יום שבת, 18 במרץ 2017

טליה חבשוש איפור מקצועי

קוראי הוותיקים כבר יודעים כי לאחרונה חגגנו את מסיבת יום הולדת ה-16 של הנסיכה שלנו, כידוע לכם מסיבת SWEET 16 אינה עוד מסיבת יום הולדת רגילה אלא חייבת להפוך להפקת ענק של ממש.

את קונספט המסיבה בחרנו די מהר וזאת מאחר שהיא ממש אוהבת את דמותו של "אולף"- בובת השלג מ"לשבור את הקרח", רשימת המוזמנים נכתבה, גם רשימת הכיבוד הוכנה, הבלונים, האקססוריז, העוגה ועוד... 

בגזרת ההפעלות הייתה מעט בעיה, בכל זאת מדובר למעשה בגיל שהוא מצד אחד כבר ממש לא ילדותי אולם מצד שני עדיין לא מספיק בוגר, מאחר ולמסיבה הוזמנו רק בנות החלטנו על מעין מסיבת ספא, בה יהיו דוכנים של פינוקים נשיים כיפיים ומהנים.

אחד מהם היה הדוכן של טליה חבשוש המקסימה אשר הינה מאפרת מקצועית ומעבירה סדנאות איפור, בתחילה חשבנו יחדיו לערוך סדנת איפור אך מאחר ודובר על מסיבה בת 40 מוזמנות הבנו כי נאלץ לוותר ונעשה עמדת איפור עם הסברים והדרכות.

טליה כפי שסיפרתי מעלה הינה מאפרת מקצועית ובלוגרית ביוטי, בוגרת קורס איפור PRO של בית הספר למקצועות היופי של ירין שחף, מעבירה סדנאות אישיות וקבוצתיות ללימוד איפור עצמי, וכמובן מאפרת לארועים.

טליה מגיעה עם ציוד רחב היקף ומקצועי מאוד.

סובלנית ברמה יוצאת דופן (מזכירה לכם הערב היה עם כ-40 נערות מתבגרות), הסבירה לכל אחת ואחת מה מתאים לה יותר, מה מתאים לה פחות, המחישה להן בצורה המקצועית ביותר.


עברו חלפו להן כשלוש שעות מהרגע שהגיעה וניכר כי הבנות רק רוצות להמשיך , כולן אופרו בקפידה, קיבלו הסברים ודגשים שמעולם לא ידעו לפני כן.



הערב הוכתר בהצלחה מרובה ועוד כשבוע לאחר המסיבה הבנות לא הפסיקו לדבר על המסיבה.


אז אם גם אתן מחפשות ערב מיוחד עם הפעלה שונה, סדנת איפור או סתם איפור ערב טליה היא הכתובת עבורכם- התקשרי עוד היום : 050-3336616

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה