יום רביעי, 8 במרץ 2017

Bio-Oil מוצר הטיפוח הנמכר ביותר בעולם בקטגוריית צלקות וסימני מתיחה מגיע לראשונה לישראל!


אני זוכרת את אותם ימי הנעורים בהם העור היה מתוח, ללא סימני מתיחה, ללא צלקות וללא שום סימנים מיותרים, איך באותם הימים הרגשתי מעולה עם גופי, מאז ועד היום עברו המון מים בנהר, עברתי 4 לידות, ניתוח כיס מרה, השמנה, הרזיה, השמנה ושוב הרזיה.

לאורך השנים ניסיתי להשתמש באין ספור תכשירים שהבטיחו הרים וגבעות, הבטיחו העלמה מהירה של הצלקות/סימני המתיחה, הבטיחו עור חלק (כמו טוסיק של תינוק), הבטיחו והבטיחו ובפועל יצא שרק השקעתי סכומי עתק על קרמים שונים ושום תוצאה.

לפני כשבועיים קיבלתי להתנסות אישית את קרם הטיפוח מבית Bio-Oil.
מדובר למעשה במוצר הטיפוח הנמכר ביותר בעולם בקטגוריית צלקות וסימני מתיחה ולראשונה מגיע לישראל, המוצר הוכח כיעיל בטיפול בסימני מתיחה*ריכוך צלקות *פיגמנטציה*סימני הזדקנות*יובש בעור*



בהוראות היצרן נאמר כי המוצר מתמחה בטיפול בסימני מתיחה קיימים ובהפחתת הסיכוי להופעת סימני מתיחה חדשים, שיפור נראות של צלקות, טיפול יעיל בפיגמנטציה ובכתמי עור, טיפול בקמטוטים וסימני הזדקנות, טיפול ביובש בעור ובעוד מגוון נזקי עור שונים.

אז סימני מתיחה נוספים כבר לא יהיו לי מעבר לקיימים ונקווה שגם צלקות נוספות מניתוחים לא יהיו, החלטתי הפעם לצאת לדרך ולטפל בכל אותם סימנים מעיקים.

הפורמולה של Bio-Oil מכילה את הרכיב המהפכני PurCelin OilTM, המפחית את צמיגות הפורמולה ומקל על ספיגתה בעור, בשילוב של תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל. כמו כן הפורמולה מכילה ויטמיןA וויטמין E המשפרים את האלסטיות של העור ושומרים על רמת הלחות שלו.

כאמור התחלתי את התהליך לפני כשבועיים (וממשיכה כמובן במרץ), העור הפך רך ונעים יותר, הצלקות לא עברו אך נראה כי מעט התבהרו, כך גם סימני המתיחה- אין לי כלל ספק כי כאן נקבל תוצאות אך עם שימוש עקבי במוצר.

Bio-Oil הינו מוצר המתאים לשימוש יומיומי בקרב נשים, גברים וילדים. המוצר פופולרי מאוד בקרב נשים בתקופת ההיריון ולאחר לידה ומסייע בהפחתת הסיכוי להופעת סימני מתיחה חדשים ולשיפור המראה של סימני מתיחה קיימים. כמו כן המוצר פופולרי בקרב אנשים במהלך דיאטה ולאחר ירידה במשקל. ל Bio-oil ניחוח פרחוני ונעים וכן מרקם עדין אשר נספג במהירות.

רופאים ורוקחים במדינות ברחבי העולם ממליצים על ה- Bio-Oil. על פי תוצאות בדיקות מעבדה שנעשו במכונים המובילים בעולם, נמצא כי שימוש ב-Bio-Oil מבטיח שיפור משמעותי:

 92% שיפור במראה צלקות לאחר 8 שבועות 
100% שיפור במראה של סימני מתיחה לאחר 8 שבועות
 93% שיפור במראה עור אחיד
94% שיפור במראה עור הפנים
89% שיפור במראה עור הגוף


להשיג ברשת סופר-פארם. מחיר מומלץ לצרכן: 69.90 ₪ ל- 60 מ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה