יום שני, 13 במרץ 2017

בואו הפתיעו בהפתעה מיוחדת במינה- חופית זקצר- קינוחים, מתוקים ואירועים מעוצבים

מי מחבריי שעוקבים אחרי יודעים כי לאחרונה חגגנו מסיבת יום הולדת 16 לנסיכה שלי, הפקה רצינית הרמנו השנה כמידי שנה ואף משודרג עוד יותר.

אז הכנו יחד את רשימת המוזמנות והמוזמנים, הכנו את רשימת הכיבוד וכמובן הוחלט על קונפסט האירוע - דמותו של אולף (למי שלא מכיר בעוונותיו הרבים מדובר באיש השלג מ"לשבור את הקרח").

על ההפתעות ישבתי לבדי ואספתי רעיונות מהרשת, עוגה הוזמנה וכך גם קאפקייקים , ממתקים נקנו בצבעי הדמות הראשית, הוכנו מתנות אישיות לבנות, אז מה חסר? היה לי חסר משהו מיוחד, משהו שונה שאף אחד עוד לא ראה, כזה שכולם יגידו עליו "וואו".



ואז זה קרה, בהבזק של רגע מצאתי את חופית המקסימה אשר מציעה מבחר קינוחים , מתוקים ואירועים מעוצבים וממנה הזמנתי ביצת שוקולד גדולה המלאה בממתקים ושוקולדים- האמת? שוססס ענקי, כולם כל כך התלהבו , לא יודעת מי יותר הקטנים או הגדולים.


כאמור הדמות המוטיבית במסיבה הייתה אולף ועל כן את הביצה חופית יצרה בדמותו, הנסיכה התעלפה וכמעט ולא הסכימה לשבור אותו, לאחר תחנונים מצד המוזמנים נשברה הביצה , צפו בשבירה.



מי שלא מכיר, מדובר למעשה בביצה עשוייה שוקולד, גובה כ-20 ס"מ (לדעתי ניתן להזמין במספר גדלים וצורות), הביצה מכילה בתוכה מבחר שוקולדים וממתקים נוספים- זה למעשה במקום הפנייאטה המוכרת והידועה רק בצורה מגניבה ומיוחדת יותר.

ניתן למעשה לכתוב על הביצה ברכה אישית (קצרה) ו/או הקדשה אישית.

אין לי כלל ספק כי כל אחד ישמח לקבל מתנה שכזו, הלוא ביצה מיוחדת ומקסימה שכזו לא רואים בכל מקום.

אז אם אתם מחפשים משהו מיוחד התקשרו עוד היום לחופית והזמינו: 052-639-0030

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה