יום ראשון, 28 באוגוסט 2022

אוהבי החצילים התפקדו ומהר!!! פסטיבל החציל עד סוף השבוע

אוהבים חצילים? מעולה!! הפוסט הזה בדיוק בעבורכם. כאוהבי חצילים על כל סוגיהם לא היו שמחים מאיתנו להגיע לחוות, לטעום, להריח ולהכיר כחמישים גוונים של חציל. ביום שישי האחרון שמנו פעמנו לעבר ריחות וטעמים השוכנים ברמת השרון.  עוד רגע וארחיב בנושא פסטיבל החציל אבל רגע, חייבת להכיר לכם (למי שבעוונותיו הרבים לא מכיר) את המוסד הוותיק הקיים כבר למעלה משבע שנים ושמו הולך לפניו. אגב, בימים אלו סניפם השני בפולג- נתניה חוגג יום הולדת שנה.


ריחות וטעמים  הוקם על ידי לימור אורן ועודד שהרבני, זוג יזמים , בני זוג בחייהם האישיים כאמור לפני כשבע שנים. המוסד הינו למעשה שוק אוכל ביתי שלוקחים הביתה. השוק הוקם מתוך אהבה ותשוקה לטעמים ולאוכל והודות להיכרות העמוקה של הזוג בתחום האוכל הם הצליחו להביא לכאן הצלחה מסחררת. אמו של עודד - פרחיה ולימור אמונות על הסירים ומבשלות מידי יום מגוון רחב של תבשילים ביניהם מגוון ממולאים, קובות, מרקים, תוספות ועוד .כאן תמצאו למעלה ממאה תבשילים שונים ומגוונים מכל העדות. הכל טרי, טעים ומיוחד.



אז כאמור ביום שישי האחרון הגענו לפסטיבל המדהים בו מצאנו 50 גוונים של חציל. אם תשאלו אותי מה הוא הירק האהוב עלי מיד אענה : "חציל" כך שלא הייתה מאושרת ממני בגן העדן של החצילים במקום. כאן תמצאו את החצילים כמנה ראשונה, עיקרית, כסלט, מבושל, מטוגן, אפוי, קלוי ואפילו כמנה אחרונה.

אז... בין התאריכים 18.8.22-2.9.22 מתקיים פסטיבל "חמישים גוונים של חציל" - כאן תחשפו לכל מאכל העולה בדעתכם העשוי מחציל- הכל על בסיס חלום ויצירה- היישר מן השדה ואל הצלחת.

מה היה לנו אתם שואלים? בין מגוון המאכלים ניתן למצוא: שניצל חציל, לזניית חצילים, סירות חציל עם בשרים,ערכת סביח, מוסקה, מאפה חצילים, קימה, אינגרי, , מוקפץ אסייתי עם חצילים (נדיר), תבשיל חציל הודי עם רוטב בוטנים וקוקוס, ריבת חצילונים, חציל תאילנדי, גרטן חצילים, פשטידת חצילים, סירות חציל בצילי מתוק שום ובזיליקום, מבחר סלטים: חציל טבעי, מטבוחה חצילים, חצילים במיונז, חצילים בטחינה, חציל בתחמיץ ועוד. 


















כל אלו כמובן לצד פסטיבל האוכל המתקיים במקום באופן קבוע ביניהם כאמור נמצא מגוון רחב של סלטים, מנות ראשונות קרות וחמות, מנות עיקריות, תבשילים חמים ביניהם קובות, עופות, מבחר רחב של דגים, קינוחים ועוד ועוד.


















אז חברים, אתם עוד פה? רוצו לריחות וטעמים- הפסטיבל מסתיים ביום שישי הקרוב 2.9.22.

סניף רמת השרון:

רחוב החרש 8, א.ת נווה מגן, רמת השרון

טלפון להזמנות ובירורים: 

03-5164465

סניף נתניה:

רחוב גיבורי ישראל 7, א.ת פולג, נתניה

טלפון להזמנות ובירורים: 

09-7447464


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה