יום ראשון, 19 במרץ 2017

מרכז הטיפוח Pretty Woman מתחדש



מרכז הטיפוח Pretty Woman מתחדש בקונספט ייחודי שלone stop shop 
ביוטי, אסתטיקה ואופנה תחת קורת גג אחת 


על מנת להוציא אותי מהבית ביום שישי באמצע הבישולים לשבת צריך סיבה ממש ממש טובה, וכך אכן היה , ביום שישי האחרון הוזמנתי לאירוע השקת מרכז הטיפוח Pretty Woman השוכן בהרצליה, הובטח לי בוקר של פינוק נשי והאמת? כל כך נזדקקתי לכך לאחרונה כך שקמתי השכם בבוקר תקתקתי את בישולי השבת ויצאתי לדרך.

מרכז הטיפוח Pretty Woman מתחדש לאחרונה בהנהלתה החדשה של לילך גנח סלומון ויהווה כחוד החנית בתחום טיפולי היופי והאסתטיקה.




מרכז הטיפוח הוותיק Pretty Woman'' ('פריטי וומן') מתחדש בקונספט של One Stop Shop – ביוטי, אסתטיקה ואופנה לנשים ולגברים, תחת קורת גג אחת. פריטי וומן מרכז את כל הטיפולים, הידע והמומחיות, תוך הקפדה על שירות איכותי ודיסקרטיות מלאה, עם המכשור והטכנולוגיות המתקדמות בעולם ומומחים המובילים בתחום הדרמטולוגיה והטיפוח.

לדברי לילך גנח-סלומון, מנכ"לית Pretty Woman'': "במסגרת מתיחת הפנים, עבר המרכז הוותיק והאהוב מיתוג מחדש ויהיה חוד החנית בתחום טיפולי היופי והשירות. תחת ההנהלה החדשה, נפעל עם מיטב המומחים מישראל ומהעולם, אשר יעניקו טיפולים חדשניים, תוך הקפדה על איכות החומרים ועל שירות דיסקרטי ואיכותי".



כבר כשנכנסתי ל-Pretty Woman הרגשתי באנרגיות הנפלאות השוכנות במקום, בל נשות המקצוע אדיבות, חייכניות וסובלניות, המקום מעוצב בדיוק לטעמי  בעיצוב אלגנטי ויוקרתי ובצבעים מרגיעים ונעימים, מוזיקת רקע עדינה ברקע.


המרכז בנוי מחללים חללים אשר כל חלל בו מזמין לטיפול מקצועי באזור אחר של הגוף: פריטי ניילס בר המציע קולקציה עונתית, עיצוב יצירתי בהתאם לטרנדים המובילים בעולם בתחום עיצוב הציפורניים, לצד מניקור ופדיקור קלאסי. פריטי קליניק עם טובי הרופאים בתחום האסתטיקה, קבלת ייעוץ והדמיה אישית לפני הטיפול ובמהלכו ומציע החדרת לחויות, טיפולים בקמטי הבעה, הזרקות לחידוש קולגן, עיצוב ופיסול הפנים ועוד. פריטי קוסמטיקס המרכז שיטות לטיפול ולפתרון בעיות בעור הפנים, למרקם אחיד וזוהר של עור צעיר ובוגר והזנה וחידוש באמצעות קוסמטיקה מתקדמת, פריטי בודי המציע טיפולים למיצוק עור הגוף והצרת היקפים, הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשיר "קנדלה" מתקדם וחדשני, עיצוב גבות וריסים ועוד.



כפי שציינתי מעלה הגעתי לבוקר פינוק שכלל מניקור מפנק ומקצועי וטיפול פנים ברמה גבוהה במיוחד.

וידוי קצר לפני שאמשיך, לפני כחמש שנים עברתי טיפול פנים שהשאיר בי צלקת נפשית ופיזית ועל כן מאז ועד היום התמהמהתי בקבלת טיפול פנים, מאחר וקיבלתי המלצות רבות על המתחם החלטתי ל"הפקיר" את פני בידיה של זהבית- קוסמטיקאית המקום אשר חוללה תפנית בעלילה וטיפלה בפני ביתר מקצועיות, עדינות ורגש.

לאחר כשלוש שעות חזרתי הבייתה מלאת זוהר, אנרגיות ושמחה והחלטתי כי לכאן עוד אחזור להמשך מגוון טיפולים כי כפי שכבר סיפרתי במתחם יש מבחר פינוקים וטיפולים.

לדברי גנח-סלומון: "מבדיקות וסקרים שערכנו, עלה הצורך למרכזים שיציעו פתרונות הוליסטים, תוך מתן מענה לכל הצרכים הטיפוליים של נשים וגברים. כמו כן, בלט כי הסטנדרט השירותי והטיפולי בישראל יכול להיות גבוה יותר – ולשם מכוון פריטי וומן. גייסנו את אנשי הצוות המיומנים ביותר כדי שלקוחות פריטי וומן בעבר, בהווה ובעתיד יחוו נוחות, נינוחות, הנאה, אמינות ורוגע ."




מחירים לדוגמא : 
פריטי ניילס 50-350 ₪
פריטי קליניק 500-2500 
פריטי קוסמטיקס 250-700 
פריטי בודי 150-650




"פריטי וומן" - חבצלת השרון 37, הרצליה פיתוח
050-9985556

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה