יום שבת, 9 בינואר 2016

הדינוזאורים- ספר לכל המשפחה


אחד הדברים שילדי אוהבים אלו הם הדינוזאורים, הם משחקים בדמויות, צופים בסרטים, קוראים ספרים וממש מתלהבים.   לאחרונה קיבלנו את הספר - "הדינוזאורים" מבית דני ספרים ולא היו מאושרים מהם, הספר נקרא בשקיקה ובאהבה.

הספר צבעוני, מלא בהסברים ובתמונות ובהחלט לוקח אותנו למסע רחוק ומדהים בזמן.

מרוב שבני בן התשע כל כך אהב את הספר, לעבודה בספרות הוא היה צריך לבחור ספר שקרא ולעשות עליו עבודה, הספר הנבחר לא היה אחר מאשר הספר הנ"ל.


הדינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים אחרים כפי שמעולם לא ראיתם!

"הדינוזאורים" מאת ג'ון וודוורד, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר יפהפייה ומושקע, מקיף ומפורט המציג בפניכם עשרות דינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים נוספים כפי שמעולם לא ראיתם - בתמונות מרהיבות המלוות במידע עשיר ומרתק בפורמט גדול. הספר לוקח את הקורא למסע מדהים בזמן, אל עידנים קדומים, אל תקופה בה דינוזאורים אדירים שוטטו על היבשה, פטרוזאורים מעופפים שלטו בשמים, והאוקיינוסים שרצו זוחלים ימיים רבי הוד. 



כאן תוכלו ללמוד על אורחות חייהם של היצורים המדהימים, ששלטו בעולמנו במשך שנים כה רבות, ולגלות כיצד הם צדו, מה הם אכלו, מדוע הם נכחדו, ומה אנחנו יכולים ללמוד מהמאובנים שלהם.

בין פרקי הספר: הדינוזאורים; החיים בתקופת הטריאס; החיים בתקופת היורה; החיים בתקופת הקרטיקון; עידן חדש; מדע הדינוזאורים ומילון מונחים.

"הדינוזאורים - דינוזאורים ויצורים פרהיסטוריים אחרים כפי שמעולם לא ראיתם!" מאת ג'ון וודוורד, איורים: פיטר מיניסטר, ארן לואיס, אנדרו קר, פיטר בול, ולאד קונסטנטינוב. מאנגלית: אסנת הדר, הוצאת "דני ספרים", 144 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 78 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה