יום שבת, 23 בינואר 2016

כשהנפש צריכה לנוח- חמי געש

חברי ומכרי הקרובים יודעים שעוברת עלי תקופה לא פשוטה בכלל מבחינה בריאותית וכתוצאה מכך גם די קשה נפשית, כך שמשתדלת לעשות דברים שיקלו עלי וירימו לי את המורל.

כך היה שבוע שעבר בו לקחנו הפסקה אני והזוגי שלי ויצאנו לאחר הצהריים של כיף, זוגיות, בריאות והמון פאן- נסענו לחמי געש, רק 40 דקות מפתח תקווה והגענו לעולם אחר, כבר בכניסה הרגשתי איך טרדות היום יום והלחץ מפנים את מקומם לשלווה, לרוגע ולנחת.

בחמי געש מלבד המרחצאות ישנם עוד המון פינוקים, אז מה באתר?
  • ארבע בריכות מים תרמו-מינרליים
  • עיסוי מימי מזרמי גופרית
  • ספא מפנק עם תפריט טיפולים ועיסויים עשיר
  • בריכת שחיה קיצית מרעננת עם זרמי ג'טים (בעונה)
  • בריכת פעוטות (בעונה)
  • סאונות יבשות
  • סאונה רטובה
  • בית קפה חלבי
  • נוסטלגיה- מסעדה בשרית כשרה
  • חנות "ספא מן הטבע".

בחרנו להתחיל את הבילוי באולם המרחצאות הרחב והמפנק ובו בריכת מים תרמו מינרלים , הכוללת 60 ג'טים ברמה ובתקן בינלאומיים,
גודל המתחם החדש, עומד על כ- 1200 מ"ר אולם, 175 מ"ר - בריכה תרמו-מינרלית-, 362 מ"ר בריכת שחיה ובריכת פעוטות בגודל של כ- 40 מ"ר.

באתר כיום, ארבע בריכות טבעיות עשירות במינרליים ובמלחים, שמעוצבות ומסוגננות בסטנדרטים אירופאיים. הבריכות מוקפות בחלונות גדולים המכניסים את האור והירוק אל תוך המתחם, מכילות מים חמים בטמפרטורות שונות, עם עשרות נקודות של זרמי ג'טים שנובעים מדפנות ורצפת הבריכה. להנאת הטובלים, האתר מכיל גם סאונות רטובות וסאונה יבשה, עיסוי מימי מזרמי גופרית.

לאחר כמעט שעתיים עברנו למתחם הספא, במתחם קיימים -14 חדרי טיפול עם מגוון רחב של עיסויים וטיפולי גוף.
המתחם רחב ידיים עם צוות מיומן ומקצועי.

אני בחרתי בעיסוי שוודי בחמאת שוקולד- עיסוי שוודי מפנק בחמאת שוקולד (במקום שמן). החמאה מצוינת ללחות והזנת העור, מגינה עליו מפני רדיקלים חופשיים, נעימה ומפנקת. ניתן לבחור בין חמאת פירות מרעננת בניחוח פירות קיץ או חמאת שוקולד מזינה, מחיה ומשמרת את עור הגוף.

חייבת לציין עשיתי עד היום אין ספור עיסויים אך זה עלה מעל כולם, הן בבחינת המקצועיות, הן בבחינת הפינוק והן באיכות, הכל ברמה גבוהה מאוד.

בלי ששמנו לב כבר עברו חלפו להן כשלוש שעות מרגע שהגענו, עוד רגע כבר צריך לחזור הבייתה, אבל רגע לפני שפושטים את החלוקים עברנו לקינוח- לארוחת הערב במסעדת נוסטלגיה.

מסעדת נוסטלגיה זוהי מסעדה עם תפריט בשרי מגוון ומושקע מ-12:00 בצהריים ועד כשעה לפני סגירת האתר.
בתפריט מבחר מנות בשר ודגים לצד תפריט תוספות עשיר וסלטים בריאים ומפתיעים.

הארוחה שלנו כללה מבחר סלטים טריים וטעימים, לחם הבית,מנה עיקרית, תוספת, שתיה חמה, שתיה קרה וקינוח.

אני בחרתי בפרגיות וציפס והזוגי בחר בהמבורגר וציפס, עוד בתפריט מבחר הצעות כגון: שניצל, קבב, דגים מטוגנים ועוד...

קינחנו בסופלה שוקולד חם בליווי גלידת וניל (פרווה):

• מסעדת "נוסטלגיה" כשרה בהשגחת חוף רבנות השרון
• המסעדה פתוחה בימי א’-ה’ מהשעה 12:00 ועד שעה לפני מועד הסגירה
• המסעדה בימי ו’ תיסגר שעה וחצי לפני כניסת השבת

קצת על האתר:

אתר המרחצאות חמי געש, נפתח בשנת 1998 וחולש על פני 18 דונם.

בשנות השמונים החלו קידוחי נפט בקיבוץ געש. נפט לא מצאו, אך נמצאו מים טבעיים המועשרים במינרליים. המים של חמי געש עשירים מאוד במינרלים, מלחים וגופרית ומתאימים גם לאלה המבקשים ליהנות, לבלות ולהתפנק בכל ימות השנה.

בחמי געש בריכות מים תרמו מינרלים הנובעים משתי בארות בעומקים שבין 1700-1200מ' המים עשירים בגופרית , יוד ומינרלים נוספים. כבר מימי קדם נודעו היתרונות הבריאותיים של המרחצאות הטבעיים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, תורמת בין היתר לחידוש העור, מקלה על בעיות פרקים ושרירים.