יום שבת, 20 באוגוסט 2022

ירקות טריים ממשק וקנין

יש לי שריטה עמוקה בכל נושא רכישת הפירות והירקות. לא אחת אני מוצאת את עצמי לא מרוצה מההיצע שקיים בסופר ועל כן נאלצת לפנות לירקן כזה או אחר על מנת לקבל את הסחורה לה אני מייחלת. באחת מקבוצות העיר בפייסבוק נחשפתי די במקרה למשק וקנין המציע ירקות ופירות טריים ישירות מהחקלאי ללקוח והחלטתי שאני חייבת לבדוק במה מדובר והאם הם יצליחו להפתיע אותי עם סחורה בדיוק כמו שאני אוהבת. 

משק וקנין הוקם על ידי איילת ומשה וקנין , חקלאים ירקנים מעל 20 שנים המגיעים אלינו עד הבית. הם מגדלים מגוון רחב של עגבניות , ביניהן נמצא|: עגבניית אשכול, עגבניית תמר, שרי לובלו ושרי צבעוני לסוגיו, דלעת ערמונים, מלון צהוב וכתום ואף אבטיח מתוק להפליא. הזוג אוהבים את עבודת האדמה ותמיד נמצאים בלמידה מתמדת לשיפור איכות התוצרת אותה הם מייצרים בעבורנו הצרכנים. הם עובדים יחדיו עם החקלאים הממוקמים בסביבתם ויחד עימם מייצרים סל מוצרים רחב יותר המציע מגוון רחב של פירות, ירקות, עלים ירוקים ועוד באיכות גבוהה עם חיי מדף ארוכים יותר. כל זאת במשלוח עד הבית אלינו הצרכנים , כך נקבל סחורה טרייה, טעימה, ססגונית ובריאה יותר.

באתר שלהם נמצא את איזורי החלוקה וימי החלוקה בצורה ברורה מאוד. בתחילת שבוע שעבר ביצעתי הזמנה מסודרת וביום רביעי במועד שהובטח מראש הגיעו ארגזים מלאים כל טוב בתוצרת טרייה במיוחד ועם טעמים עזים- האמת? עפתי על הפירות והירקות המעולים. 



עוד לפני שאמשיך ואספר על ההיצע והטעמים חייבת לציין כי האתר שלהם מאוד נוח, קל וידידותי למשתמש. המחירים מאוד נוחים. מינימום הזמנה עומד על 80 ש"ח בלבד. המשלוח מגיע ארוז בקפידה - אני ממש אהבתי. 

אז מה היה לנו? בגזרת הפירות הזמנו מנגו (שזרקו אותי לשנות ילדותי עת למנגו היה ניחוח עז וטעמים מושלמים) ומלון מתוקקקק מתוקקק, עוד קיבלנו פינוק על חשבון הבית - לי'צי מתוקים מתוקים וטעימים בטירוף.







בגזרת הירקות הוזמנו: פלפלים חריפים (במיוחד), גמבה, כוסברה- מהם הוכן סיר דגים מלא בטעמים מופלאים"




קישואים (הכי טעימים שיצא לי לטעום עד היום), בצלים לבנים, בצלים סגולים מהם הוכנו לביבות קישואים ובצלים טעימות במיוחד:





גולת הכותרת שהגיעה במשלוח הייתה עגבניות השרי המתוקות כסוכריות ומלפפונים רעננים וטריים (אני לא יודעת מה קרה למלפפונים לאחרונה הם מלאים במים ולא טעימים בכלל אולם אלו היו פשוט  מושלמים).




אז חברים אם גם אתם כמוני אוהבים ומעריכים תוצרת איכותית זה המקום בעבורכם, ממליצה בחום להיכנס לאתר של משק וקנין לבצע הזמנה של מבחר מוצרים טריים, איכותיים וטעימים להפליא (ולא פחות חשוב תוצרת כחול לבן), כך תקבלו כמוני סחורה סופר איכותית ומנגד תעזרו ליצירת שיתופי פעולה ועזרה לתוצרת המקומית. 

אתם עוד פה? רוצו לבצע הזמנה שלא תפספסו את ימי החלוקה באיזורכם. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה