יום שלישי, 2 באוגוסט 2022

El Dali bar- בר מעדניה שטרם הכרתם

יש מקומות שכאשר אנו נחשפים אליהם הם נשארים בתודעה ובזכרוננו עוד זמן רב, כך היה לנו לאחר הביקור ב-El Dali bar- בר מעדנייה השוכן בלב ליבה של תל אביב - ברחוב אלנבי 43. מדובר למעשה במעדניית בוטיק המציעה מגוון רחב של נקניקים משובחים ואיכותיים שמיוצרים על ידי משפחת לבקוביץ. כאן תקבלו נקניקים סופר איכותיים וטעימים אשר מיוצרים לפי מסורת צרפתית עתיקה וסודית מנתחים אמיתיים וכמעט ללא חומרים משמרים. בצד אחר של המעדנייה נמצא מגוון רחב של גבינות בוטיק סופר מיוחדות וטעימות במיוחד מצרפת, ספרד והולנד. מעבר לנ"ל תוכלו להנות במקום מכריכים מקוריים, סופר טעימים ומפנקים במיוחד.



לצד המעדנייה נמצא בר משקאות עם היצע בלתי נגמר של משקאות איכותיים, כאן כל אורח מתקבל עם צייסר לחיים עוד לפני שהזמין משהו, צוות המקום כל כך אדיב ושרירותי , כזה שיגרום לכם להתאהב במקום ולרצות להגיע שוב ושוב. אה, רגע, עוד לפני שאמשיך חייבת לציין שיש למקום מבצע Happy hour כל יום עד השעה 22.00 בהזמנת משקה תקבלו משקה נוסף בחינם. 



המקום מנוהל על ידי יהונתן וזוהר - 2 אחים עם המון אמבציה ורצון להצליח, הם מארחים את המבקרים במקום כאילו והגיעו לביתם הקט, כפי שציינתי מעלה כל אורח מתקבל בסבר פנים יפות, עם צייסר להעלאת המורל ועם המון שמחה וכיף- לא סתם התאהבתי במקום. במקום יש מקומות ישיבה בפנים, על הבר ובחצר האחרונית הרחבת ידיים ומלאת גרפיטי מדליק.







אז נראה לי שכבר חפרתי מספיק והגיע הזמן לשתף בחוויה האישית, אז ראשית הרמנו צייסר לחיים ואז יצאנו לדרך עם קוקטיילים מעולים שיונתן רוקח במקום. אני נהנתי מקוקטייל על בסיס ג'ין, אבטיח ופירות יער ואילו הזוגי ערק, שקדים, תמרים, נענע ולימונים- שני הקוקטיילים היו מעולים, מחוזקים בדיוק כמו שצריך ומאוזנים בטעמם הנפלא:


את הערב התחלנו עם מגש של ברוסקטות ועליהן גבינות מעולות, חמאה, קונפיטורת פרי והמון אהבה, כל ביס הינו חגיגת טעמים אמיתית לחיך, התענגתי לי על כל ביס וביס ויכולתי בקלות להמשיך ולאכול עוד ועוד מגשים שכאלו, שילוב הטעמים כל כך מדוייק ומיוחד, אימל'ה איזה גבינות מעולות הוגשו כאן:




התאוששות קלה, עוד צייסר ואז הגיע מגש החלומות, אין דברים כאלו!! זוכרים שסיפרתי לכם מעלה על הנקניקים המעולים שהמקום רוכש ממשפחת לבקוביץ- אז תקשיבו ותקשיבו טוב! אם אתם אוהבים נקניקים איכותיים ויודעים להעריך איכות זה המקום בעבורכם, כל נקניק טוב מקודמו, לכל אחד הטעם הדומיננטי המיוחד שלו ויחדיו זה פשוט חלוםםםם קרניבורי מיוחד, הנקניקים מגיעים עם חמוצים ביתיים (בטעמים טריפוליטאים) שנעשים במקום, זיתים כבושים, חרדל דיזון, מיונז וברוסקטות - חברים ! שלמות זה כאן!!






מאחר וישבנו על הבר יהונתן היה מאוד בפוקוס עלינו והמשיך לפנק עם עוד צייסר ועוד אחד (אגב, מציפיה במקום ראיתי שכך נהג כפי שציינתי מעלה עם כלל הלקוחות, רוב הלקוחות הינם לקוחות חוזרים שמרגישים בבית), התאוששות קלה ויהונתן רקח בעבורנו צייסר נוסף- הזוגי מצידו המשיך עם הקוקטייל הראשון שהוגש לו ואילו אני זכיתי לטעום וקוקטייל צ'ופה צ'ופה בטעם סוכריה - מדהים.



אם חשבתם שהצוות הפסיק לפנק אותנו טעות חמורה בידכם, בשלב זה כבר היינו די מלאים אך כריכים מלאי כל טוב חיש מהר הגיעו לשולחננו. האחד אל דאלי- כריך בלחמניית פרעצל מדהימה עמוסה בנקניקים איכותיים, מיונז, חרדל דיז'ון, כרובים מאודים, עלי סלנובה, עגבנייה, בצל ירוק, קורנישון ובלסמי מצומצם, הכריך מוגש עם חמוצים ביתיים עליהם דיברתי מעלה, זיתים ופאפס (צ'יפס ספרדי)- לחמניית הפרעצל עטפה בהרמוניה מדוייקת את כלל המרכיבים המעולים אשר יצרו את ביס החלומות- התענגנו על כל ביס וביס :





הכריך השני היה דאלי על ביצים, ג'בטה מחמצת עם שכבות שכבות של נקניקים איכותיים, קורנישון, בצל ירוק, סלט ביצים, חרדל ד'יזון , עלי סלנובלה ועגבנייה, מודה ומתוודה מעולם לא חשבתי שהשילוב של נקניקים איכותיים וסלט ביצים יכול להצליח וכאן הוא הפתיע ובענק, וואו אחד ענק, איזו ביס של אושר, אם כך נראה גן עדן אז הגענו אליו, גם כאן הכריך מוגש עם חמוצים ביתיים עליהם דיברתי מעלה, זיתים ופאפס (צ'יפס ספרדי).






התפנקנו לנו בקינוח קליל דבל'ה- עוגייה מהמטבח הטריפוליטאי, ביס קטן זרק אותי לילדות לימי חג הפורים, הבצק דקיק, לא מתוק מידי וטעים ברמות על:



אתם עוד פה? רוצו ובקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! זה באמת אחד הברים השווים ביותר שביקרנו בהם. אגב, רגע לפני שאסיים חייבת לעדכן , למקום יש כשרות כך שזה ייתרון עוד יותר גדול. כאן תהנו מחווית שירות אחרת, מאוכל מדהים, נשנושים מפנקים וסופר איכותיים ואלכוהול משובח והכל במחירים סופר נוחים. 

El Dali bar

קבלו הצצה לתפריט

כתובת:

אלנבי 43 , תל אביב









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה