יום שבת, 2 בינואר 2016

מגדרה טעימה ומחממת ב-10 דקות הכנה



כאמא עובדת במשרה מלאה במהלך השבוע לעיתים מחפשת קיצורי דרך על מנת שתחכה לילדים צלחת עם אוכל חם כשהם מגיעים בצהריים הביתה.

הילדים שלי מאוד אוהבים מג'דרה אך רק בימי שישי אני יכולה להתפנות ולהקדיש להכנת הסיר זמן- בכל זאת צריך להשרות עדשים, לטגן בצל, להוסיף וכו' וכו' וכו'...

סנפרוסט השיקה מוצר חדש ומהפכני אורז מהיר הכנה עם עדשים ובשפת העם מגדר'ה.


אז הכנסנו את התערובת לסיר, 1/4 כוס מים, 2 כפות שמן, תבלינים לפי הטעם האישי שלכם (אנחנו בחרנו להשתמש במעט כמון, מלח ופלפל), 10 דקות בישול ויש לכם סיר חם, טעים ומשביע, האמת גם אני וגם החבר'ה שלי די הופתענו מהטעם, ממש טעים והסיר התחסל לו במספר דקות בודדות:




חברת סנפרוסט היא המובילה בישראל בתחום הירקות הקפואים והבחירה המועדפת על הצרכנים. סנפרוסט מייצרת מגוון רחב של ירקות, לקטי ירקות ומרקים קפואים , ובוחרת רק את הירקות המובחרים והטובים ביותר עבור צרכניה .
סנפרוסט חרטה על דגלה את נושא איכות מוצריה, וכך היא עושה החל משלב בחירת זני הזרעים ועד לאריזתם.
סנפרוסט הוקמה ב- 1970 כשותפות בין "כלל תעשיות" ויזמים יהודים אמריקאים. ב- 1998 רכשה תנובה מ"כלל" את השליטה בחברה.
מפעל הירקות של סנפרוסט נמצא בלב האזור החקלאי בעמק יזרעאל ובסמיכות לשדות המספקים את מרבית הירקות, כך מתאפשרת הובלה מהירה של התוצרת החקלאית הטרייה אל המפעל.
כמעט מיום היווסדה, סנפרוסט שיווקה את מוצריה ללקוחות הנמנים עם הרשתות והמותגים המובילים בעולם, זאת בזכות איכותו הגבוהה של הירק הישראלי והקפדתה על תהליכי יצור ברמה הגבוהה ביותר. כפועל יוצא מכך, סנפרוסט עומדת בתקני איכות מחמירים ביותר, המאפשרים לה לספק עבור הצרכנים בישראל ירקות קפואים בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים במיוחד אשר הוטמעו בחברה.


בבעלות החברה, מפעל לעיבוד והקפאת ירקות טריים מהחדישים והמתקדמים בעולם. לרשותה, צוות גדול של אנשי ייצור וקשת של מומחים בתחומי החקלאות, טכנולוגיית המזון והבטחת ובקרת איכות.
כחברה מובילה בתחומה, שמה סנפרוסט דגש על חדשנות בפיתוח מוצרים ואריזות ,בפתוח וכניסה לתחומים חדשים ועל מתן מענה לצרכי קהלים מגוונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה