יום ראשון, 28 באוגוסט 2022

הרמת כוסית לראש השנה בסטייל רק עם מונייר



בין שלל תפקידי בעבודה אני גם מנהלת הרווחה של החברה, אי לכך ובהתאם לזאת תמיד מחפשת את הדבר הבא להרמת כוסית ו/או חגיגה כזו או אחרת. כמו כן מי שמכיר אותי יודע שבחיי הפרטיים אם זה במסגרת החברים ו/או במסגרת המשפחה תמיד אני אחראית על תכנון כזה או אחר- אם זה לוגיסטית, אם זה רעיונות ואם זה תכנים. לאחרונה נחשפתי ברשת לאין ספור המלצות ופרסומים של קייטרינג מונייר וידעתי מיד שאני חייבת להכירם מקרוב.

בקייטרינג מונייר לוקחים את נושא האירוח צעד קדימה וחושבים על כלל החבילה. ממש לרגל ראש השנה במותג מציעים חבילת אירוח הכוללת לצד הקולינריה המשובחת גם ערכת עיצוב מרהיבה שתהפוך את שולחן החג לסימפוניה של טעמים, צבעים וניחוחות. כי כולנו יודעים שאומנם צריכים לאכול טוב אולם הכל חייב להראות טוב כי ראשית העין אוכלת.



שבוע שעבר ממש רגע לפני שנכנסים לאטרף החג קיבלתי משלוח חגיגי ומפנק במיוחד שכלל מבחר מטעמים מלוחים ומתוקים לצד ערכת העיצוב המושלמת. 




אז מה כוללת הערכה אתם שואלים? מדובר בערכה מושלמת לעיצוב שולחן חגיגי, אלגנטי ומרשים שתעשיר את חווית החג שלכם! ניכר כי מי שחשב עליה פשוט חשב על הכל ושם דגש על כל פריט ופריט, בין שלל הפריטים נמצא:

2 מטרים של ראנר בהדפס ענפים.
4 פלייסמנטים מושלמים למרכז שולחן.
5 כרטיסיות עם משפטים מגניבים ברוח החג לפיזור במרכז שולחן בגודל A5.
6 בקבוקוני זכוכית שקופים בשילוב פרחים טריים: חרציות, גיבסניות ועלי אקלפטוס.
וגלוית הדרכה כמובן, שתלווה אתכם צעד אחד צעד. הכי פשוט.



הערכה מקסימה ונותן לשולחן טאצ' אישי עם חשיבה על כלל הפריטים הקטנים. פשוט מדהים, אנחנו ממש אהבנו. מחיר הערכה הינו 330 שקלים בלבד. 

אז מה היה לנו? בגזרת המלוחים הגיע מגש מיני קיש במגוון טעמים: מגש עם 18 יחידות של מיקס טעמים , ביניהם: בצל, פלפל,תרד , בטטה, פטריות, ברוקולי- כולם ככולם טעימים, טריים ומיוחדים מאוד:




מגש אירוח עם מגוון קאנאפס צרפתי בעבודת יד- 24 יחידות של אושר עילאי בטעמים:בליני בטטה, גבינת שמנת, קוויאר שחור (צמחוני) ובצל ירוק. בריוש, גבינת רוקפור, פקאן מסוכר, תפוח ירוק ובלסמי מצומצם. בריוש, סלמון בעישון חם, גבינת שמנת וקוויאר אדום צמחוני. טארטלט קפרזה, צימוקי עגבניות שרי, בייבי מוצרלה ובזיליקום- אימל'ה כמה שזה טעים, כולם ככולם זללו ברגע קל:





בגזרת המתוקים מגש פחזניות שכלל 24 יחידות של פחזניות מבצק אוורירי, בציפוי גבישי סוכר במילוי קרם פטיסייר (קרם וניל צרפתי)- חד משמעית!! הפחזניות הטעימות ביותר שדגמנו עד היום:




מגש פטיפורים מפנק שכלל 24 יחידות טעימות כולן ככולן וביניהם: ציז’קייק וקונפי לימון, פרמידת שוקולד חלב, ספונג פטל ופיסטוק, שוקולד חלב וסבלה פרלינה- שלמות זה כאן!! 




טארטלט שקדים ותפוחים- מגש עשיר במיוחד של כ-15 יחידות טארטלט מבצק פריך אפוי במילוי של קרם שקדים ותפוחים, עם ציפוי קראמבל מעל- אימל'ה איזה טעים, טארטלט פריך במיוחד עם שילוב של קרם שקדים ותפוחים מדהים- אל תוותרו על הקינוח המדהים הזה, מילה שלי!!!






מגשי האירוח של קייטרינג מונייר נולדו מתוך חזון להפוך את האירוח הביתי לאמנות של ממש.

מאחורי הקונספט עומד כבר למעלה מ-15 שנים השף הצרפתי מוריס מונייר, שאחרי שנים בהן עבד במסעדות מישלן ברחבי אירופה והתמקצע במטבח הצרפתי הקלאסי, הגיע ארצה והפך לשף הראשי של שגריר צרפת. במהלך העבודה בבית השגריר הוא נחשף לחומרי הגלם הים תיכוניים ולקולינריה המקומית, ושנים אחר כך הפך את שני העולמות לתוצר אחד – האלגנטיות הצרפתית והשפע הארץ ישראלי התמזגו לחוויה הקולינרית שהוא מציע כיום ב-Munier Food Ideas.

בקונספט הקולינארי של קייטרינג מונייר רוצים לאפשר לנו- אותם האנשים שאוהבים אוכל מצויין, מעוצב ומסוגנן כמו במסעדה, להפוך את הסלון הביתי שלהם לאירוע קולינארי שלם. התובנה שאנשים רוצים לארח בבית ברמה שלא נופלת מאף מסעדת שף, הם רוצים להביא לידי ביטוי יצירתיות קולינארית, חומרי גלם מצטיינים והגשה שופעת יופי, אך לא כולם ניחנו ביכולות של בשלנים מדופלמים וגם לאלו שניחנו ביכולות אלו לא תמיד יש את הזמן הדרוש לשם כך לא אמורה לגרוע מאיכות האוכל או מחוויית האירוח.

התפריט העשיר בקייטרינג מונייר, מאפשר לכל אחת ואחד להרכיב את האירוע הקולינארי שלו  בדיוק כפי שדימיין. בתפריט תמצאו אופציות למגשי אירוח שונים החל מקומבינציות קאנאפס צרפתיים קלאסיים, למיני פיתות ישראליות במילוי כרובית או ארטישוק, מגשי מיני בריוש, מיני קישים פריכים וכוסיות אישיות של סלטים מגוונים. גם בקינוחים תוכלו להשביע את הפנטזיות לבייקרי ביתי מפחזניות קלאסיות מצופות גבישי סוכר במילוי קרם פטיסייר, למבחר פטיפורים שכל ביס הוא עולם ומלואו לטראפלס שוקולד מריר איכותי, ואיך לא – קרמבו בננה ועוד ועוד.

אם אתם שואלים אותי אז קייטרינג מונייר מהר מאוד יהפוך להיות קייטרינג הבית שלנו (בקרוב יש לנו הפרשת חלה, מקווה , שבת חתן ועוד- כבר מצאתי את מבוקשי).

אז חברים אם אתם חוגגים בקרוב אירוע כזה או אחר זה המקום עבורכם, מילה שלי, הנאה סופר רבה מובטחת לכם. מה גם שאם אתם במקום עבודתכם או משפחתכם חוגגים הרמת כוסית לרגל החג הזמינו עוד היום את מגוון המגשים ואת ערכת העיצוב המוקפדת, אין לי כלל ספק כי על האירוע שלכם ידברו עוד רבות. 




טלפון להזמנות:
077-8035156.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה