יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

אורנה מעוצמת המגע- מפרקת ומחדשת כל פעם מחדש


הזוגי סובל כבר שנים רבות מפריצת דיסק לא קלה אך למד לחיות עימה. בחודשים האחרונים הכאבים קשים מנשוא ואני מוצאת את עצמי יותר ויותר עומדת מנגד חסרת אונים. הוא מצידו סובל אך מסרב לטפל מאחר ודי התייאש מהרפואה הקונבנציונלית שלא ממש הצליחה למצוא בעבורו את הפתרון האולטימטיבי. בוקר אחד לאחר לילה די קשה שעבר עליו צצה במחשבותיי אורנה המדהימה (אני מאמינה שלא במקרה). את אורנה מעוצמת המגע אנו מכירים כבר מספר שנים עת טיפלה בבעלי בעבר הרחוק ובי לפני מספר חודשים. מיד כתבתי לה וייאלה הוא התרצה, הוא זכר את הטיפול המעולה שהעניקה לו בעבר והחליט לתת לה הזדמנות נוספת. קבענו טיפול, הגיע אליה ומאז הם סיפור אהבה. אתמול הוא כבר היה בטיפול השני אצלה והדרך עוד ארוכה אך התחושה הכלללית הרבה יותר טובה. 

את הטיפול הראשון הוא קיבל ממנה שבוע שעבר וכבר מוצא את עצמו מצליח לישון בלילה כמו שצריך, אומנם יש לו עוד דרך לעבור אבל ישנה הטבה סופר משמעותית ולא בכדי, יש לה ידי קסם. 

אורנה מאמינה שכל אחד מאיתנו צריך למצוא את נקודת האיזון שגופו זקוק לו והיא תעשה הכל על מנת שכל מטופל ומטופלת יצאו ממנה עם הרגשה טובה יותר או בשפת העם "אדם חדש"! כמו כן המוטו העיקרי שלה בחיים הוא שהגוף והנפש חייבים להתחבר! מודה, מאמינה בזה מאוד על כן גם אני קבעתי לעצמי טיפול נוסף ליום שישי הקרוב. 




אורנה מעניקה עיסויים סופר מקצועיים כאלו שירגיעו את הכאבים והסטרס שמצטבר אצלינו בגוף ופוגעים באיכות החיים שלנו. מניסיון אישי גם שלי וגם של בעלי יכולה להעיד כי טיפול אצלה הוא פשוט קסם לגוף ולנפש. כל אחד שיוצא מהקליניקה שלה מרגיש אדם אחר- רגוע יותר, שלו יותר ולא פחות חשוב עם הרבה פחות כאבים (או בכלל לא).

לא בכדי שמה הולך לפניה, אני באופן אישי ממליצה בחום. כאשר נכנסתי לדף שלה נחשפתי לחוויות ועדויות של אנשים שביקרו אצלה - מלאך קראו לה- אם תשאלו אותי זוהי ההגדרה המדויקת ביותר שניתן לתת לאשה מיוחדת שכזו.


בין שלל הטיפולים שאורנה מעניקה למטופליה תמצאו:
עיסוי שוודי בשילוב שיאצו
עיסוי רקמות עמוק
הילינג אנרגטי
עיסוי נשים הרות
עיסוי באבנים חמות
טיפול גוף נפש באמצעות ארומתרפיה
(טיפול הוליסטי רב מערכתי)

אז חברים, אם גם אתם סובלים או סתם רוצים לקבל טיפול מפנק ואיכותי זה המקום עבורכם, הקליניקה של אורנה ממוקמת בפתח תקווה, אני ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!




כתובת:
רחוב אסף שמחוני 26, פתח תקווה


טלפון להזמנות:
050-430-0901

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה