יום שני, 18 בינואר 2016

בקבוקי ARCOSTEEL עשויים מ- TRITAN ישווקו בלעדית בקרביץ



כאמא לילדים רכשתי עד היום אין ספור בקבוקי שתיה, איכותיים יותר, איכותיים פחות, יפים יותר, יפים פחות, ממותגים אבל על דבר אחד כולנו יכולים להעיד, כאשר אנחנו משקיעים בבקבוק איכותי המחיר די בהתאם ואם בחרנו לא להשקיע אנו מוצאים את עצמנו זורקים את הבקבוק לאחר שימושים מעטים וזאת לרוב בשל הדבקות טעמי הלוואי לבקבוק ו/או ליצירת העובש שנוצר בבקבוק די מהר.

קרביץ החברה המובילה בישראל לציוד משרדי משווקת באופן בלעדי את קולקציית בקבוקי השתייה  של חברת ARCOSTEEL הבקבוק מיועד לשתייה קרה בתכולה של 600 מ"ל, הנו חזק ועמיד ובעל פיה וחבק מסיליקון, וכולל גם קשית קשיחה. הבקבוק נוח וקל לאחיזה, מתאים לשימוש רב פעמי, ללא ביספינול איי ( BPA FREE) ועשוי מחומרים איכותיים המאפשרים שמירה על רעננות וטריות המשקה וטעמו לאורך זמן. בנוסף לפיית הספורט הנפתחת בעזרת יד אחת, לבקבוק פתח רחב במיוחד להוספת קוביות קרח ולשטיפה קלה.



האמת ממש הופתעתי מהמחיר המנצח- רק 35 ש"ח לבקבוק איכותי במיוחד- בעל פלסטיק איכותי בלתי שביר.

ניתן להשיג רק בחנויות רשת קרביץ ברחבי הארץ.

קרביץ הינה הרשת המובילה והוותיקה בישראל עם וותק, ניסיון ומומחיות של 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, חומרי יצירה ופנאי, דיגיטל, סלולר ומחשוב ואביזרים משלימים. קרביץ מציעה היום ב- 80 סניפיה ברחבי הארץ חווית קנייה ובחירה מתוך מגוון רחב ביותר ברמות איכות ומחיר שונות, המציעות את הקנייה המשתלמת ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה