יום שבת, 2 בינואר 2016

המותג המוביל "טומי טיפי" חוגג 50 שנות פעילות עם ליין חדש של בקבוקים בעיצובים חדשים וצבעוניים



המותג המוביל "טומי טיפי" חוגג 50 שנות פעילות עם ליין חדש של בקבוקים בעיצובים חדשים וצבעוניים:


בקבוקי התינוקות "הכי טבעי כמו אמא" – בריאות, נוחות ויופי בבקבוק אחדמיובא ומשווק בלעדית על ידי "הנסיך הקטן"



מודה ומתוודה את חברת "טומי טיפי", מהמובילות בעולם בתחום מוצרי תינוקות, הכרתי רק עם בני האחרון, החברה לאחרונה  חוגגת 50 שנה למותג ומחדשת את עיצוב האריזות ועיצוב חלק מן המוצרים. במסגרת העיצוב החדש, טומי טיפי משיקה ליין בקבוקי "הכי טבעי כמו אמא" בעיצובים חדשים: עיצוב חדש ומודרני, צבעוניות ואיורים חדשים.

הנסיך שלי פשוט מאוהב בבקבוקים, האחיזה נוחה גם לקטנים וגם לגדולים יותר שבחבורה.

הבקבוקים המהפכניים מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" ללא ביספנול A, של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי", מחקים את התחושה, התנועה והגמישות הטבעית של שד האם ומאפשרים לשלב הנקה והזנה מבקבוק מבלי להפר את שיגרת התינוק. 

טומי טיפי הוא מותג אביזרי התינוקות מספר 1 באנגליה אשר זכה בתואר 'מותג העל של אנגליה' (Superbrand) בשנת 2011. בשנים האחרונות הבקבוקים מסדרת "הכי טבעי כמו אמא" הפכו לבחירה המועדפת של הורים בכל העולם. 

סדרת הבקבוקים והמארזים במיתוג החדש הפכו לחגיגת צבעוניות מרהיבה, את האיורים הקטנטנים החליפו ציורים גדולים הכובשים את העין.

הבקבוקים הוורודים בנפח 340 מ"ל מעוטרים בוורוד עז עם איורים של פירות גדולים ויפים על גוף הבקבוק. הבקבוקים הכחולים בנפח 340 מ"ל מעוטרים בכחול מחשמל עם איורים של ירקות וטרקטור. 



בתהליך המיתוג מחדש בחרו טומי טיפי לעצב את הבקבוקים הצבעוניים בצבעוניות ואיורים שונים לבקבוקים בנפח 260 מ"ל ולבקבוקים בנפח 340 מ"ל, כך שהבקבוקים מסדרת 260 מ"ל עוצבו בצבעי פסטל עדינים המתאימים לתינוקות הקטנים, ואילו את סדרת 340 מ"ל בצבעים עזים שהילדים הגדולים יותר ייהנו מהם. 



מוצרי חברת "טומי טיפי" בעלי פטנטים בלעדיים ועומדים בתקנים האירופאיים והן בתקנים הכי מחמירים של מכון התקנים הישראלי.



חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, מתמחה ביבוא ושיווק צעצועים, כלי כתיבה ומוצרי תינוקות איכותיים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי),סמי הכבאי, תותית, הדבורה מאיה, טונקה JCB ועוד


 לבירור  נקודות  מכירה - "הנסיך הקטן": 08-9426633.  אתר אינטרנט: www.littleprince.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה