יום שלישי, 23 באוגוסט 2022

הג'חנון של מיכל- עוד לא טעמתם?

מודה ומתוודה!! אני אוהבת להכין כמה שיותר דברים בבית- אם זה לחמים, מטבלים, רטבים, ממרחים ועוד. אם לומר את האמת בימים אלו מרגישה שרוצה להכין עוד יותר דברים לבד בבית מחשש שמא הכל מזועם. שנים רבות הכנתי מידי שבת ג'חנון ביתי, טעים, מתקתק ומיוחד אולם לצערי בשנה האחרונה מפאת חוסר זמן פחות ופחות מגיעה לזה וילדי די מתלוננים. 

בקבוצת האוכל "רעבים בפתח תקווה" ראיתי בחודשים האחרונים אין ספור מחמאות על הג'חנון של מיכל והחלטתי לפנק את ילדי והזמנתי בסופ"ש האחרון ממיכל. אצל מיכל לרוב מזמינים ביום שבת מנת ג'חנון מוכנה המלווה בביצים, סחוג, ביצה (הזמנות עד יום חמישי בערב) אולם בשל העבודה כי אנחנו לא נוסעים בשבת החלטתי להזמין מראש ג'חנון לא אפוי והאמת? עמדתי היטב במשימה ויצאה לנו מנה מדהימה.



עוד לפני שאספר לכם אודות המנה המעולה שקיבלנו חייבת לספר מעט על מיכל המקסימה. מיכל עסקה כל חייה בתחום החינוך המיוחד- חינוך, הוראה, טיפול והדרכה. כאשר ילדה את ביתה החליטה להפסיק בתחום זה והחלה לחפש את עצמה בין העבודות השונות ועדיין כמו תמיד שוב הגיעה לתחום הטיפול. מעבר לעבודתה אהבתה השנייה של מיכל הינה בישול, אפייה ויצירת דברים באמצעות הידיים (תכונה זו הושרשה בה מהצד הגיאורגי שלה- סבתה עליה השלום).  השנה לאחר משבר הקורונה החליטה שהיא מקדמת את הרצון והאהבה בתחום האפייה והבישול והתחילה למכור את הדבר שהכינה במשך שנים למשפחתה וחבריה- הג'חנון. היא חקרה, למדה ופיתחה את עצמה עוד ועוד בתחום , קיבלה עוד מתכונים מאמהות תימניות ומהמדיה עד שהגיע לאחר אין ספור ניסיונות למתכון הייחודי והמושלם שלה .

אז כאמור הגעתי אליה בצהרי יום שישי ואספתי את הכבודה. מיכל נתנה הוראות מאוד מפורטות והסבר מדויק איך להכין את הג'חנון על מנת להגיע לתוצאה המושלמת. לי באופן אישי יצא ג'חנון מעט בהיר מאחר והחבר'ה אצלי היו רעבים מוקדם מהצפוי. 



טוב, תקשיבו!! אחד הג'חנונים הטובים שדגמנו. דקיק ועם המון שכבות בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. אילולא ידעתי שמיכל בחורה צעירה הייתי בטוחה שקיבלנו ג'חנון מסבתא תימניה אסלית. 








אין לי ספק כי נחזור להזמין ממיכל שוב בקרוב , הוא באמת באיכות מאוד גבוהה. אז חברים אם גם אתם חובבי הזאנ'ר ממליצה לכם בחום להזמין עוד היום ממיכל, תזדרזו שמא תיגמר אופציית ההזמנות השבוע. זכרו- הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!


להזמנות חייגו : 
054-6615547



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה