יום שבת, 6 באוגוסט 2022

חוויה קרירה ומהנה בפארק המיים שפיים


ביום שישי האחרון העמסנו את הילדים, הרבה מים ,ציוד רב ושמנו פעמנו לעבר פארק המיים שפיים. אותו פארק מים אשר כל ביקור בו מעלה בי את זכרונות הילדות (כילדה הייתי בקייטנת הקיץ של "דן" אשר הייתה ממוקמת בדיונות החול של שפיים, כך שמידי יום ביומו ביקרנו בפארק). כמסורת של שנים קבענו את הביקור עם חברים טובים והפעם גם אחותי הצטרפה עם ילדיה כך שהחגיגה הייתה גדולה ומהנה. איך שהגענו למתחם הילדים פשוט פשטו את בגדיהם ונעלמו בין שבילי המגלשות.



אם אתם שואלים אותי חברים , הגיעו לפארק בשעות הפתיחה המוקדמות, כך תוכלו להנות משעות הנאה מרובות כי גם השעות בהן תבקרו ילדיכם לא יסתפקו. כאן יש המון מה לעשות וההנאה רבה בעבורם. 





לרוב בביקורים שלנו בפארקי המים השונים הדוחק והעומס ניכרים בכל פינה אולם כאן בשל העובדה כי הפארק משתרע על שטח של חמישים דונמים לא חשנו בעומס כלל. אם בפארקים אחרים לא אחת מצאתי את עצמי מוקפת באנשים שממש "יושבים" עלינו הלוא שכאן המרווחים בין המבקרים מורגש מאוד וזה כיף במיוחד. 



ברחבי הפארק תמצאו מבחר מתחמי מזון  החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו"א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם- חשוב לציין כי כלל המחירים נוחים מאוד.







אחד הדברים שאנחנו מאוד אוהבים בפארק זו האופציה שבאמת כל אחד ימצא כאן את מבוקשו, מאחר ויש המון אטרקציות שונות ומגוונות. כאן תמצאו את בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים בו ספינת פיראטים ייחודית עם 8 מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה, מגוון רחב של מגלשות והמון כיף.

בין המלגשות תמצאו: ארבעה מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילאי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילאי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים. מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פאנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילאי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים.


לגילאים הצעירים מתחמים ייעודיים: עולם הילד, המותאם לגילאי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.













מבלי שנשים לב כלל העברנו יום גדוש בפעילות חוויוית ומשפחתית כאחד, כולנו נהננו בטירוף וכפי שציינתי מעלה הילדים ממש סירבו להתפנות.  כאן כל אחד ימצא את מבוקשו ויעביר יום מלא בכיף, הנאה, מים ואטרקציות. ממליצים בחום.

פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים מונגש, מספר המקומות מוגבל, ממליצה להזמין כרטיסים באתר ולחסוך זמן המתנה בקופות. כמו כן מאוד ממליצה להתעדכן באתר האינטרנט במועדי הפעילות, משום שיש תאריכים בהם הפארק סגור לאירועים עסקיים ופרטיים: https://waterpark.co.il/

הפארק נסגר כאשר כל כמות הכרטיסים לאותו היום, נמכרה. כרטיסים במועדוני לקוחות (שלא ביצעו הזמנה באתר הפארק) לא יוכלו לממש כרטיס בקופה ולהיכנס.

ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס.

העישון אסור בכל רחבי הפארק, למעט בשטחים המסומנים.

חל איסור על הדלקת אש והדלקת מנגל, בשטח הפארק ומחוצה לו.

חל איסור על הכנסת נשק, אלכוהול, בעלי חיים, בקבוקי וכלי זכוכית, מנגלים, אמגזית, נרגילות וכלי אוכל ממתכת לשטח הפארק.

הכניסה לבריכות ומתקנים עם בגדים אסורה בהחלט, הרחצה מותרת אך ורק בבגדי ים וזאת ע"פ הוראת משרד הבריאות.

הקפיצה בכל בריכות השחייה, מגלשות המים והמתקנים – אסורה בהחלט!

*פארק המים שפיים הינו פארק מונגש.

*בעלי תעודה המזכה בפטור מעמידה בתור, מוזמנים לגשת למשרד עם הגעתם לפארק.

חפצים אישיים באחריות האורחות/ים. ניתן להשתמש בלוקרים לאורך כל היום (בעלות של 15 ש"ח ליום).

הנהלת הפארק אינה אחראית על אובדן ו/או גניבה בשטח הפארק או מחוצה לו.


שעות פעילות:
בוקר – 16:00 – 09:00
שבת – ביולי ואוגוסט – 9:00-17:00
3 לילות בפארק: 9+16+23/8 בין השעות 17:30-22:00

בכפוף למועדים הזמינים באתר האינטרנט בלבד.

מחיר כניסה:
מחיר כניסה בקופות הפארק – 139 ₪
קיימים גם כרטיסים משפחתיים מוזלים, ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס
מחיר כניסה לחיילים בקופות בלבד בהצגת חוגר – 80 ש"ח
מחיר כניסה לבעלי מוגבלויות הנושאים תעודת נכה
(מותנה בהצגת תעודה רלוונטית) – 90 ₪

לילות פתוחים בתאריכים 9+16+23/8 בלבד - 90 ש"ח
כרטיסים במועדוני לקוחות: הסתדרות המורים, מועדוני מגה לאן, חבר משרתי הקבע, קרנות השוטרים, מועדון סטייל

אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!!

תגובה 1:

  1. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אפטה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אפטה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. הדואר האלקטרוני שלו הוא: drapata4@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם מספר זה +1(425) 477-2744

    השבמחק