יום שבת, 4 במרץ 2017

ורדינון משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2017:




לעצב את חדר השינה כל בוקר מחדש 
ורדינון מפתיעה בקולקציה מקורית עם אמירה עיצובית עדכנית שמשלבת בדים מכותנה יוקרתית עם עושר ויזואלי מרתק


יש משהו שאני לא מוכנה להתפשר עליו וזה המצעים שלנו, אני אוהבת להכנס בסוף יום לחוץ ועמוס למיטה עם מצעים רכים ונעימים עם הדפסים מיוחדים ויפים אשר משדרים יוקרה ואושר.

כך בדיוק קולקציית אביב קיץ 2017 של ורדינון- מותג הלבשת הבית המוביל בישראל.


"היצירתיות שמאפיינת את קולקציית 2017 של ורדינון מאפשרת להרכיב מכל סט מגוון שילובים מרתקים של טקסטורות וצבעים – מהקלאסי ועד לטרנדי ביותר" אומרת אסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת ורדינון ומדגישה, כי המצעים החדשים של ורדינון הודפסו על בדי כותנה איכותיים ומלטפים בטכניקה ייחודית שמאפשרת הטבעת הדפס שונה על כל צד של הציפה, באמצעותם ניתן לרענן את חדר השינה ערב ובוקר אף מבלי להחליף את המצעים. 

"בהשראת הטרנדים המובילים בעיצוב והסטיילינג העולמי, אבל בלי לוותר גם על אמירה עיצובית מקומית ומקורית גיבשה נבחרת מעצבות הבית שלנו קולקציה מרתקת המעניקה לכל אחת ואחד חוויית שינה עם חלומם האישי – מהיוקרתי, עדין וקלאסי ועד, כאמור, להכי טרנדי וחדשני שיש ברוח ה- Mix & Match" אומרת רוזנברג.

קולקציית אביב קיץ 2017 של ורדינון עושה טוב לעין וגם למגע. 

סדרת ה- VINTAGE HOUSE לשוחרי היוקרה עשויה בדי כותנה יוקרתיים – כמו פרקל וכותנה מצרית עם תיפורי תחרה, ריקמה ייחודית ובחיתוך לייזר – בטכנולוגיות החדישות ביותר. סדרת הג'רסי, לעומתה, תפורה מבד 100% כותנה סרוג רך ונעים למגע, בטקסטורה הכיפית של חולצת טריקו.



מבחינת הצבעוניות, כוללת הקולקציה החדשה של ורדינון סדרות שהצבעים השולטים בהן הם שחור ולבן עם נגיעות צבע, בתוספת של מוטיבים גיאומטריים של פסים ונקודות, סדרות עם הדפסים שמכניסים לחדר 

השינה את האביב בצבעי מים מרגיעים וגם סדרות דוגמת ה- KEEP CALM עם הלוק השמיימי שמעוטר בהדפסי כסף המיוצרים בישראל בטכנולוגיה ששומרת על הברק גם אחרי אין ספור כביסות. 




לסדרת URBAN מראה מינימליסטי צעיר עם נגיעות שמביאות אל המיטה השראה משולבת עיסוקים עם בילויים. ולאלה שעדיין מצליחים להשאיר את הסמארטפון מחוץ למיטה, עיצבו בורדינון גם קולקציה "מדברת"; הקולקציה – שואבת השראה מחולצות ה-T המדליקות עם שלל משפטים שכולם יכולים להתחבר אליהם ולהיכנס למיטה עם חיוך על השפתיים. 



סדרת MAKE UP & WAKE UP עושה שימוש מעודן בפרחים בצבעים רכים שנלקחו מעולם האיפור דווקא.



ולא רק במיטה. לקראת האביב חידשה ורדינון גם את קולקציית המגבות ואביזרי הנוי, כשבמטבח ובחדר האוכל היא מחדשת במפות חג ומגבות ייחודיות באריגת ג'קארד, בלוק ציורי. 

קרדיט צילום מצעים: דן לב. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה