יום שני, 18 בינואר 2016

מותג הטיפוח WELEDA מציג: קרם לחות קלנדולה לפנים



מותג הטיפוח WELEDA מציג:

קרם לחות קלנדולה לפנים

מסדרת הקלנדולה לעור התינוק




ארבעת ילדי סובלים מאסטמה של העור ועל כן רגישים במיוחד לכל שינוי קליל במזג האוויר, שינויים באבקת כביסה ו/או מרכך, בקיצור אני לא משחקת עם העור שלהם ועל כן משתמשת במוצרים הטובים והמקצועיים ביותר.

את המוצרים של Weleda יצא לי להכיר די במקרה לפני כמספר שנים ומאז אני מאוהבת, המוצרים של החברה עשויים רק מרכיבים צמחיים המתקבלים בברכה ובאהדה על עורם של ילדי (לא להתבלבל המוצרים מתאימים גם לגדולים שבחבורה ולא רק לזעטוטים).

המוצרים נקיים מכל חומר סינטטי כדוגמת חומרי ריח וצבע שאינם ממקור צמחי, חומרים משמרים או חומרי בסיס המופקים משמן מינרלי כדוגמת וזלין או פרפין, היוצרים ציפוי מלאכותי סביב העור ובמקור מופקים מנפט. במקומם, Weleda מקפידים להשתמש בשמני בסיס צמחיים בלבד, המופקים מזרעים ומפירות כמו שמן שומשום או שמן שקדים טהור, שמנים אתריים של לבנדר, ילנג – ילנג וורד הבר וכן תמציות אורגניות המופקות מפרחי הקלנדולה והקמומיל. מרכיבים אלה נספגים בקלות ע"י עורו העדין של התינוק ומעניקים לו חום, הזנה וטיפוח ממקור צמחי מכף רגל ועד ראש.

הפעם בחרתי לספר לכם על קרם הלחות קלנדולה לפנים- הקרם מגן ומזין את עורו העדין של הילד בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות ומעניק הגנה אינטנסיבית לעור הפנים, נספג במהירות ואינו שומני (יעיל במיוחד לדעתי מאחר והילדים לא אוהבים את מגע השומנוניות על עורם העדין).

מכיל: שמן שקדים טהור שיזין את העור וישמור על רכותו, תערובת שעוות צמחיות המכילה שעוות דבורים ולנולין, תמנע את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו הטבעי. תמצית אורגנית של פרחי קלנדולה תתרום להרגעת עור אדמומי ומגורה. 


ניתן להשיג: להשיג ברשתות הפארם, מכבי, מאוחדת, שילב ודיאדה, בבתי המרקחת הפרטיים, חנויות הטבע ובכל רשתות הטבע. 

מחיר לצרכן: 45.90 ₪, לתכולת: 50 מ"ל.


 באתר החברה: www.drsamuelov.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה