יום שבת, 30 בינואר 2016

סבוקלם בין-לילה- משחה מרוכזת להרגעת אדמומיות בעור


לפני כשבוע קיבלתי להתנסות את הסדרה החדשה מבית סבוקלם המכילה- קרם לחות לפנים וקרם בין לילה המרגיעים את האדמומיות בעור ומקלים באופן מיידי את העור המגורה ונוטה להתקלפויות - משחה מרוכזת לטיפול מקומי באזורים אדמומיים בעור. המשחה מבוססת על קומפלקס ייחודי של תמציות שרף ושמנים אתרים, כאחת שסובלת מאוד מעור פנים אדמומי ומנגד יבש יצאתי לדרך די סקפטית, לא האמנתי שישנו מוצר בשוק שיעזור ויקל באדמומיות בין לילה אך מאחר ואני מכירה את המוצרים הנהדרים של סבוקלם החלטתי לתת לניסוי הזדמנות, אז התחלתי את הטיפול וכבר לאחר יומיים חשתי בשיפור ניכר אך לאחר מספר ימים נוספים יכולה להעיד כי המוצר פשוט מעולה.




הקרמים נעימים מאוד לעור הפנים, בעלי ניחוח נעים וספגים במהירות בעור ולא מותרים אותו שומני.

הקרם עשיר בשמנים איכותיים (חמאת שיאה וחוחובה) ותמציות צמחים, המחזקים את מעטה ההגנה הטבעי של העור ומשפרים את ההיגיינה על פני העור, 

המרקם הסמיך והעשיר נצמד היטב לעור ומאפשר פעילות מוגברת וממוקדת. המשחה מכילה תמציות צמחים ביניהן מור, הל ולבונה, המופקות בטכנולוגיית CO2 חדשנית, ותורמות להגברת יעילות התכשיר. שילוב של תמציות אלו, יחד עם תמציות את המסטיק, ארכובית ואלוורה, עוזר להרגעת העור ולהקלה על האזורים האדמומיים בעור.

המוצרים נמכרים בבתי מרקחת פרטיים ובמחלקת הטבע בסופר פארם. מחירם:
קרם אקטיב- 99.10 ש"ח וסבוקלם בין לילה- 79.20 ש"ח. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה