יום שני, 29 באוגוסט 2022

בלאק בר בורגר- חוויה קרניבורית מיוחדת


את סופ"ש האחרון בחרנו לסיים במסעדת בלאק  השוכנת במתחם הסינמה סיטי בגלילות. זוהי מסעדה שאנו מוצאים את עצמנו חוזרים אליה שוב ושוב- עם הילדים, בלי הילדים, עם חברים, בלי חברים, אם זה לסתם קינוח קליל או שמא לארוחה דשנה. כאן נקבל המבורגר איכותי , מושחת ומפנק לצד מבחר מנות ראשונות ו/או עיקריות נפלאות . זוהי אחת המסעדות בהן כל אחד ימצא את מבוקשו. בימים אלו בהם חזרתי לשגרת התזונה הנכונה די חששתי מאחר ותהיתי ביני לבין עצמי האם באמת כדאי לי בשלב זה לאכול ארוחה מושחתת דשנה אולם חיש מהר מצאתי גם פתרונות "בריאות" אך מושחתות וטעימות להפליא. 

מי שלא מכיר השף צחי בוקששתר אמון על התפריט העשיר שנוצר לאחר מחשבה רבה ויצירתיות אינסופית. לדברי צחי "בשנים האחרונות אני נהנה להכין אוכל פשוט וטעים שאינו מתחכם ובכך למעשה מדבר לכל אחד, כאן מגוון המנות עשויות מהבשר הכי טוב בארץ , נתחים מובחרים של בשר ישראלי טרי בשילוב מדוייק , יוצרים את ההמבורגר המנצח של בלאק .אגב, חייבת לציין, ישנם סניפים כשרים וכאלו שלא כשרים ברשת. 

ראשית הרמנו כוס לחיים, הוא מצידו עם קוקטייל Santorini- אוזו 12, לימונדה ומונין שקדים- קוקטייל בשילוב טעמים מנצח ואיכותי ואילו אני בחרתי בכוס יין לבן גוורץ קריר ומפנק- בהחלט התחלה מרשימה ומפנקת:




למנות ראשונות הגיעו לשולחננו 2 מנות חדשות בתפריט- שתיהן התבררו כהחלטה מאוד נכונה. 

שווארמה הודו נקבה - מנה עסיסית על פיתה טעימה, עם סלטון קטן, טחינה אל ארז וצ'ילי- מנה טעימה במיוחד, פיתה טעימה (די דומה בטעמה לפוקצ'ה איכותית)  עליה מנה נדיבה של שווארמה עסיסית ומתובלת במתינות- שילוב מנצח של כלל הפרמטרים יוצרים ממש חגיגת טעמים לחיך.






חציל בלאדי בגריל עם בשר קצוץ בפלאנצ'ה וסלסת עגבניות משגעת- חציל קלוי בדיוק כמו שאני אוהבת עם מנה נדיבה ועשירה מאוד של בשר טחון קצוץ , גם הוא מתובל במתינות אך בנדיבות. ספציפית במנה הזו חסרה לי מעט טחינה ולכן ביקשתי תוספת - שילוב מנצח של מרכיבים שאנחנו מאוד אוהבים, אל תוותרו על המנה:






למנות עיקריות די התלבטנו מה להזמין, הכל נראה כל כך טעים בתפריט ואם נודה באמת אנחנו מאוד אוהבים את המנות של המסעדה. אולם כפי שציינתי מעלה אני חזרת לשגרת האימונים והתזונה הנכונה לכן בחרתי ב"מנה בריאה"- חזה עוף בפלאנצ'ה- 320 גרם של אושר- נתחי חזה עוף דגים עם פטריות, בצל ירוק וסלט ירוק ליד- טוב!! תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב!! מי שאמון על המנה הזו הצליח ובענק- לרוב חזה עוף מאוד יבש ונטול טעם אולם כאן החזה עוף היה סופר עסיסי, בכמות מאוד גדולה (אי אפשר לסיים את המנה, בחיי), שילוב הפיטריות במנה הקפיצו את הטעמים הנפלאים, התיבול עדין ומדוייק- אתם לא מבינים עד כמה נהנתי מהמנה הזו- שלמות זה כאן!!  כיף לדעת שניתן לאכול בריא וסופר טעים במסעדה.







הזוגי מצידו - מוגזם כהרגלו בחר בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו ב- פינוק MIX BURGER- המבורגר 250 גרם מנתחי בשר הבקר של בלאק, טחונים עם וואגיו ונתח פיקניה, החיבור שיוצר המבורגר מופלא, עם מיקס צ'יפס בטטה וצ'יפס תפוחי אדמה פריך , תוספת של שתי תוספות מעל לבחירה - הוא מצידו בחר באש ותמרות עשן- קוביות עגבניות, בצל וחזה אווז קצוצים על הגריל וביצת עין. טוב, נתחיל ראשית בקציצת ההמבורגר האיכותית, קציצה דחוסה אך רכה מאוד עשירה בטעמים נפלאים ועזים , ג'וסית בדיוק כמו שהוא אוהב, שילוב התוספות יחד עם הקציצה המעולה יצרו בעבורו לונה פארק שלם של טעמים בחיך, הוא התענג לו על כל ביס וביס - אל תוותרו, הזמינו לעצמכם והחשפו לטעמים שטרם הכרתם- מנה סופר מוגזמת כמקובל בבלאק.








התלבטנו אם לסיים את הארוחה המפנקת בקינוח מתוק אך כהרגלנו לקינוחים קיבה נפרדת ובחרנו בקינוח מושחת, טבעוני, שוקולדי וטעים במיוחד - משולש ברמודה- להיט העבר של הרשת חזר וגם נשאר!! מוס שוקולד עם אגוזי לוז ופקאן, שברי בייגלה וקוקוס בציפוי שוקולד- מנה טבעונית וחזקת פרווה. קינוח מתוקקקק, טעים ומפנק מאוד- התענגנו על כל ביס וביס. 






אז חברים, אם גם אתם אוהבים לצאת לארוחה מוגזמת, מפנקת וטעימה במיוחד עם וויב מטורף, אווירה של דיינר אמריקאי, שירות מוקפד זה המקום בעבורכם!! הכנסו לאחד מסניפי הרשת- הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!! 

קבלו הצצה לסניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ:

מול זיכרון - זיכרון יעקב | גרנד קניון חיפה | סינמול חיפה | יס פלאנט ראשון לציון | הקניון הגדול - פתח תקווה | יס פלאנט באר שבע | סינמה סיטי גלילות | כפר סבא | קניון אילון - רמת גן | מגדל משה אביב - רמת גן | עזריאלי - תל אביב | עזריאלי - גבעתיים.

אנחנו כאמור ביקרנו בסניף סינמה סיטי גלילית- 

כתובת:
דרך שמחה גולן סינמה סיטי (מתחם גלילות), רמת השרון

הזמנת מקומות בוואטסאפ :
054-4559443

שעות הפעילות:
12:00 עד אחרון הלקוחות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה