יום רביעי, 6 בינואר 2016

לחוויה מושלמת- Waffle Bar


לעיתים דווקא שבחוץ הפחד משתולל אני בוחרת לצאת ולבלות, בדיוק כך היה אמש, היה זה אחר הצהריים לא שגרתי אשר את סופו בחרנו לסיים במסעדת Waffle Bar השוכנת באבן גבירול בתל אביב.

ביתי הבכורה דיירת קבע במקום כמו שאר החבר'ה הצעירים המבלים במקום ועל כן קיבלנו אין סוף המלצות.

כן, כן, אתם קוראי הותיקים בוודאי מרימים גבה, עוד הפעם תל אביב? סיוט החנייה? אז זהו שלא, דבר ראשון ויתרון ענקי יש למקום חנייה פרטית (10 ₪ לשעה ואתם מסודרים ובמרחק פסיעה), אפשרות נוספת לחנות בחניון העירייה הסמוך (מרחק 5 דקות הליכה).

רשת Waffle Bar החלה את דרכה בירושלים כבר בשנת 2000 כאשר האחים אושרי ואלירן אבוחצירה מימשו את החלום לפתוח בית קפה אחר, המציע מבחר איכותי של וופל בלגי (טעיםםםם), קרפ צרפתי וקפה משובח.

הסניף הראשון נפתח בלב שכונת המושבה הגרמנית בנכס קטן וקסום אשר סיפק לתושבי ירושלים, משפחות, זוגות ובליינים מקום חמים ונעים לתאוות המתוק. במהלך השנה הראשונה לפעילותם השניים רקחו מתכונים לבלילות ולקרמים בנחישות ואהבה גדולה ליצירה עד שהגיעו לאיכות ולטעם הייחודי שניתן לטעום בסניפי הרשת בלבד. 

במהרה הפך בית הקפה למקום עלייה לרגל של ירושלמים רבים וקהל לקוחות מאוהב!!!

לימים הורחב התפריט והיום הרשת מציעה תפריט חלבי של טעמים ייחודים, מנות נדיבות. הרשת מקפידה לשמר את הטעמים המצוינים וכן לחדש ולהעניק באהבה לקהל הלקוחות הנאות חדשות וטעימות והכל תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים.

ואם בסניף האמור עסקינן אז היום , כן, כן, בדיוק היום הסניף המקסים הנ"ל חוגג יום הולדת 3- אז ראשית המון מזל טוב.

ראשית לפני הכל אני חייבת לציין את צורת ההגשה המקסימה, כל מנה עוברת טיפול יסודי, שונה מקודמתה וכל כך אסטתית, ישנו דגש חזק על הפרזינטציה של המנות- אז שאפו ענקי.



התחלנו את הארוחה עם קרפ בנדיקט חלומי- גבינת שום שמיר, גבינה צהובה, פלפל קלוי וחציל ומעל כל העונג הזה 2 ביצי עין- מנה נפלאה, הקרפ כל כך טעים, עדין, דקיק ומכיל באהבה את כל התכולה הנכבדת אשר מתובלת בעדינות ובמתינות, המנה הוגשה עם סלט ופוקצת הבית שהוגשה פריכה וטעימה במיוחד.




סלט פיטריות חם – שעועית ירוקה ופיטריות טריות מוקפצים בשמן זית ורוטב סויה על מצע עלי חסה בליווי גבינה בולגרית מגורדת ואגוזי מלך- מנה נדיבה מאוד, עשירה אשר בקלילות מותאמת לזוג – אהבנו.



רביולי ניוקי- מנה משולבת של רביולי ממולא בגבינות וניוקי תפוחי אדמה בליווי רוטב שמנת פסטו, מנה מושלמת, נתחיל מהרביולי העשויים במקום, עשויים אל דנטה וכל כך טעימים, הניוקי רכים במידה המושלמת והרוטב העוטף את כל המנה יוצר חגיגה מיוחדת, לא לוותר מנה מושלמת- מהיום לא צריך לבחור, פשוט מקבלים 2 מנות במחיר אחד.



קינחנו במגש חלומי של קינוחים- וופל בלגי עם שוקולד לבן ושוקולד נוטלה, רצועות של וופל בלגי שכל כך טעים לאכול גם ללא התוספות, ערימת פנקייקים קטנים אשר עליהם זולף בנדיבות רבה שוקולד חם, מרשמלו, גלידה, הר של קצפת, מבחר קרמים (תות, וניל...), פירות העונה- עונג מושלם, אוי בכתיבת השורות הללו כל כך מתחשק לי לזלול שוב את המנה.





הזוגי הזמין קוקטייל ירושלמי - עארק, נענע ולימונדה – גם כאן הקוקטייל מוקפד, טעים מאוד ועם הדגש של הערק (במקומות אחרים בדרך כלל הדגש הוא על הלימונענע.

מאחר ובתקופה זו אני לא יכולה לשתות אלכוהול בחרתי בשייק בננה מלון על בסיס חלב- טעים (כן, גם בתקופה הזו הפירות מתוקים וטעימים במיוחד).



המקום כל כך נעים, אווירה רגועה ושלווה, שירות מוקפד ואיכותי , האוכל טעים, מה צריך יותר מזה?

אז זהו, שכאן תמיד חושבים על איך להמשיך ולפנק אותנו הסועדים ועל כן ישנן ארוחות עיסקיות בשעות הצהריים (12.00-17.00) במחירים ממש נוחים לכל כיס ואם חשבתם שכאן הם סיימו את תפקידם יש לכם טעות, הלקוחות מקבלים כרטיסיה ובה על כל 6 ארוחות עיסקיות מקבלים מתנה ארוחה אחת- שווה במיוחד!


אנחנו אהבנו ואין לי כלל ספק שהביקור הבא יהיה עם הילדים ולכאן נחזור עוד רבות, הזמינו גם אתם מקומות , הנאה מרובה מובטחת לכם.


אבן גבירול, 61, תל אביב























  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה