יום שלישי, 2 באוגוסט 2022

ואלו הם זוכי פרס מוצר השנה - ישראל 2022

את מוצר השנה אתם מכירים? זוהי למעשה תחרות אשר מזהה  את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

תחרות מוצר השנה נוסדה כבר אי שם בפריז בשנת 1987 והתפתחה במהירות ברחבי העולם. התחרות מבוססת על בחירה אמיתית של הצרכנים, ומגובה בבדיקה של מכון מחקר בלתי תלוי. התחרות נערכת מדי שנה ב-5 יבשות שונות ובלמעלה מ-40 מדינות. היא בעלת השפעה על כ-4.5 מיליארד צרכנים, בארצנו זוהי השנה ה-17 בה התחרות מככבת.




גם השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2022,לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית.

פאנל מומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".




אז גם אני קיבלתי הצצה לחלק מהזוכים בתחרות מוצר השנה וביניהם: 

מ. יוחננוף ובניו- אורז בסמטי קשמיר.




פורינה- פורינה ONE




סוויטאנגו- סדרת ממתיק שולחני



ויסוצקי- חווית הצ'אי



מוצרי איכות אמריקאיים בע"מ-BRUNCH & CRUNCH



קיוומא בע"מ- סדרת "הילו קומוד" מבית Kivema



Krombacher- Krombacher Pils



עוד בין הזוכים נמצא את:  המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ- CROSSWAVE CORDLESS MAX, כללית- אולטרסאונד ביתי, אל על- מחלקת אל על פרימיום, מימון ישיר- CARWIZ, יקבי כרמל- סלקטד אדום ישראלי ותירוש מבעבע, בנק פועלים-  פועלים OPEN , אפליקציית בנק הפועלים , שותף פיננסי, ו- bitcom - תשלום בקניות אונליין. Pauza water -פאוזה next, קופת חולים מאוחדת- מאוחדת היברידית, תדיראן- TADIRAN AIROW, אורי מוסקונה טיפולים אסתטיים בע"מ- עיצוב ועיבוי שפתיים- בשיטת 7 האלמנטים של אורי מוסקונה, מונדליז- ממרח מילקה עם אגוזי לוז, ליברה- ביטוח רכב, רנובה- מכשירים ביתיים לטיפוח הפנים וגוף.


אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית. יש לנו זוכים עם שירותי דיגיטל ואפליקציות פורצות דרך (סטארט אפ ניישן במיטבה) וכמובן מוצרי צריכה, מזון ומשקאות שמשרטטים את הצרכן הישראלי.

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: מאחורי כל מוצר זוכה ומותג מוביל ישנו סיפור מעורר השראה. המכנה המשותף הגדול ביותר של כל הזוכים השנה הוא שכולם איתרו צורך אמיתי וענו עליו בצורה הטובה ביותר. פרס מוצר השנה מספר בדיוק את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה