יום שבת, 2 בינואר 2016

גארדן 1918- בר עם נשמה

במקום בלב ביקרנו לא אחת והאמת? מאוד אהבנו, לאחרונה חיים בעל המקום החליט לפנק גם את מי שרוצה להנות מארוחה טובה, משקה איכותי וטעים , מוזיקת רקע נעימה אך לא רוצה לשבת במסעדה ועל כן פתח את "גארדן 1918"

גארדן 1918 - בר מסעדה נפתח לפני כארבעה חודשים וחיש מהר הפך לשם דבר, מדובר במקום קסום, עם אווירה נעימה, ברקע מתנגנת לה מוזיקה נעימה , אך עם זאת עדיין ניתן לשוחח בנעימות ולא לצעוק כפי שאנו רגילים לרוב בברים.



הגענו בערב קריר במיוחד ולא הייתה מאושרת ממני כאשר ראיתי שהשולחן ליד האח המחמם פנוי, במהרה התחממנו ויצאנו לדרך, במקום מבחר פינות ישיבה- פינות זולה, על הבר, שולחנות נמוכים ושולחנות גבוהים, כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, כל כך כיף.





התחלנו עם סלט עגבניות שמש לוהטות- מוצרלה קרועה טרייה, שמן זית ובזיליקום טרי (פרט חשוב שכדאי לדעת, מאחורי המסעדה יש לחיים גינת ירק קטנה ממנה הוא קוטף את תבואת היום כך שהירקות אורגנים, טעימים להפליא וטריים כל כך)- הסלט כל כך טעים, בלי יומרות, פשוט אך עם תיבול מעקצץ וכל כך טעים:


גבינת חלומי- צרובה על הפלאנצה, פריכה עם שום, צילי, נענע ושמן זית- מנה מענגת, כך כל טעימה, התיבול מעניק למנה פרשיות ורעננות- מושלם:



סביצה דג ים- בצלים ירוקים מהגינה, צנונית, שמן זית ולימונים, גם מנה זו הייתה פשוט מענגת, אם תשימו לב המנות כביכול לא שונות מהמון מנות שאנו רגילים לאכול, אך הפיניש של התיבול ותשומת הלב המוקפדת יוצרים מנה שונה ומוצלחת עוד יותר:


נקניקיות ארטיזן- פיקנטיות ועסיסיות, מוגשות צרובות עם כרוב כבוש וקרם חרדל, נשנוש נפלא ליד הקוקטיילים שהתלוו לארוחה:


כריך סטראצ'טי- סינטה בפלאנצ'ה לוהטת עם ממרח לימונים כבושים, רוקט ועגבניות מהטאבון- אחת המנות הנפלאות שאכלנו לאחרונה, לחמניית פרנה נימוחה אשר ספחה לתוכה את שלל הרטבים והמיצים, הממרחים כל כך טעימים והבשר מוגש במנה בנדיבות רבה, נתחים של אושר, ממליצה בחום לא לוותר על הכריך הנ"ל, מעדן אמיתי:



את הארוחה הנפלאה הזאת ליוו מבחר קוקטיילים נפלאים שהומלצו על ידי המלצרית המקסימה:

KIWI MOJITO-  רום, קיווי, ליים ולימונדה.
YAYA- ברנדי, קמפרי, פסיפלורה, ליים וביטר לימון.
GARDEN TALE- וודקה, מידורי, פסיפלורה, ליצי, ליים ופירות.

כל הקוקטיילים היו פשוט נפלאים, אחד טוב מקודמו, אין ספק כי הברמן המקומי בהחלט יודע את העבודה, המינונים נכונים ומדויקים, השילובים נפלאים.




האמת? לא ממש בנינו על קינוח מאחר והארוחה הייתה מדהימה אבל הגר המתוקה המליצה בחום על עוגת הגבינה האפויה שהקונדיטור הביתי הכין אז שנסרב?


כפי שאתם רואים מדובר בפרוסה נדיבה במיוחד של עוגת גבינה מענגת, שכבות של אושר עילאי, מצע של פירורי ביסקויטים, עוגת גבינה נימוחה ומעליה שכבת שמנת ושוקלד לבן- ביס מכל התרכובת הנפלאה הזאת יוצרים חגיגה בחיך, ממליצה בחום.

ממליצה בחום, לכו, תבקרו ותהנו, הנאה מרובה מובטחת לכם, המלצה קטנה, אל תשכחו להזמין מקום, אחרת תשארו בחוץ כי המקום מפוצץ.

פרדס משותף 5, רעננה.

050-696-0155



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה