יום שבת, 16 בינואר 2016

ארוחת שגרירים- ברשת BBB

השבוע הוזמנתי ביחד עם שגרירי הכבוד של רשת BBB - (לקוחות קבועים) לארוחת כבוד בסניף פתח תקווה תחת פיקודו של שף הרשת אילן פנחס.
ארוחת השף הינה ארוחה שרשת BBB מקיימת כבר מספר שנים, מידי שנה בכל סניף מ-23 סניפי הרשת ובה היא מוקירה תודה ללקוחות הסניף הנאמנים.


את סניף הרשת אנחנו מכירים ומבקרים בו לעיתים קרובות בעיקר עם הילדים,השירות כאן מוקפד מאוד , ליבבי וחייכני, האוכל טעים במיוחד ואיכותי.

אילן פנחס, השף הראשי של הרשת מסר: "מנות ההמבורגרים הייחודיות הינן בגדר חדשנות קולינרית ומייצגות תהליך עבודה ופיתוח ארוך ומפרה, שנמשך למעלה משנה. התגובות מהשטח למנות החדשות מעולות ואני מודה לאהובה ולשאר בעלי הרשת על ההזדמנות, האמון והדרך המשותפת".

אז כאמור הגענו לארוחת השגרירים, זוהי ארוחה בה מציגים ללקוחות הקבועים את התפריט הקבוע לצד מנות שרוצים להכניס לתפריט, הלקוחות בוחרים את המנות הטובות יותר והמוצלחות פחות וכך שף הרשת מגבש את התפריט החדש.






התחלנו עם ראשונות טעימות במיוחד:

לחם הבית- לחם פריך וקריספי מבחוץ עם חמאה מלוחה, אילולא ידעתי את השפע שיוצא בהמשך הייתי מסתפקת בסלסלה הזו, שכל כך התאימה לי.
כמו כן הצטרף לשולחן סלט ירקות רענן וטרי.





כנפיים ללא עצם- בציפוי פריך, רוטב צילי וסויה, שומשום קלוי ובצל ירוק- אני מאוד אוהבת לאכול כנפיים במסעדות אולם נמנעת ממנה זו בשל העצמות, לא אוהבת לאכול בידיים במסעדות ועל כן מנה זו במיוחד עבורי, אהבתי מאוד, הטעמים נפלאים כתמיד .


רוסטביף קר- פרוס על רוקט, בלסמי מצומצם ושום קונפי- מנה זו נפלאה, בשר איכותי וטעים :



פיש פופקורן- פילה סלמון בציפוי פריך של פצפוצי אורז ברוטב טריאקי צילי ובצל ירוק- אני באופן אישי מאוד אוהבת דג סלמון אך מכירה המון אנשים שלא אוכלים דגים בכלל בעיקר בשל צורתם, זו בדיוק המנה עבור אנשים אלו, המנה מצוינת, משמשת כנשנוש טעים במיוחד, מתאימה גם מאוד לילדים:


פטה כבד (חלבי) עם ריבת בצל, אני ידועה כאוהבת כבד כך שהמנה הזו הייתה עבורי חגיגה אמיתית, אהבתי מאוד.


מח עצם צלוי בתנור- מוגש עם מלח גס ופלפל שחור גרוס- לאוהבי הזאנר בלבד.


בסיום כל סבב נתבקשנו לבחור 2 מנות שאהבנו במיוחד, האמת? משימה לא פשוטה .
הבחירה שלי במנות הראשונות- רוסטביף קר, מח עצם צלוי בתנור.

שנמשיך? טעימות המבורגרים- העשויים כמובן 100% בשר שנטחן במקום.

לטינו בורגר- גווקמולי, בצל פריך, סלסה פיקנטה, איולי ציפוטלה וביצת עין- אני באופן אישי לעולם לא מזמינה את ההמבורגר שלי עם ביצת עין מהסיבה הפשוטה שאני לא מסתדרת עם המנה - הביצה תמיד נוזלת ושילוב הטעמים פחות מסתדר לי, הפעם טעמתי והופתעתי, טעים:

קצבים וכבד אווז בורגר- חזה אווז מעושן, ארוגולה, בצל פריך, מלפפון כבוש, ריבת בצל, איולי חרדל וכבד אווז- מנה מדהימה, שילוב הטעמים יצרו חגיגת טעמים בחיך, אהבתי מאוד.



מרגז בורגר- אריסה , סלסה פיקנטית, בצל בסומק, מרגז וטחינה- בשלב הזה הייתי כבר די מלאה ואני באופן אישי לא מתחברת למרגז ואסור לי לאכול חריף כך שעל מנה זו ויתרתי, אך שמעתי המון ביקורות טובות.

גמייקה בורגר- ירקות פריכים, אננס מקורמל ואיולי מנגו- להיטטט!!! זאת המנה שהרגשתי שהכינו עבורי, תוספת מתקתקה שיוצרת שילוב מנצח.



והמנצחים שלי הינם: גמייקה בורגר וקצבים וכבד אווז בורגר.

וכמובן שגם בגזרת הקינוחים היו הפתעות קולינריות :

עוגת גבינה קרה ברוטב אמרנה וקראמבל פריך:




בראוניס בננות צרובות וטופי:


פרפה חלבה ופיסטוק (טבעוני):


קרם לוטוס ושוקולד:


מיני פבלובה סורבה ופירות יער:


כל הקינוחים היו מצוינים, אך גם כאן צריך רק 2 מצטיינים והם: עוגת הגבינה ופרפה החלבה ופיסטוק.

ארוחה מצויינת, אווירה נפלאה, איכות גבוהה, אנחנו אהבנו ואתם?


מחירים לצרכן: 

62 – 75 ₪ לארוחה הכוללת המבורגר מהקולקציה המיוחדת, צ'יפס וסלט קולסלאו


רשת BBB בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל, מונה 23 סניפים בפריסה ארצית. סניפי הרשת מעוצבים בסגנון דיינר אמריקאי חדשני היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה