יום ראשון, 17 בינואר 2016

תפריט החורף של קפה מנדרין

בסופ"ש האחרון בילינו בחופשה זוגית נטולת ילדים ודאגות בחיפה , את ארוחת הצהריים של יום שישי בחרנו לאכול בקפה מנדרין- רשת נפלאה שלצערי יש רק באיזור הצפון.

הפעם בחרנו לטעום מתפריט המרקים העשיר והמגוון, ועכשיו לרגל השקת התפריט יש מבצע עד סוף החודש 1+1 על כל המרקים, לדעתי מבצע שווה במיוחד.



המרקים סמיכים ואיכותיים מאוד, ברמה גבוהה עם חומרי גלם מצויינים, טעימים כל כך ומשביעים כאילו אכלתם ארוחה שלמה.

אני בחרתי במרק בטטה עם נגיעות שמנת- מרק מתקתק, סמיך וכל כך טעים, כל המרקים מגיעים עם לחם הבית:



הזוגי שלי בחר במרק גולש- מרק סמיך ועשיר במיוחד, עם מבחר ירקות שורש ונתחי בשר נכבדים, מרק שבדרך כלל תמצאו במסעדה רומנית או הונגרית, האמת? הציפיות היו מאוד נמוכות והופתענו בענק, מרק מעולה:





למנה עיקרית בחרנו לזניית בולונז שכבות פסטה, רוטב בולונז, פרמזן ובזיליקום טרי, מוקרם ברוטב בשמל, עגבניות וגבינת מוצרלה, מוגש עם סלט טאבולה מבורגול.
מנה כל כך טעימה, עשירה בטעמים וניחוחות, כל ביס יצרו חגיגה לחיך.
והסלט? עונג אמיתי, יכולתי לסיים קערה ענקית מהסלט, כל כך טעים, מתקתק ועדין ועם זאת בעל עקצוץ של חמיצות מהלימון- מושלם:
שימו לב גם להגשה היפיפיה.



קינחנו בעוגת גבינה ופירורים- קינוח מושלם לארוחה מושלמת:



נהננו מאוד הן מהאווירה הנפלאה, מהטעמים המצויינים והשירות המוקפד, אנחנו מאוד אוהבים לאכול ברשת ומבלים בה ברוב ביקורינו בצפון, ממליצים בחום!!

שבענו, נהננו והמשכנו למלון להתחיל את החופשה הזוגית המהנה.

רשת קפה מנדרין, רשת בתי הקפה המובילה באזור הצפון, החלה את דרכה בשנת 1999,

בבית קפה השוכן בגן קסום בלב מרכז הכרמל. השמועה על בית קפה בחיפה עם אווירה נעימה, קפה איכותי ומוקפד ותפריט מגוון עשתה את שלה ותוך שנים ספורות הפך בית קפה מנדרין לרשת בתי קפה עם 14 סניפים בחיפה והצפון .

בין סניפי הרשת תמצאו את מנדרין אספרסו בר – בתי קפה מהירים בשירות עצמי, עם תפריט קליל ורענן ומנדרין קפה ביסטרו – בית קפה מסעדה המציע לצד הקפה האיכותי של מנדרין תפריט עשיר הכולל ארוחת בוקר, ארוחות עסקיות, שירות מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה