יום שבת, 30 בינואר 2016

מסעדת חאלד עדווי- חיפה


לפני כשבועיים ביקרנו בסופ"ש זוגי בחיפה , רגע לפני היציאה לדרך עצרנו במסעדת חאלד עדווי השוכנת בתחנת הדלק סונול שברחוב רב אלוף דורי, כבר כשהגענו למקום הבנו שהמקום הינו מוסד קולינרי חיפאי ותיק ומוכר במיוחד, התור השתרך לו עד היציאה מהמסעדה.

המסעדה הוותיקה צברה במהלך למעלה מ-20 שנות קיומה מוניטין מצוין ככזאת המקפידה על תפריט עשיר ומגוון, טריות , מחירים הוגנים וכמובן אירוח כיד המלך, כל מה שדרוש ליצור חוויה קולינרית שלמה.

תפריט המסעדה נשען ברובו על מיטב במטעמים של המטבח הערבי, תוך הקפדה על סלטים טריים וטעימים המוכנים מידי יום, תבשילים עונתיים , בשרים ודגים, וכמובן הממולאים המסורתיים והטעימים כל כך.

מנת הדגל של המסעדה היא כמובן עוף עדווי שזה עוף מפורק ברוטב שום עשוי היטב על גחלים. 

אז כפי שציינתי מעלה הגענו בשבת בשעת השיא כמו שאומרים, התור השתרך לו ואני כבר התחלתי לדאוג מאחר ובדרך כלל במקומות הומי אדם השירות בהתאם, אך לא כאן, השירות היה מעולה כיאה למטבח הערבי, הכל תוקתק בשניות, האוכל טרי וניכר כי עשוי מחומרי גלם איכותיים וטריים.

את הארוחה פתחנו במגוון עצום של סלטים טריים כגון חומוס משובח, טחינה , חצילים בטעמים שונים, טבולה, כרוב במבחר טעמים, סלק, פיטריות חמות, חמוצים  לצד סלטים המבוססים על ירק עונתי לצד פיתות חמות עם שום וסומק:



החומוס אחד הטובים שאכלתי עד היום, טעיםםםםם, טרי וריחני:


כרוב ממולא צמחוני שלא הצלחתי להפסיק לנשנש:



חציל קלוי עם כדורי קבב ושפע טחינה, מושלם- מנה גאונית, שילוב מדוייק של שלושת המרכיבים שאני אוהבת:


בעיקריות מציע תפריט המסעדה :מגוון גדול של סוגי שיפודים ,צלעות כבש,סטייק פרגית ואיך אפשר בלי מנת העוף עדווי המפורסמת- עוף העשוי על גחלים מוגש לצד רוטב שום, , סינייה בטחינה/עגבניות, דג דניס מטוגן/בתנור ועוד- אנחנו בחרנו בצלעות כבש וסטייק עדווי- בשר נהדר, מתובל בעדינות ובמתינות:




תוספות אפשריות צ'יפס, אורז, מג'דרה, תפו"א- גם בגזרת התוספות הכל טרי, חם וטעים:


כפי שסיפרתי בתחילת הפוסט, השירות מהיר מאוד ואדיב, האוכל הגיע מאוד מהר למרות הלחץ במקום, הכל טרי וטעים.

קינחנו בקפה, בקלאוות וקנאפה חמימה ומתקתקה:



את כל המטעמים המוצעים במסעדה ניתן גם להגיע ולקחת כ T.A.

אין לי כל ספק כי לכאן עוד נחזור!!!

מסעדת חאלד עדווי ( סניף חיפה)
כתובת : תחנת דלק סונול-רב אלוף יעקב דורי 20

טלפון: 04-8322924

שעות פתיחה :א-ש החל מ-9:00 בבוקר ועד אחרון האורחים

מומלץ להזמין מקומות מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה