יום שלישי, 16 באוגוסט 2022

השינוי מתחיל מבפנים והפעם עם מוצרי SUPHERB המעולים

מכירים את אותו המשפט הפופולרי : "השינוי מתחיל מבפנים"? אני שומעת אותו הרבה וממש רגע לפני יום הולדתי ה-44 החלטתי שאני חייבת ליישם אותו. אז כן, אני טיפוס מאוד גרוע בכל מה שקשור לויטמינים, תוספי תזונה שונים ואף טיפול תרופתי! פשוט לא זוכרת , לא מקפידה וחסרת סבלנות בנושא. אממה? שינוי רציתי נכון? אז החלטתי שלא עוד!! כמו שהחלטתי לבצע שוב שינוי באורח החיים שלי ולחזור לאכול נכון, להתעמל ולשתות הרבה מים כך החלטתי שאני מתחילה לטפל בגופי מבפנים בצורה מסודרת ובחרתי בטוב ביותר. 

על מוצרי SUPHERB  אני שומעת במרוצת השנים אין ספור המלצות .לרגל השקת תוסף הטיפוח החדש Beauty 360 הציעו לי מהמותג להצטרף לנבחרת השגרירות שלהם והפעם החלטתי שייאלה יוצאת לדרך חדשה ומתחילה ליטול את הכמוסות בצורה מסודרת (כן, עשיתי תזכורת יומיומית בנייד).



אז על מה אנחנו מדברים אתם שואלים? חדש מסופהרב! Beauty 360 פורמולה ייחודית ועשירה במיוחד, המשלבת קומפלקס קולגן פטנטי, עם חומצה היאלורונית, אבץ, ביוטין, ויטמין E ממקור טבעי ועוד מגוון רכיבים חיוניים נוספים הפועלים יחד ומספקים מענה מקיף לטיפוח השיער, העור והציפורניים. מדובר במוצר אחד שיעשה פלאים בכל שלושת התחומים עליהם דיברנו.



חברים וחברות לאחר טיפול של כמעט חודשיים אני יכולה לבשר לכם חד משמעית שמדובר במוצר פשוט מהפכני!! יש לי הפחתה סופר משמעותית בנשירת השיער, הציפורניים שלי הפכו להיות קשות וחזקות יותר ועור הפנים בוהק ובריא- וואו!! כיף לדעת שנטילת כמוסה אחת מידי יום יכולה לעשות כזה שינוי מהפכני מבפנים.



מוצר נוסף שקיבלתי להתנסות בו הינו דרמה ברייט | Derma Bright- מדובר בפורמולה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ותמצית רימונים פטנטית Pomanox®. דרמה ברייט היא פורמולה ייחודית לשיפור מראה העור. פורמולה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ותמצית רימונים פטנטית ®Pomanox לשמירה על מראה עור אחיד והפחתת נזקי הרדיקלים החופשיים.

שילוב בין הכמוסות יצרו בעבורי שינוי מרענן מאוד - כמי שמשתמשת במוצרים חודשיים יכולה להעיד שאני סופר מרוצה (ואף גאה בעצמי על ההצלחה ברצף נטילת הכמוסות)- ממליצה בחום!!



לפני שנסיים חייבת לשתף מעט אודות SUPHERB  : אומרים שהקרבה לטבע מבריאה, אבל בעידן המודרני לא לכולנו יש גישה חופשית לטבע בכל פעם שאנחנו זקוקים להבראה והרגשה טובה.החבר'ה  בסופהרב הבינו את זה כבר מזמן- ומזה כמעט 30 שנה שהם דואגים לקרב את הטבע אלינו הצרכנים.

בSUPHERB  , הטבע הוא המנטור. מדע וטכנולוגיה מתקדמים הם הכלים שלהם להתחבר אליו, לחקור את שפתו וללמוד את דרכיו ואת טיבו.

כמו שהטבע מתחדש ללא הפסק, כך גם החבר'ה בSUPHERB  מחדשים ללא הרף. חדשנות שמתבטאת בשיטות מחקר ופיתוח כלים טכנולוגיים מהמתקדמים ביותר. חדשנות שמכירה בסגולות הריפוי של הטבע ויכולות הריפוי של הגוף ויודעת להאיץ ולמנף אותם מדעית. חדשנות שמחוברת לאורח החיים המודרני ומתעדכנת בהתאם לצרכיו המשתנים. חדשנות שעובדת ללא לאות כדי להביא לנו הצרכנים את הפתרונות הבריאותיים הטובים והאפקטיביים ביותר ולאפשר לנו את איכות החיים המעולה שמגיעה לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה