סיבובים של המשקה ובכל פעם קיבלתי כוס מדליקה אחרת, נותנת לכם כאן הצצה ל-2 הסיבובים):



בימי שלישי יש ערב ספיישלים ובו ניתן להזמין מגש של טאפסים (זה מה שאנחנו בחרנו)- כל שבוע הפלטה כוללת מרכיבים אחרים ומחירה הינו רק 125 שקלים - אם אתם שואלים אותי, זו צריכה להיות הבחירה האולטימטיבית בעבורכם- כאן אתם מקבלים חשיפה רחבה מאוד למספר מנות שכולן אגב טעימות במיוחד. 




אז מה היה לנו בפלטה? לחם הבית מוקרם - חצי לחמניית גב'טה מלאה בגבינות טעימות במיוחד, מוגש עם רוטב פסטו לטבילה מושלמת. אצבעות חלום- מיקס של אצבעות גבינת חלומי וגבינת עיזים מטוגנות- אמרנו שלמות כן? סלט קיסר- מיקס חסות, ארטישוק, בצל סגול, קרוטונים , את כל אלו עטף ברכות איולי קיסר מושלם ומדויק - סלט פרשי וטעים במיוחד. 








בגזרת המנות העיקריות קיבלנו: פטוציני ברוטב שמנת קטיפתי וטעים. הפסטה נעשתה בדיוק כמו שאני אוהבת על גבול האל דנטה, הרוטב מושלם והמנה הוקרמה - לרגע היה נדמה לי שנתתי קפיצה לאיטליה . עוד דגמנו את הפיצה הצהובה- קרם תירס, מיקס מוצרלה גאודה, מיקס פטריות מוקפצות , פופקורן ופרמזן- וואו!! פיצה דקיקה וקריספית בדיוק כמו שאני אוהבת, שפע גבינות וקרם תירס אחד מושלם. שילוב של כלל המרכיבים יצרו לונה פארק שלם של טעמים לחיך- אל תוותרו. 







רגע לאחר שאנחנו סיימנו את הארוחה המלצרית עברה עם מגשששששששש של פיצה והייתי חייבת לצלם בעבורכם על מנת שתבינו על מה אנחנו מדברים- מדובר במשולש פיצה אחד גדול במיוחד (לאלו שמזמינים מתפריט הפיצות, לא במגש הטאפסים)- הפיצה הייתה נראית אששש ולרגע התבאסתי ששבענו. 





אז כמובן שעל קינוח אני אף פעם לא מוותרת ולשמחתי הבר כשר , הכל בתפריט חלבי ולכן גם הקינוח חלבי - ומה הקינוח האהוב עלי ביותר? בדיוק!! עוגת גבינה - מושלמתתתת , אימל'ה הזוגי טען שזו העוגת גבינה הטובה ביותר שאכלנו לאחרונה- עוגה אפויה, קרה וטעימה במיוחד. 





אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הבר המושלם, האולטימטיבי מכל הבחינות זה המקום בעבורכם (אגב, שכחתי מעלה לציין אבל יש המון חנייה במקום) , אנחנו נהננו מכל הבחינות. אתם עוד פה? רוצו להזמין מקומות!! הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! 



טלפון להזמנות:
052-4362300


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה