יום רביעי, 31 באוגוסט 2022

זהו!!! סוף סוף עשיתי זאת והגשמתי חלום

לא אחת יוצא לי להגיע לטיפולי פנים כאלו או אחרים אשר בהן הקוסמטיקאיות טוענות שניחנתי בגנטיקה טובה וכי עור פני מדהים. יחד עם זאת כבר מספר שנים אני מסתובבת עם תחושת החמצה שלמרות הגנטיקה הטובה בה ניחנתי במצח יש לי מספר קמטי הבעה אשר מאוד מציקים לי. שלא תטעו רוב מקורבי פותרים אותי בטענה כי אני מדברת שטויות אך זוהי הרגשתי. לפני מספר שבועות החלטתי שלא עוד!! ושמתי קץ לתחושותיי, פניתי לקליניקה מבית רשת כללית אסתטיקה השוכנת ברמת אביב. הקליניקה מציעה מגוון ניתוחים בתחומי הכירורגיה הפלסטית ומגוון טיפולים מתקדמים באסתטיקת העור. כללית אסתטיקה מציעה מרפאות חדישות, צוות מקצועי ומיומן, מכשור טכנולוגי מתקדם ואחריות ובקרה של שרותי בריאות כללית. מעבר לכך לא פחות חשוב יחס אישי וחם לכל לקוח ולקוחה המגיעים לטיפול זה או אחר במקום. 

כשהגעתי לאיבחון ראשוני הוסבר לי על התהליך עצמו, הרופא הסביר כי בסוף שנות השלושים לחיינו מתחילים קמטי ההבעה והצחוק להעמיק.ככל שהשנים חולפות עור הפנים מתרופף ומעבד מגמישותו . על כן במידת הצורך מי שרוצה להראות צעיר כמו שהוא מרגיש ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת, לבחור באופציה פשוטה, קלה, מהירה ואינה פולשנית ולבצע הזרקות.

 עוד רגע ולפני שארחיב בנושא אני חייבת להסביר לכם דבר סופר חשוב!!

לפני שבוחרים את הרופא ואת הטיפול האסתטי שאתם רוצים – הזרקות חומרי מילוי, טיפול בלייזר או בגלי רדיו, פילינג, טיפול בכתמים או בפיגמנטציה ועוד – הקפידו על שלושת הכללים הבאים: 

  1. בחרו רק ברופאים מוסמכים ומיהמנים.
  2. השתמשו בחומרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות.
  3. בחרו במוסד עם גב רפואי חזק ועם פיקוח ואחריות כללית.

כשמדובר בפנים שלנו אין שום סיבה לקחת סיכונים מיותרים.

רגע שהלכתי לטיפול ושוחחתי עם חברה היא שאלה אותי מדוע אני פשוט לא הולכת לקוסמטיקאית שלה שעושה הזרקות, אולם מי שמכיר אותי יודע שאני מקפידה לבחור תמיד בטובים ביותר ועל אחת כמה וכמה שמדובר בפנים. זכרו כיום קל מאוד למצוא קוסמטיקאיות ומכונים שמציעים טיפולי מילוי קמטים במחירים אטרקטיביים במיוחד. אבל הזול הוא היקר – ולא מעט מטופלים מתלוננים על תוצאות קשות כתוצאה מטיפול רשלני שהתבצע על ידי גורם לא מקצועי.




על כללית אסתטיקה  שמעתי אין ספור המלצות ולפני שהחלטתי סופית לעשות את התהליך הלכתי לפגישת ייעוץ עם הרופא שטיפל בי, הוא הרגיע אותי וידעתי שאני נמצאת בידיים הטובות ביותר. מילוי קמטים צריך להתבצע אך ורק על ידי צוות רפואי בעל ניסיון שעבר הכשרה מיוחדת, העושה שימוש בחומרים מאושרים. בכללית אסתטיקה הטיפול מתבצע בסטנדרטים רפואיים מחמירים עם מאושרי משרד הבריאות האמריקני האירופי והישראלי. תיאמנו מועד ויצאנו לדרך. מודה ומוודה עם המון כאבי בטן אך יצאתי מאושרת וסופר מרוצה. 

את הטיפול עברתי אפילו ללא אלחוש המקום, מספר הזרקות קטנות שמעט מציקות אך לא כואבות. בהחלט ניכר כי יש כאן ידע רב וניסיון אין סופי! עשיתי זאת!! הצלחתי להתגבר על מכשול הפחד הגדול שלי ועשיתי בוטוקס ומהיום מצטלמת בשמחה ולא מתבאסת על קמטי ההבעה שתמיד מצאנו בתמונות. 




רגע לפני סיום חשוב לי לשתף כי לצד המומחיות והניסיון של הרופאים בכללית אסתטיקה, לקוחות כללית יוכלו ליהנות מטיפולי מילוי קמטים בהנחות מיוחדות.

אז חברים וחברות אם גם אתם/ן לא שלמים עם קמט כזה או אחר פנו למומחים, קבלו ייעוץ והגשימו חלום כמוני. אני באופן אישי ביצעתי את הטיפול בסניף רמת אביב אולם יש להם פריצה ארצית רחבה מאוד. ממליצה בחום!!! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה