יום ראשון, 7 באוגוסט 2022

פארק DRAGONLAND האטרקציה הגדולה של הקיץ בישראל



פארק DRAGONLAND

האטרקציה הגדולה של הקיץ בישראל

בילוי משפחתי ענק בגני יהושע !

פארק הדרקונים הייחודי והגדול בעולם מגיע לישראל




ביום חמישי האחרון בשעות אחר הצהריים המוקדמות שמנו פעמנו ויצאנו לעבר פארק ה- DRAGONLAND- פארק הדרקונים הייחודי והגדול בעולם שהגיע גם אלינו. כאן נזכה לחוות פארק דרקונים חוויתי בגודל אמיתי עם מבחר פעילויות, אטרקציות והפעלות הן לקטנים והן לגדולים. אנחנו בילינו במתחם כשעתיים והחבר'ה שלי נהנו מאוד.

בין האטרקציות הרבות שנמצא במקום נחשף ל: 


כאן נצא להרפתקה מטורפת בה נזכה להיפגש פנים מול פנים עם דרקון אימתני וחד-קרן עצום. מוכנים לחוויה הכי גדולה בקיץ הזה? האם אתם מעיזים לבוא? בפארק הענק בנוסף לתערוכת הדרקונים בגודל טבעי, מחכות לנו אין ספור אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. חוויה המערבת הרפתקה מטורפת של היכרות עם היצורים הקסומים מהאגדות. ממליצה להגיע ולהנות משלל הפעילויות במקום: דרקונים זזים ורועמים בקול ובמרחק נגיעה, מתנפחים, פעילויות תוכן, פעילויות יצירה ועוד.










מתחם מציאות מדומה ממוגז מעורר חושים בו תצאו להרפתקה על גב דרקון- חוויה מדהימה שגם אנחנו המבוגרים נהננו. 




שיט משפחתי בסירה באגם הפארק.



קן הדרקון- מדרגות העולות לנקודת תצפית גבוהה המשקיפה על הפארק כולו.



רכבת דרקונים לקטנטנים.
עמדות צילום ורכיבה לאמיצים על מגוון דרקונים.
מתחם מתנפחי ענק ואף מתחם לקטנטנים.



עץ מספר אגדות ועוד ועוד פעילויות מהנות.
מסך ענק במתחם BIGI מוצל ועליו מופיעות תכניות והכוכבים הכי אהובים של ערוץ הילדים, לוגי וערוץ מונבאג .
פינות מנוחה מוצלות, פינות סלפי ומגוון דוכני אוכל (חייבת לציין שהאוכל מאוד איכותי ובמחירים נוחים).



חנות מזכרות של הפארק עם המון רובים ודינוזאורים.






אבל הדבר שהכי הסב את תשומת ליבי ועל כך מגיע שאפו גדול למקימי הפארק - תמצאו כאן מתחם שקט עבור ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים בחסות אלו"ט - בחרתי שלא לצלם את המקום מאחר והיו בתוכו אנשים וכיבדתי אותם כמובן. 

ממליצה מאוד להגיע בשעות הבוקר המוקדמות ו/או בשעות אחר הצהריים המאוחרות. אומנם יש המון אמצעי אוורור והצללה במתחם אך עדיין חם מאוד. 





הפארק מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

הפקה: EGOeast הפקות וא.ג. מיוזיק ביזנס

פארק DRAGONLAND

כל מבקר מגיל שנתיים ומעלה חייב בכרטיס

החל מה 1 באוגוסט ועד ה3 בספטמבר 2022

פארק גני יהושע (מתחם גולפיטק)

א'-ה' 10:00-20:00
ו 9:00-14:00

שבת 9:00 – 21:00

*שעות הפעילות משתנות. ניתן להתעדכן באתר

DragonLandTLV.co.il



מחיר הכרטיס 139 ₪

למבצעים מיוחדים ומחירי הנחה באתר לאן leaan.co.il בוועדי עובדים וכרטיסי אשראי

כרטיסים רק בקופת לאן www.leaan.co.il




ניתן לרכוש כרטיסים במקום

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם מספר זה +1(425) 477-2744

    השבמחק